Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eleanora hui kun kuulostaa pahalta sun oireet!!!! Toivottavasti sulla ei jatku pahoinvointi noin pahana!

Mulla seaband rannekkeet käytössä ja ei nyt ainakaan vielä oo paha olo :) !!!!! Otin lasten koon kun mulla on aika kapeat ranteet ja aika napakathan nää on (veri kuitenkin kiertää;) ) mut oisko salaisuus just siinä et pitää olla tarpeeksi kireellä. Pitää vaan töissä pitää pitkähihaista ettei kukaan ala epäilemään mitään.

Meilläkin tällä viikolla ultra, keskiviikkona! Jee!

Tiltti 6+5

Avvi mulla ekan kanssa oli koko ajan jotain tuntemuksia mahassa yms ja huono olo, nyt sitte toisen kanssa tulee aaltoina esim etomiset ja nyt väsymys mitä ei esim eilen ollut :o Koko ajan vaihtelee ja suurimmaksi osaksi tosi hyvä olo! Mä sanoisin että kaikki on normaalia kunnes toisin todistetaan :)

Eleanora, kamalaa :(

Ite kävin tänään siellä lääkärissä. Kokeilen nyt pahoinvointilääkkeitä.. Särkylääkettä sain myös reseptillä kun ei kotona ole sellasta mitä voisi tällö hetkellä ottaa. Ultrattiin myös ja kaikki oli ok ja vaavi vastasi viikkoja.

Musta alkaa tuntumaan tämä pahoinvointi 7+1 pahemmalta kuin esikoisesta. Oksettaa syön tai en ja tää on jatkuvaa. Heti aamusta ja iltaan asti..nukkuessa on helpompaa siks makaan sängyssä niin paljon kuin pystyn vaikkei nukuttaiskaan... Huoh.. Viimeks tämä kesti viikolle 14 asti... (liian monta viikkoa!!!) en pysty töissä vielä kertomaan tästä niin mun on pakko sielläkin välillä näyttäytyä... Kukas sen kirjoitti että vau foorumilla juttujen lukeminen lisää pahoinvointia! Se on totta! :D siltikin pakko täällä näitä juttuja lukea.
Hirveä palelu alkanut..ihan välillä sellanen kuumeisen syväjäinen olo... Kokoajan jossain peiton alla oltava ja ulkona en viihdy vaikka vihdoin olis kaunista ja kesäistä.
Taaperon tarhaan vieminen on henkistä kidutusta tunteet on niin pinnassa että itkua väännän kun autoon istun takaisin ja autossa pahoinvointikin menee oksennuksen partaalle (vastustan oksennusta viimeiseen asti) ääägh... Voisko tää mennä ohi jo..tuntuu niinku koko keho olis sairas...

Huhtivauva16, luin netistä että näyttöpäätteellä oleminen lisäisi pahoinvointia. Joten itse pyrin vähentään kännykän ja tabletin käyttöä :D

Mulla vaan alkaa tekemään mieli kaikkea syötävää jos niistä puhutaan :P Mua ei niin oksentelut yms eritteet häiritse, kaikkea päässyt näkemään niin tuttua hommaa :D
Mulla alkanut jo tuntumaan semmonen olo tossa alamahalla et siel olis joku "tiellä", esim kun istuu ni tuntuu et siel olis möykky tai jotain vaikka ei vielä näkyvästi ookkaan :D
Ja tää väsymys, kaks tuntia ollut hereillä ja sänky vetää koko aika puoleensa. Esikoinen tulee välillä tökkimään et herääppäs siitä :D Tekisinkö pedin lattialle... :P

Ensimmäisen raskauden aikana ei ollut varsinaisesti mitään oireita ja voin kertoa, että sitä oli aika huolissaan, kun muut kertoivat sitä sun tätä. Neuvolassa onneksi kerrottiin, että kaikki on ok (mitä nyt siellä pystyttiin mittaamaan) ja kertoivat ettei kaikkien tarvitse oireilla. Saas nähdä, miten tämän kanssa käy.

Se mikä on jo nyt sama, on että kahvi ei enää maistu samalla tavalla. Katsotaan, missä vaiheessa kahvi jää kokonaan pois...

Jannski, väsymys, joo niin sama fiilis. Pitäisi olla töissä Virossa, jossa työnantaja tulee hankkia jonkinlainen lepopaikka (sohva tms), jonne raskaana oleva työntekijä voi mennä levolle tarvittaessa. :)

Hei pahoinvoivat! Apteekkari suositteli beroccaa pahoinvointiin. Tuntuu että ainakin mulla auttaa tai sit on nää rannekkeet :) pieni etova olo on taustalla eikä esim kahvi mee vieläkään alas ja moni ruoka ällöttää mut ei oo koko ajan palaa kurkussa :) mikä vapauden tunne!

Onko olemassa MITÄÄN lääkettä tähän turvotuksen? ! Kysyy: marimus-pallokala 4+3.

(En jaksa enää lukea läpi koko 12 sivun settiä, joten sori, jos joku on asiaa jo kysynyt).

marimus, mulla se turvotus helpotti kun kiinnitin huomiota siihen ettei tullut mussutettua ylimääräisiä, lisäksi join paljon vettä ja olen käynyt nyt edes vähän liikkumassa joka päivä, edes kävelemässä. Voi kyllä olla että tapahtui jotenkin itsekseenkin mutta parempi olo ainakin on nyt. :)

Tiltti, voi harmi just tulin apteekista :D pitää tehä vissii uus reissu. Ostin punnitsesta ja säästästä jotain teetä mitä myyjä suositteli, että rauhottaisi.

Niijjuu mulle suositeltiin reilusti B6? vitamiinia pahoinvointiin esikoisen aikana, napsin sitä varmaan kolme kertaa suositellun, eikä auttanu mihkään :( Jollain vois kyllä auttaa :)

Mulla on jotenkin nää raskausoireet jääneet taka-alalle flunssaoireiden tieltä. No okei itkin yhtä lapsettomuusblogia lukiessa kun saivat plussan ja kun radiosta tuli se lastensairaala laulu. Rinnat aristaa ja alavatsassa välillä tuntuu. Yököttää jos ei syö säännöllisesti ja hajut ottaa nenään kovasti. Vatsa on turvonnut edelleen, että ehkä ne "ennen" kuvat pitäisi vaan ottaa.

Viikonlopun on vaivannut yskä, nuha, lievä lämpö ja päänsärky. Sitten alkoi vielä viisauden hammas jomottaa. Aluksi en halunnut ottaa mitään lääkettä, kun pitäis alkuraskaudessa kai välttää, mutta sitten tuli niin hirveä olo ja päänsärky yöllä, että mies kävi hakemassa 24h apteekista panadolia kun se oli kätevästi kotoa loppu. Nyt otin pari päivää saikkua kun jotenkin tää alkuraskaus ja flussaoireet ei sovi yhteen :p

Ainiin, soitin hammaspäivystykseen, niin pääsen tänään näyttämään hammasta kirurgille, mikä on kyllä kiva että sitten ei tarvi sitä murehtia koko raskautta. Pitää varata aika hammaskiven poistoon myös, ootteko ite jo ajatelleet mennä?

Mulla on varattu hammaskivenpoisto syyskuun puoliväliin, varasin sen jo ennenkuin tiesin raskaudesta. Hammaslääkärille olen jonossa (kunnallisella puolella siis) mutta siihen tulee ehkä vipinää jos shg laittaa menemään tiedon raskaudesta. Viime raskaudessa en käynyt ollenkaan ja se vähän kyllä hävettää. Joskus ainakin on väitetty että raskaana olevat pääsee jonon ohi suun hoitoon.

Mä oon itsesiassa tänään menossa hammaskivenpoistoon, ihan perustarkastuksen yhteydessä tuli aika varattua.. Sillon en vielä tienny tästä salamatkustajasta mut tuleepahan hoidettua nyt jo alta pois :)

Kuinka monella täällä on tullut jotain vuotoa? Itsellä loppuviikosta tuli2-3pvä ruskeaa/vanhaa verta hyvin vähän siteeseen. Nyt kai rv7+1 eli vuoto olis ollu n. 6+4, 6+5,7+0.. kuvotusta ollut päivittäin vähäsen nyt ei sitäkään. Oireettomuus sinänsä ei huoleta kun esikoisestakaan ei ollut mitään, mutta vuoto huolestuttaa..

Heini mulla tuli esikoisen kanssa vuotoa varmaan rv4-10 välillä sillon tällön, kerran jopa niin reippaasti paperiin et olin varma keskenmenosta, sit se taas loppu :o

Takaisin