42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti-73 - toihan kuulostaa tosi hyvältä, jos lääkärikin on sitä mieltä, ettet tarvitse ovulaation induktiota inssin tueksi. Mulla kun havaittiin muutamia anovulatorisia kiertoja ja miehen simpat priimaa, niin inssikokeilussa nimenomaan käytettiin lääkkeitä. Joten ei muuta kuin thumbs up lady!! Minkä pituinen kierto sulla on ja milloin yleensä ovulaatio?

Meitsi täällä valuilee vielä - mutta täytyy sanoa, jos tämä keskeytys oli tässä, niin johan oli lempeä. Eilen vuosin 12h vähän enemmän, mutta tänään on jo helpottanut:-) samoin vatsakivut vähenemään päin.

Katjusha - minkäpituisia kiertoja sulla on keskeytysten jälkeen? Mun ed. Taisi olla jotain 30-40 kun yleensä on 29.

Lady, mulla loppui vuoto pian sen jälkeen kun alkiopussi tuli ulos. Mulla kesti tiputtelu ja vuoto keskenmenon alusta loppuun noin 2,5 viikkoa. Välissä oli 3 vuodotonta viikkoa. Ovulaatio jäi välistä ekana kiertona. Sitten alkoi ehkä se mun hematooma vuotaa, ja sen perään kuukautiset. Vuotoa kesti yhteensä 7 päivää.
Nyt mä olen noin kierron päivä 18-20 (kun en tiedä mistä aloittaisin laskea) eikä ovulaatioplussaa näy. Lämmöt on alhaalla, että niinköhän tästäkin tuli anovulatorinen kierto. Jonkin verran on tullut tummaa tiputtelua viime päivinä, eli vielä on kroppa sekaisin. Harmittaa, ettei sitä ovista kuulu :/...

Mutta tsempit sinne ystävät eihän tässä auta ku uskoa asiaansa.

Mulla oli noin viikko inssin jälkeen parina päivänä tosi kylmä vaikka ulkona oli melkosen lämmintä. Semmosia vilun väristyksiä tuli ja nipistelyä alamahassa. Ensimmäisen positiivisen testin tein 11 pv inssistä. Ihan tosi haalea plussa oli. Aiemmin ei kannattanut testata kun joku lääkkeistä oli semmonen joka saattoi antaa väärän positiivisen tuloksen. Sitten parin päivän päästä tein digin joka positiivinen. Oli mulla ihan vähän rinnoissa aristusta sillon 11 päivän paikkeilla. Muita oireita ei ennen plussaa ollut.

Käväisin täällä lukemassa viestejä ja voihan itku mitä uutisia! Jaksamista L82day. Olet kyllä uskomattoman vahva nainen ja uskon että teitä vielä onnistaa. Tuulimuna on kyllä niin huonoa tuuria. Mulla oli kahden lapsen välissä tuulimunaraskaus ja otti koville. Onneksi onnisti sen jälkeen pian.

Elämä kierukan kanssa on alkanut. Olen kuopannut kaikki vauvahaaveet ja olen elämääni tyytyväinen. Harmittaa kovasti teidän puolesta, toivon että teitä onnistaa iästä huolimatta!

Hello Rosann,
Kiva kuulla että menee kivasti. Muistelen joskus myös kaiholla niitä väliaikoja, kun keskittyttiin ihan muuhun - se on vapauttavaa!
Tää aloitti ison hivenainearsenaalin lisäksi ubikinonin, joten käytössä pitäis olla kaikki keinot :) Kierto on niin sekaisin, kun olla ja pystyy. Mutta toivotaan, että tasoittuu muutamassa viikossa kuitenkin

Tähti-73 - toihan kuulostaa tosi hyvältä, jos lääkärikin on sitä mieltä, ettet tarvitse ovulaation induktiota inssin tueksi. Mulla kun havaittiin muutamia anovulatorisia kiertoja ja miehen simpat priimaa, niin inssikokeilussa nimenomaan käytettiin lääkkeitä. Joten ei muuta kuin thumbs up lady!! Minkä pituinen kierto sulla on ja milloin yleensä ovulaatio?

Meitsi täällä valuilee vielä - mutta täytyy sanoa, jos tämä keskeytys oli tässä, niin johan oli lempeä. Eilen vuosin 12h vähän enemmän, mutta tänään on jo helpottanut:) samoin vatsakivut vähenemään päin.

Katjusha - minkäpituisia kiertoja sulla on keskeytysten jälkeen? Mun ed. Taisi olla jotain 30-40 kun yleensä on 29.
Hei L82,
Harmittaa kovasti tuo teidän tapahtuma :arghh:, mutta koska noinkin kävi, niin teillä voi onnistua!:wink

Joo, ei induktiota. Tosin itse en usko, että olisi sen paremmin kuin mulla asiat. Lääkärit vähän perustelee sillä tavoin, ettei turhia lääkkeitä, ellei pakollista tarvetta. No, koskaan ei vaan ole vielä onnistunut...

Nuorena jos olisi vitsan vääntänyt, mutta mies ei silloin halunnut lapsia.

On tämäkin sitten..:singing:

Käväisin täällä lukemassa viestejä ja voihan itku mitä uutisia! Jaksamista L82day. Olet kyllä uskomattoman vahva nainen ja uskon että teitä vielä onnistaa. Tuulimuna on kyllä niin huonoa tuuria. Mulla oli kahden lapsen välissä tuulimunaraskaus ja otti koville. Onneksi onnisti sen jälkeen pian.

Elämä kierukan kanssa on alkanut. Olen kuopannut kaikki vauvahaaveet ja olen elämääni tyytyväinen. Harmittaa kovasti teidän puolesta, toivon että teitä onnistaa iästä huolimatta!
Voi ei..annoit periksi :singing:...
Tosin ymmärrän hyvin, kun on jo lapsia olemassa.

Hyvää jatkoa ja toivottavasti vielä käyt täällä palstalla :)

/tähti-73

Lady82day, onnea ja menestystä sinne ultraan :)

Tähti-73, vai kp 1, blaah...
Toiveikkaana haluan itsekin pysyä, vaikka hiukan on omalla kohdalla tuo luonnollinen hedelmöittyminen vaikeeta = nollatulos. No, yrittänyttä ei laiteta ja periksi ei anneta!

Ja ovistesti vilkkuu viidettä päivää...
Kp 15 / 26-30

Hei,
Voi ei, olen pahoillaan :angry...
Kovilla olette.

Sitä toivoisi onnistumista itse kullekin. On se niin väärin.
Toivon parasta, että onnistaisi :blob7..
/tähti-73

Rosann, kiitos kannustuksesta. Vsrmaan on helpottunut olo kun on päätös tehtynä ja uusi elämänvaihe.

Tällä alkoi kivut uudestaan ja lähetänkin terkkuja täältä sairaalasta. 2/3 sikiöpussia oli poistunut, mutta se pienin sintti oli jäänyt nillittämään aiheuttaen kipuja. Nyt uudet cytotecit, mutta vieläkään ei ole mitään tapahtunut:-( pliide ala nyt tulemaan, ettei tarttis rankempia tapoja käyttää...

Lady82day, voi tsemppiä sinne, se on kurjaa, mutta onneksi oot siellä tarkkailun alla :/..

Heippa Naiset!

L82day voi ei mitä sinulle kuuluukaan :sad001 että tuulimuna ja vielä jouduit uudestaan tyhjennykseen :sad001
toivottavasti nyt kaikki tulee pois ja pääsette pian uuteen yritykseen :Heartpink

Rosann siellä sitten on kierukka paikoillaan ja elämässä puhaltaa uudet tuulet :happy: mukavaa jatkoa sinulle :)

Katjusha ja Tähti-73 toivottavasti teidän yrityksenne pian palkitaan ja saatte omat kääröt :love7

Täällä on kanssa otettu ehkäisypillerit käyttöön ja kuumeilu/ yrittäminen jätetty....
Minä olin viime perjantaina napatyrä leikkauksessa ja nyt sitten parannellaan haavaa joka vähän meinaa hattuilla kun toinen reuna ei suostu umpeutumaan :mad: mutta eiköhän se tästä toivottavasti.

Mukavaa Syksyn jatkoa kaikille tänne :Heartbigred

Heippa Naiset!

L82day voi ei mitä sinulle kuuluukaan :sad001 että tuulimuna ja vielä jouduit uudestaan tyhjennykseen :sad001
toivottavasti nyt kaikki tulee pois ja pääsette pian uuteen yritykseen :Heartpink

Rosann siellä sitten on kierukka paikoillaan ja elämässä puhaltaa uudet tuulet :happy: mukavaa jatkoa sinulle :)

Katjusha ja Tähti-73 toivottavasti teidän yrityksenne pian palkitaan ja saatte omat kääröt :love7

Täällä on kanssa otettu ehkäisypillerit käyttöön ja kuumeilu/ yrittäminen jätetty....
Minä olin viime perjantaina napatyrä leikkauksessa ja nyt sitten parannellaan haavaa joka vähän meinaa hattuilla kun toinen reuna ei suostu umpeutumaan :mad: mutta eiköhän se tästä toivottavasti.

Mukavaa Syksyn jatkoa kaikille tänne :Heartbigred
Hei! :hello2 Kiva kuulla kuulumisia ja toivon kovasti pikaista parantumista.

Vai, että ehkäisyn puolelle päädyit.. No ehkä sen toisaalta ymmärtää, kun lapsia jo olemassa.

Toivottavasti kirjoittelet kuitenkin tänne :smiley-bounce013...

Nyt kohti inseminaatioo...:singing:

Päivän eka testitulos näyttää hyvältä. Follikkelit stimuloiva hormoni ei ole koholla tänään, joten "hedelmällisyystestin" tulos kertoo, minulla voisi olla ovuloiva kierto tulossa. Let's see :)
ImageUploadedByVau Foorumi1440643813.456075.jpg

Päivän eka testitulos näyttää hyvältä. Follikkelit stimuloiva hormoni ei ole koholla tänään, joten "hedelmällisyystestin" tulos kertoo, minulla voisi olla ovuloiva kierto tulossa. Let's see :)
View attachment 19663

Hei! :)
Toi näyttää mun silmiin siltä, että sulla ovis lähestyy :angel8... Viiva voimistuu päivä päivältä ja sitten vaan "puuhiin" :happy093

Toivotaan parasta tähän kiertoon.
/ tähti-73

Mulla oli noin viikko inssin jälkeen parina päivänä tosi kylmä vaikka ulkona oli melkosen lämmintä. Semmosia vilun väristyksiä tuli ja nipistelyä alamahassa. Ensimmäisen positiivisen testin tein 11 pv inssistä. Ihan tosi haalea plussa oli. Aiemmin ei kannattanut testata kun joku lääkkeistä oli semmonen joka saattoi antaa väärän positiivisen tuloksen. Sitten parin päivän päästä tein digin joka positiivinen. Oli mulla ihan vähän rinnoissa aristusta sillon 11 päivän paikkeilla. Muita oireita ei ennen plussaa ollut.

Hei! Inseminaatio lähestyy...jännittää :happy
Ehkä myös testaan dpo 11, jos sait silloin positiivisen

Tähti-73, minä päivänä sulla on inssi? Tiedätkö jo? Muakin jännittää sun puolesta :grin
Joo, kyllä 11 dpo voi jo jotain näkyä, varsinkin jos on lämmöt edelleen ylhäällä. Pääset viluilemaan!
Mulla on noissa lyhyissä raskauksissa näkynyt todella huonosti kotitestillä 18 dpo, mutta aina ne on kehoittaneet verikokeessakin käymään. Johtunee vahvoista lääkkeistä, joista nyt olenkin tauolla vielä ehkä muutaman kuukauden (tai ikuisesti!)
Voi kun tuo oliskin ovistesti, mut ku se on FSH-testi. Kiertopäivä on jotain 3 tai 4, on ollut niin sekavia nämä vuodot, ettei tiedä mistä laskis :wideyed: jos olisin saanut kaksi yhtä vahvaa viivaa, tilanne olisi huolestuttava.
Jos ensi viikolla on hedelmällistä emätineritettä, niin sitten alan ehkä taas sitä testaa. Ennen kp 14 en aloita, kun se on niin tuhlausta! Erotan kyllä, jos sieltä valuu ovislimaa - ja sitten kiirehditään tikulle.

kp 3-4?/ 26-30

Moikka! Kiitos kaikille! Täällä yhä valutaan - joten eiköhän se tyhjene:') parin viikon päästä testaamaan onko hcg laskenut. Hyvässä hoidossa olen ollut ja todella ymmärtäväisiä:-) pidän välikierron että saa kroppa levätä ja sitten uuteen nousuun. Täytyy itekin miettiä että meneekö gelejen yms kanssa ihan luomuna vai hakisko jotain clomeja, letroja tms?

Vai äiti viiden päätyi ehkäisyyn - mutta kuten Tähti-73:totesikin - sulla on jo täyskäsi mukuloita niin pn vähän eri tilanne.

Tähti-73 onnea inssiin!!! Toivotaan että nyt tärppäis! Päästään sit piinailemaan.

Hei kertokaas lisää ton fsh testin käytöstä - teettekö joka kk vai kerran vain? kuinka tarkka se on vs. Verikoe?

Katjusha - mä testailin ovista ilmeisesti vääriin aikoihin, joten tilasin sikana liuskoja ja testasin tyyliin kp 9-17 ja pari kertaa pvässä jotta ei mee ohi. Huomasin että ei se mulla ole aina samaan aikaan eikä just kp14-15. Joten suosittelen paljon ovisliuskoja ja kunnon pupuiluja:-)

L82Day, mulla kului 21 testiä leikiten tuossa ekassa välissä km jälkeen. Ja ihan turhaan, ei sieltä mitään tullut! Tai tuli vuoto kolme viikkoa siitä, kun km-vuoto loppui.
Viime viikolla testailin dpo 10-17, kun mulla tuli mielestäni hedelmällistä limaa (harhaluulo, taisi olla vain keho kun yritti korjailla vahinkoja, eikä mikään ovis tulossa). Jatkoin aamulämpöjen mittaamista (ei nousua), ja vuoto alkoi tosissaan n kp 20. Mulla on nyt vuotanut noin neljä päivää kuukautisverta, ja viime yönä lähti hiipumaan. Käytän kuukuppia, niin koostumusta on helppo tarkkailla.
Ihan ekan kerran ikinä käytin tuota FSH-testiä, ei ollut kallis, mutta en myöskään tiedä, oliko siinä mitään jarkeä, kun on toipuminen ja sekavat kierrot vielä käynnissä. Mulla tuli se sikiöpussi ulos 12.07. ja sen jälkeen on ollut kahdet omituiset kuukautiset. On mahdollista, että käytän toisen FSH-testini ensi kuussa. Niitähän käytetään pareittain jos saa plussan, ensin kp 3 ja sitten 5-7 päivää myöhemmin uudelleen, jos sai plussan (huono merkki). Kun vaihdevuodet oikeasti lähenee, luulen, että tulos saattaisi vaihdellakin kierrosta toiseen..
Meillä on ollut pitkälti 5 kertaa viikossa tahti, paitsi nyt olen tauolla, kun on ollut liikaa vuotoa (vaikea uskoa minkään uivan niin hyvin vastavirtaan tai että limistä olis olemassa minkään kiinnittyä)
kp 4-5? / 26-30

L82Day, toivotaan että pääset pian toipumaan. Vuodon kanssa ei voi olla kuin kärsivällinen.Kaikkea hyvää sinne!!

Mä olin Jorvissa molemmilla epäonnisilla kerroillani, ja täytyy kyllä sanoa, että oli sympaattista porukkaa siellä. kun jouduin pikaiseen laparoskopiaan kohdunulkoisen kanssa, minusta kyllä todella pidettiin hyvää huolta. Olin itse surusta aivan hysteerinen, joten kaikki tuki oli kyllä tarpeen.

Katjusha - omg, kuulostaa kyllä todella hurjilta kokemuksilta!! Ei ihme jos on elimistö sekaisin ja ovis hakee paikkaansa.. kyllä tää on oikeasti niin rankkaa ja kun se kaikki tapahtuu just omassa kropassa..laparoskopia..
kyllä teillä on ainskin testaus ja pupuilut hanskassa - eiköhän se ennen pitkää tuo tulosta!

Täytyy vaan toivoa että seuraavalla kerralla alkio kehittyy ja kiinnittyy meillä kaikilla oikeaan paikkaan! Tää on vähän liian jännittävää...

Takaisin