chipuchi
Oman äänensä löytänyt
Minä oon miettinyt kodin sisustusta vauvan turvallisuuden kannalta. Eihän se ihan heti ole ajankohtainen mutta kun vauva oppii kävelemään niin pitää viimeistään silloin kääntää ikean kallaxit vaakatasoon ettei pikkuinen sitten vahingossa saa kaappia päällensä. :)
Eräs sohvapöytä mietityttää, sillä kerran minulla oli kylässä 2-vuotias lapsi joka meinasi hajottaa kartellin t-tablen. Eli siitä voisi ehkä luopua.. Tosin se on muovia eikä lasia niin ei se yhtään vaarallinen kyllä ole. :) Se vain on niin kevyt että lapsi kantoi sitä ympäri taloa. Ja toisaalta onhan monilla lasipöytiäkin ja lapset ihan hyvin niiden kanssa elelee.
Pistorasioita kans miettinyt mutta eipä niitä ole näkyvissä liiemmin.
Eräs sohvapöytä mietityttää, sillä kerran minulla oli kylässä 2-vuotias lapsi joka meinasi hajottaa kartellin t-tablen. Eli siitä voisi ehkä luopua.. Tosin se on muovia eikä lasia niin ei se yhtään vaarallinen kyllä ole. :) Se vain on niin kevyt että lapsi kantoi sitä ympäri taloa. Ja toisaalta onhan monilla lasipöytiäkin ja lapset ihan hyvin niiden kanssa elelee.
Pistorasioita kans miettinyt mutta eipä niitä ole näkyvissä liiemmin.
Että puhuisin mielelläni yksityisemmin, mutta en tiedä onnistusinko täyttämään tämänhetkisiä kriteerejä...