42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onhan ne aika nuoria ketkä on raskaana. Yli 40-vuotiaat esikoisen odottajat on harvinaisia, mutta 35-38-vuotiaita esikoisen odottajia näillä palstoilla löytyy jonkin verran.
Ei kannata antaa iän hämmätä kyllä niitten nuorempienkin kanssakin voi vaihtaa mielipiteitä raskaus kuitenkin yhdistää ihmisiä. tähti-73 meinaat mennä sitten varhaisultraan. Mä en raaskinut maksaa siitä, vaan odotin suosiolla niskaturvotusultraan asti.

...jep, haluan käydä ultrassa, tavallaan koko asia konkretisoituu, kun näkee, että mahassa on todella jotain :love017

Hei tänne ja tsemppii kovasti :dance008

Tässä huomasin sen, että tosi vaikea vaihtaa ketjua ( tuonne laskettuaika 2016) pistin viestiä, mutta siellä on niin "yksin" :sad001 ..Palstalaiset varmaan keskiarvolta 25v. :crybaby2

Sama "vika" :rolleyes: Tuolla ketjussa (laskettu aika 2016) kun kirjoitit minulle viestin (kiitos), niin kieltämättä tuli hymy ja hyvä mieli, etten ole ainoa vanhempi odottaja, vaikkakaan ei kukaan siellä karsasta, vaan ajatukset johtuvat ihan minusta. Onnea meille kaikille odotukseen :hello2:Heartbigred

Nyt osaan minäkin tämän: KP 7/22 (ei kyllä näytä hyvältä nuo luvut). Glow-appis kertoo, että nyt olisi käsillä hedelmällisin aika kierrosta ja seksiä pitäisi harrastaa joka päivä ja erityisesti perjantaina. No perjantai ei nyt sattuneesta syystä onnistu, ellen soittele naapurin ovikelloa tai exille :wink

Kyllä ultra antaa tietty varmuuden siitä mitä on tapahtunut, mutta tässä uudessa raskaudessa oli niitä raskausoireita aika paljon viikolla 6-12, että olin varma ettei voi olla tuulimuna. Tuulimunassa raskausoireet hävisi viikolla 8. Keskenmenoa kyllä pelkäsin aika kauan, koska mulla oli ruskeaa vuotoa viikolla 8 ja 12. Se kuulemma on normaalia, että kuukautistennalkamispäivänä voi olla jotain vuotoa.

Mä en tiedä, mitä pitäis tehdä, jos plussa tulis .. Kun on kahdesti asiat mennyt persiilleen, niin ei varmaan halua edes oman lääkärin saada tietää, jos on raskaana. Liian pelottavaa, mulle joka ei ole selvinnyt koskaan viikolle 7 ilman komplikaatioita .. Hui! Varmaan odottelisin keskenäni vähän pitemmälle.

Mäkin halusin odottaa, koska mullakaan ei onnistuneita raskauksia takana tätä ennen. Tietty jos olisi tullut kunnon vuotoa tai kipuja alkuraskaudesta niin olisin soittanut äitiyspolille. Alkuraskaus vaati aika paljon kärsivällisyyttä, koska 10 viikkoa ultraan tuntui tosi pitkältä ajalta.

Sama, että harmikseni on "hoitosuhde" Jorvin sairaalan naistentautien päivystykseen. Nehän ei mielellään ota sinne alkuraskauden keskenmenoepäilyjä, kun ei niille mitään voi tehdä ja periaatteessa kotonakin voi seurata, että hiipuuko se hcg. Käydään sit vaan verikoeseurannassa, jos oireet jatkuu ja kotitesti näyttää plussaa pitkään. Muualla maailmassa ne odottaa jopa 3 kk ennenkuin aletaan tyhjennystä suunnittelemaan yms. ..

Sama "vika" :rolleyes: Tuolla ketjussa (laskettu aika 2016) kun kirjoitit minulle viestin (kiitos), niin kieltämättä tuli hymy ja hyvä mieli, etten ole ainoa vanhempi odottaja, vaikkakaan ei kukaan siellä karsasta, vaan ajatukset johtuvat ihan minusta. Onnea meille kaikille odotukseen :hello2:Heartbigred

Hei! :) Perustin uuden palstan tuonne laskettuaika 2016 -> ---40+++
Lähde sinne vaan mukaan :)
Toivon sinne kypsemmän iän odottajia

Hei! :) Perustin uuden palstan tuonne laskettuaika 2016 -> ---40+++
Lähde sinne vaan mukaan :)
Toivon sinne kypsemmän iän odottajia

Oih mä niin toivon että pääsen pian sinne listalle!! Yhä odottelen kk-sten alkua - päädyttiin välikiertoon. Vielä mietinnässä se Dextra. Mä menin ja menisin uudestaankin sr ultraan - oon sun kans samaa mieltä, että se konkretisoituu paremmin ja sit toisaalta jos on häikkää niin sekin paljastuu aiemmin.
Toivotaan, että kaikki menee upeesti!!

Oih mä niin toivon että pääsen pian sinne listalle!! Yhä odottelen kk-sten alkua - päädyttiin välikiertoon. Vielä mietinnässä se Dextra. Mä menin ja menisin uudestaankin sr ultraan - oon sun kans samaa mieltä, että se konkretisoituu paremmin ja sit toisaalta jos on häikkää niin sekin paljastuu aiemmin.
Toivotaan, että kaikki menee upeesti!!

Tervetuloa vaan Lady82, toivottavasti pian tulet sinne!! :) Pidetään peukkuja, ettei menkat ala:wink

Nyt tsemppiä sinne!!:signs003

Last edited by a moderator:
Kyllä ultra antaa tietty varmuuden siitä mitä on tapahtunut, mutta tässä uudessa raskaudessa oli niitä raskausoireita aika paljon viikolla 6-12, että olin varma ettei voi olla tuulimuna. Tuulimunassa raskausoireet hävisi viikolla 8. Keskenmenoa kyllä pelkäsin aika kauan, koska mulla oli ruskeaa vuotoa viikolla 8 ja 12. Se kuulemma on normaalia, että kuukautistennalkamispäivänä voi olla jotain vuotoa.

Hei!
Ajattelin, eikö neuvolassa olisi ollut mahdollisuutta ekaan ultraan, kun kirjoitit, ettet raaskinut mennä?:eek:

Mulle ainakin neuvolasta sitä tarjottiin, mutta olin jo varannut ajan yksityiselle, ettei tarvitse kesken työpäivän lähteä..

Ei mulle edes tarjottu mitään alkuraskauden ultraa...
Meillä kunta ostaa yksityiseltä medisonarista ne ultaäänipalvelut.
Mulla on kyllä lääkäri äitiyspoliklinikalla tyksissä 4 viikkoa ennen synnytystä, kun mulla on raskausdiabetes. Silloin varmaan ultrataan.Medisonarissa olen käynyt koko ikäni gynekologissa 23-vuotiaasta asti. Neuvolassa ei ole raisiossa eikä kunta-yhtymä akselissa ultraäänilaitteita. Molemmista olen saanut lähetteen ultraan medisonariin.

Helou! Nyt ne menkat alkoi - jestas mikä niagara, meinas kuule penkki kastua:-) enoo ollutkaan näin iloinen niiden alkamisesta.. nyt vaan tästä kierrosta heti geimeihin mukaan. Ei tää mun kierto näköjään paljoa heittänyt siitä keskeytyksestä laskien - yleendä 29 ja nyt jotain kp 32. Toivottavasti seuraavasta jo tärppäis. Tahtois ultraan että näkis onko paikat kunnossa... pitäisköhän ensi vkolle jo varata:-)

Sithän se selviää :) ota ultra siihen kp 12 seutuville, niin saat kuulla millaista ovista ennustetaan ;)
Mulla on ukko reissussa ja paikalla vain kp 14. Ei paineita (eipä) ... Jos alkionsiirto ei onnistu, niin olisihan se hienoo edes vähän päästä yrittämään, edes luomuna!
Kp 7 /26-30

Katjusha, milloin sulla yleensä on ovis? Onko mies siis kp10-13 &15-18 pois? Mä en oo ehtinyt vielä laskeakaan.. ja sit mietityttää, että pitäiskö hankkia niitä letroja? Vai onko jo liian myöhäistä?

Helou! Nyt ne menkat alkoi - jestas mikä niagara, meinas kuule penkki kastua:) enoo ollutkaan näin iloinen niiden alkamisesta.. nyt vaan tästä kierrosta heti geimeihin mukaan. Ei tää mun kierto näköjään paljoa heittänyt siitä keskeytyksestä laskien - yleendä 29 ja nyt jotain kp 32. Toivottavasti seuraavasta jo tärppäis. Tahtois ultraan että näkis onko paikat kunnossa... pitäisköhän ensi vkolle jo varata:)

...hei, kannattaa mennä, niin pääset selvyyteen:) Sitten vaan täysillä eteenpäin! :wink

Oletko muuten kokeillut lesitiiniä ennen ovista? pitäisi vaikuttaa positiivisesti, lisätä limoja...

Toivotaan, että tämä on nyt se onnekas kierto:flower

L82day, no vaikea sanoa, kun viimeksi tuli kp 14 ja sitä edellinen todistettu ovis oli viime vuoden joulukuussa kp 17. Mä oon ollut IVF:ssä niin kauan, että en ole edes seuraillut omaa kiertoa niin kovin tarkkaan. Johtuu siitä, että viimeisen kerran kun yritettiin omilla munasoluilla 4 vuotta sitten, ei yksikään munasolu hedelmöittynyt normaalisti. Eli tavallaan luovutin, ja ollaan sekstailtu fiiliksen mukaan kp 11-15 yleensä - siis aina välissä, kun on siirto mennyt pieleen tai odotellaan uusia "nuoria" munasoluja klinikalta.
kp 8 / 26-30

Joo ja siis kyllä, mieheni tulee ensi viikolla keskiviikkoyönä kotiin (kp 13) ja on torstain (kp 14) käytettävissä, ja sitten se taas lähtee. Eli tosi romanttinen kohtaaminen "ei aikataulupaineita", on tiedossa :joyful:

Nyt osaan minäkin tämän: KP 7/22 (ei kyllä näytä hyvältä nuo luvut). Glow-appis kertoo, että nyt olisi käsillä hedelmällisin aika kierrosta ja seksiä pitäisi harrastaa joka päivä ja erityisesti perjantaina. No perjantai ei nyt sattuneesta syystä onnistu, ellen soittele naapurin ovikelloa tai exille :wink

Hei Dolcetti :)
Kuinkas hurisee ja millä kierronpäivillä liikut?:rolleyes:

Moikkelis koikkelis,
Täällä odotetaan ovista kuin superkuuta :) aloitin eilen CB dual hormone -testillä. Vielä näyttää nollaa, mutta toivotaan, että se siitä kehkeytyy Vilkkumaan huomenna. Pysyvää hymynaamaa toivon torstaille, jos saa pyytää!!!
Mulla piti tänään olla elämäni ensimmäinen akupunktio, mutta siellä olis ollut vastassa niin lentsuinen hoitaja, että jätin välistä. Jos hoitaja kuntoutuu lähipäivinä, yritän päästä torstaina. Mä NIIN toivon, että asia järjestyy pian tästä viiveestä huolimatta.
Kuka testailee seuraavana, onko se Dolcetti?
Katjusha kp 11 / 26-30

Takaisin