Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

En määrittele itseäni karppaajaksi, vaikka välttelen hiilihydraatteja. Ne väsyttävät niin paljon, että en viitsi itseäni kiusata. Joistakin saan myös päänsärkyä.Onko muita hyväkarppaajaodottajia?
Samoin, viljoja ja sokeria en käytä. Se ei liity raskauteen, vaan on ihan normaali ruokavalio minulle.Pyrin ite pitämään hiilarit nyt raskauden myötä alle 100g/pv ottaen ne marjoista, kasviksista ja hedelmistä.
En osaa sanoa, miten leipä tai makaroni pitäisi korvata. En tarvitse niitä mihinkään. Pääruuaksi syön perunan sijaan juureksia ja riisin sijasta siemeniä. En osaa kuvitella mihin tarvitsisin pastaa.Mulla on koko ajan nälkä ja kaikki maistuu :D Oon lihonutkin jo melkein 2kg vaikka eihän tässä vaiheessa se raskaudesta pitäisi johtua. Herkut ajattelin jättää vähemmälle ja korvata ne hedelmillä ja porkkanoilla.
Vähähiilihydraattinen ruokavalio vois helpottaa tätä turvotusta, mutta se tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä! Millä ihmeellä te korvaatte leivän, makaroonin sun muun hyvän?