Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En kyllä ollut vielä tuossa neuvolassa asiakkaana niillä viikoilla, kun muutettiin. Piti mennä huomenna synnytysvalmennukseen. Noh, täytyy soittaa huomenna sinne.Tunnin verran on nyt ollu tiheemmin tätä supistelua. Osa on kipeitä ja osa ei. Sit osa tuntuu selässä vaan pelkästään ja osa mahassa..
Ei meidän ainakaa tarvinu ilmottautua.. mentii vaan miehenkaa :) 2x olis valmennus ollu.. mut kerran vaan oltiin kun oli niin tylsää :D jauhettiin itsestään selvyyksiä.. esim. Et ole huono äiti jos et pysty imettämään. Ettö kyllä pelkällä maalaisjärjellä pärjää! Katottiin sit youtubesta miehen kanssa itse synnytysvideoitaOotko soittanut sairaalaan vielä?
Ootteko käynyt noissa perhevalmennuksissa? Onko niihin tarttenut ilmoittautua? Mun muistaakseni neuvolantäti sanoi, ettei tartte ennakkoon ilmoittautua.. Katoin tota lappua ja siinä oli, että ois pitänyt ilmoittautua jo viikoilla 22-24En kyllä ollut vielä tuossa neuvolassa asiakkaana niillä viikoilla, kun muutettiin. Piti mennä huomenna synnytysvalmennukseen. Noh, täytyy soittaa huomenna sinne.
Mulla on myöskin tullut pelkoja ja luulen et ne on iän ja tiedon aiheuttamia.Kai mua vaan pelottaa se käynnistäminen ja ohennuslääkkeiden käyttö synnytyksen jälkeen :/ äsken tuli viel sopivasti house telkkarista jossa äiti kuoli hätäsectioon :'( itkin silmät päästä ku osu niin tähän mun fiilikseen ja pelkoihin ja mies sit onneks tuli halailee et kaikki hyvin. Ei se oikeen ymmärrä mikä ja miks mua pelottaa ku oon kaks jo synnyttäny ja kaikki menny hyvin vaikka poika autoon syntyki.. Kai se on tää aika ja ikä ku vaikuttaa, edellisest synnytyksestä kun on jo viis vuotta ja nyt vanhempana sitä ajattelee asioita välillä ehkä vähän liikaakin :/
"ihanaa" kuulla Solavi ja Angelique etten oo ainut <3 ja angelique kirjotit niin hienosti ja noinhan se menee, on vaan annettava virran viedä kun ei tässä tilanteessa muutakaan voi <3 mua niin ärsyttää olla näin "heikko" kun normaalisti en tällanen ole, on varmaan mieski ihan hukassa kun ei hänellä ole ketään kuka tukis kun minä vaan pillitän koko ajan..Mulla on edellisestä synnytyksestä aikaa 8 vuotta, kyllä se vaan jännittää...! Koko raskausaika on ollut ihan erilainen kuin silloin, sitä miettii ja ajattelee kaikkea ihan erilailla... Huomattavasti enemmän miettii vauvan vointia ja omaa vointia, myös jaksamista vauva-aikana. On ihan erilaiset ajatukset kuin nuorempana, tai ehkä ennemmin monta vuotta sitten synnyttäneenä... Kaikkeen ei voida silti varautua vaan on vaan mentävä virran mukana ja katsoa mitä vastaan tulee... Ehkäpä se on mies ei osaa juuri siksi sua lohduttaa niinkuin sinä haluaisit koska häntäkin jännittää ja varmaan sun hermoilu jännittää vielä enemmän koska hänellä ei ole vielä kokemustaan edes asiasta... Hyvin se menee...!!