Hankinnat vauvalle

Noni, nyt on apteekkishoppailut tehty. Kiitos vaan vinkeistä, eipä olisi moni juttu tullut mieleen :) Mä otin sitä rasvaisempaa bepanthenia, apteekista sanoivat että se ois tehokkaampaa just siihen vaippaihottumaan.
 
Onninmanninen, Onkos se rasvaisempi sitä vaaleanpunaista?
 
H&M:llä ainakin myydään niitä toppi mallisia imetyspaitoja sisko ainakin oli tyytyväinen kun tajusi ottaa sellasen jo synnärille mukaan. Ei oo niin kuppikokosidonnainen joten antaa vähän aikaa kuppimallisten ostolle.
 
Muokattu viimeksi:
Mä raahasin eilen ukkoni babystylen kantispäiville ja sain sen ostamaan hoitoalustan ja hoitolaukun sitte mentiin vielä prismaan ja ostettiin parit pinnasängyn lakanasetit että on missä nukkua., saatto sieltä pari vaatettakin lähtä epähuomiossa mukaan :wink
 
Multa puuttuu mobile, kovasti oon mieleistä hakenut mutta ei vaan löydy. Muutenkin tossa hoksasin että kaikki muu on nyt kun sitteri ja hoitotaso saatiin kotiin, mutta pienelle ei paljon leluviihdykettä ole. Eihän hän nyt tietysti ihan heti tarvitsekaan mutta itse ton mobilen ja sitten vaunulelun haluaisin. Apina unirätti on oikeastaan ainut, ja sillekin kävi vähän kurjasti kun koirat pääsivät siihen käsiksi. On aika räkäinen..
 
Meiltä myös puuttuu vielä tuo mobile, ei ole mieluista löytynyt. Ja leluja on vaan muutama myöskin, mutta mulle joku sanoikin ettei aluksi tarviikkaan. :) Voi apina unirättiä, koirat kyllä kerkiivät kun silmä välttää. :grin
 
Mobileita ajattelin tutkailla netistä kunhan saan esikoisen päiväunille vaikka eihän sitäkään välttämättä tarvitse. Eihän semmonen pieni tosiaan paljoa viihdykettä tarvitse mutta kyllä mä ajattelin vauvalle muutaman oman lelun hankkia vaikka joitain onkin ekalta jäljellä (hänen vauvalelunsa oli lainassa ja nyt käytössä toisella). Vaunulelukin olisi kiva. Esikoisella on ihanan pehmeä bambuinen uniharso jollainen pitäisi ostaa varakappaleeksi toinen, kun saan miehen lähtemään sinne kauppaan mukaan aion ostaa myös vauvalle omansa :)
 
Meiltä löytyy Tiny Loven mobile. :) Tykkään siitä erityisesti sen takia kun siinä on tuo yövalo! :)

ImageUploadedByVau Foorumi1445951967.524580.jpg
 
Toi yövalo on varmasti kätevä niin näkee yöllä syöttää vauvaa eikä tarvitse arpoa meneekö maito suuhun vai korvaan :D
 
Annissa mun tuplasiskoille on toi ja ne kyllä tykkää siitä. :) meillä ei oo vielä mobilea koska vauva nukkuu korisängyssä alkuun. Täytyy sitten kun pinnasänky tulee käyttöön niin hankkia tollanen joku mobile :)
 
Annissa, Onpas söpö mobile ja pienelle ihmeteltävää kun on noin ihanan värikäs :)
 
Mekään ei olla vielä hankittu mobilea, kun meilläkin vauva nukkuu suvun perinne koppasängyssa pari ekaa kuukautta. Toisekseen sukulaiset varmasti tulevat kysymään vauvan synnyttyä, että mitä me tarvitaan, niin tuo onkin ainoa tavara, joka meiltä puuttuu, niin joku voi sen meille halutessaan ostaa.:)
 
Mulle ei kuitenkaan kelpaa mikään mobile mitä kaupoissa myydään. Se ja muutkin viihdykkeet puuttuu siis. Mobilesta mulla on ajatus millaisen itse teen. Tarvii vaan päästä vähän pajupusikkoon että saa sen kehikon tehtyä pajusta. jaksaisiko huomenna käydä metsässä... tää tee-se-itse-luonteenpiirre ei aina ole eduksi kun sitten ei muka mikään muu käy kun tulee se mielikuva millaisen tekisi.
 
Onkos hoitolaukku ostettuna? Haluaisin ostaa käytännöllisen, mutta en taas haluaisi upottaa siihen hirveitä summia.. kaveri osti 100e laukun ja en ihan niin paljoa ajatellut satsata...
 
Hoitolaukkua en ole vielä hankkinut, netistä olen kyllä selaillut. Haluaisin sellasen laukun jota voi myöhemmin käyttää ihan muutenki kuin hoitolaukkuna. Ainut vain, että niiden hinta on kyllä tosi kova :eek:
Osaako joku suositella laukkua, joka ei olis hoitolaukku varsinaisesti, mutta sisältää taskuja yms tarpeeksi hoitotarvikkeille ja olisi tilava?
 
Mulla tuli hoitolaukku vaunujen mukana ja sillä ajattelin pärjätä. On ihan kivan kokoinen, mutta katsellaan sitten jos tuntuu ettei ole toimiva
 
Meillä on emmaljungan sport mallin hoitolaukku odottamassa, sitä käytettiin esikoisella eka vuosi ja nyt on mun tarpeeks isossa laukussa kulkenu esikoiselle kamat kun ei tarvitse kun enimäkseen vaihtohousut jos käy vahinko.
Himoitsisin jotain tosi hienoo "hoitolaukkua" missä olis tilaa ja taskuja niin että kaiken vauvakaman lisäks sinne mahtuis taaperolle ja mulle tarvittavat. En jaksais roudata montaa kassia mukana :D Ne vaan maksaa niin paljon tai sit oon liian vaativa sen suhteen. Yhdellä kaverilla oli perus marimekon laukku ja kahdella ihan perus puman/niken nahkainen olkalaukku joten kyllähän semmosella peruskassillaki pärjää :)
 
Takaisin
Top