Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Air4M
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos! Olen kyllä niiiiiin aloitteleva ompelija, että pakko etsiä kaavat ja ohjeet, en usko että omat muokkailut vielä onnistuisi :D Kirjastoon matkani käy kaavoja kopioimaan...

Hilla, tuohon törmäsin itsekin mutta tuo sivu onkin joku tuon kaupan vanha sivu, eikä uusilla sivuilla enää näkynyt tuota bodya :(

Moi! Kaavoja voi piirrellä myös jos on jo bodyja kotona. Niistä katsoo palaset ja sitten muistaa leikata vähän saumavaraa :)

Terkku, voi harmi! Mitenkäs suosikkijoukkue? Onko fanituotekauppaa? Fanituotteissa usein vauvajuttuja.

Kokeneena ompelijana sanoisin, että helpompi saada hyvä lopputulos on käyttää valmiita kaavoja. Jonkun verran valmiista vaatteista piirrelleenä oon kokenut, että vaikea saada oikean kokoisia kappaleita.

Juu vähän samaa mieltä minäkin. Jos ekaa vaatetta teen sitten yläasteen, niin en kyllä lähde kokeilemaan onneani ilman selkeää kaavaa ja kunnon ohjetta... :D Voishan tuo vaikka onnistuakin, mutta mieluummin otan vähän enemmän varman päälle.

Annoin eilen isyyspakkauksen miehelle. Kelan kirje meni täydestä, vasta kohta "Toimitus" paljasti. Olihan se ihmeissään ja mielissäänkin. Eniten tykkäs tosta edellä esitellystä Newcastle-paidasta. Mulla mies ei mikään intoilija oo, eikä yleensä niin tykkää ylläreistä, joten reaktio oli hänen tyylinsä mukaan aika rauhallinen. Mutta tunnen hänet ja tiedän, että arvostaa.

Yritin alkaa tutkiin isyyspakkaukseen tuotteita.. Onko kellään tietoa mistä saisi NHL vauvan tuotteita ja Real Madridin tuotteita? Jenkeistä pitäisi tilata noi NHL tuotteet ainakin :eek: tulee aika kalliiksi ja tuleekohan ne edes perille asti :wideyed: Ite en osaa ommella mitään :oops:

Kyllä ebayn tilauksiinkin taitaa tulla aika suuret postikulut :confused: NHL shopin 30e tuotteita niin ois tullut maksaa 60e, että hiukan liian kallista :sorry: täytyy käydä pyöriin noissa urheilukaupoissa, jos niistä löytyis :grin

Tilasin nyt isin kulta- ja isin pelikaveri bobyt sekä äänenvaimennin tutit :grin sit jotain tappara aiheista, batterya, korvatulpat, kirja ja joku pullo :happy:

Itte löysin tosi hauskalla tekstillä olevan bodyn "sory guys but my dad says i can't date till i'm 30" tai jotai. Hitto ku tietäis kumpi on tulossa ni ois ihan tosi paljon kaikkee hauskaa tavaraa esim jos meille tulis tyttö :D

Mulla on kans jo suunnitteilla. Kakkosesta mies oli jo muka loukkaantunu, ku ei semmosta saanu. No oli vähän muuta mielessä, ku yhtä sairaalassa ramppaamista ja huolta koko syksy.

Meillä mies on pyöräfriikki, joten painan pulirättiin polkupyöriä. Esikoinen saa kangasväreillä värittää toisen rätin. Pipoon kirjotan jonkun biker to be -tyyppisen tekstin. Sit ostan haukibodyn, ku esikoisella on haukihaalari ja mies saa pe saman synttärilahjaks. 2 leffalippua (esikoiselle ja isälle yhteiseen aikaan), tuttinauha jollain isi-tekstillä, suklaata, energiasafkaa, kahvia, vapautus -kortteja.
Näin olin nyt aatellu. Saa sit isänpäivänä.

Kivoja ideoita kaikilla. Mä en viitti vaatteita kauheesti, ku niitä jo on ja kun mies ei tiedä kumpi tulee, ni täytyy mennä neutraalilla linjalla.

Oot Hilla taitava! Tosi hienoja.
Toi niistäjä tossa pakkauksessa ei sit meillä toiminu. Et kannattaa ostaa varalle se, millä täytyy ite imeä. Ällöö, mut ainoo mikä toimii yhtä hyvin, ku sairaalan niistäkät. Kaikille vinkiksi...

Mä tilasin mussukat-sivulta pari tuttia ja bodyä. Mies kun tykkää pelata ja jo innoissaan suunnittelee mitä legoja se pojalle ostaa, niin toisessa bodyssä on arcane-peli tyyppinen printti ja toisessa legopalikoita :) Ja sit löysin sieltä vielä yhden supermiespaidan, kylläkin kokoa 98cm.... Mutta alessa kun oli... ;)

Takaisin