Raskausoireet

Päättelin siis, että vauva reagoi masussa liian kovaan lämpöön/suoritteeseen sillä myös riehui masussa useita tunteja saunan jälkeen. Sittemmin kevensin löylyä ettei itsekään tarvii kärsiä :)
 
Oon nyt saunonu joka päivä pitkään ja ne mun "löylyt" on sellasta 40-50 asteen luokkaa ja aikasempina päivinä ei mitään oireita. Harmi jos ei pysty enää saunoo kun oli niin ihana rentoutua sinne yksin päivän päätteeksi.

Muoks. Supistelee kyl vähän väliä yöllä. Ei oikeen jaksa innostua siitäkään, kun ovat aiemminkin lopahtaneet aamuun mennessä.
 
Joo, toki voi olla lähtö synnärille lähempänä :D itse en vaan sitte ole viitsinyt enempää kiusaa kroppaa kovemmilla saunomisajoilla kun ei ole tuntunut jälkikäteen hyvälle eikä myöskään ole synnytys käynnistynyt :D oon muuten sellainen aika lyhyt saunoja, eli 10min suht kevyessä löylyssä rentouttaa, jonka jälkeen riittää :)
 
Selkä kipeä, maha sekaisin, vuotoa normaalia enemmän eilisen sisätutkimuksen jälkeen. Inhottava yskänrokko uusiutuu myös koko ajan. Vauva sais kyllä tulla, mutta supistuksia ei vaan kuulu.
 
Hahhah, nyt on kyllä tullut viime viikkoina pahemmaksi eräs raskausoire... Nimittäin nukkuessa kuolaaminen! :laughing025 Ihan mahdotonta, kun jos torkahtaa vähäksikin aikaa, niin herätessä tyyny on ihan litimärkä! Yölläkin on pakko nukkua pieni käsipyyhe naaman alla, jotta sen voi helposti vaihtaa.
 
Toi kuolaaminen on muuten jotain ihan hirveetä :facepalm: eilen ku otin päikkäreitä täs sohvalla niin heräsin siihen kun koko poski oli ihan märkä kun olin kuolannut tyynyn litimäräks..ihan kiva...:meh: ei parane nukahtaa mihinkään julkiseen paikkaan :rolleyes:
 
Joo, sama täällä tuosta kuolaamisesta nukkuessa :D mutta ihan kuin se olisi lievästi vähentynyt nyt viikon aikana!
 
Ilmoittautuu myös kuolaajien sankkaan joukkoon. :-) Ja yhtään asiaa ei auta nyt tämä flunssa mikä vetää nenän tukkoon ja haavi auki tieten nukun koko ajan. :-D
 
Mä taas kuolasin koko alku raskauden, toisen kolmanneksen loppuun ihan hulluna.. Nyt onneks vähentynyt huomattavasti :)
 
Tää typy on porautunu ihan varmasti alemmas parissa päivässä. Varsinkin ylös nousut oon alkanu tehä hiukan harkiten kun alakerran luissa tuntuu aika mukavalle. Ei siis häpyluussa eikä häntäluussa vaan niiden välisissä luissa. Välillä tuntuu jopa kävellessä. Tekee mieli venytellä enemmän kuin yleensä.
 
Vatsa ollu pari päivää sekaisin, painetta lantiossa (välillä tuntuu kivasti peräsuolessaki :D ), menkkamaisia kipuja, puukkokipuja alapäässä ja mitäs vielä.

Eiköhän tässä paikat mukavasti pehmene tällä menolla :D
 
Ääh, niin tylsää. Kivuttomia harkkasuppareita ja sukkapuikkoja ollut melkein koko päivän mutta ei kivuliaita suppareita. Alkais nyt kunnolla sattumaan!
 
Huh mikä päänsärky alko hetki sitte mä ottasin niitä kivuliaita suppareita mielummin tai et tapahtus jotain tuolla alapäässä eikä yläpäässä. . Mieskin vielä töissä joutuuko sitä itte lyllertää alakertaa hakemaa särkylääkettä
 
Takaisin
Top