42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voihan nenä kun pitää ihmistä jännityksessä. Ei näy vielä plussaa ovistesti, mutta eipä ole vielä limojakaan... No yritetty taas on kuitenkin, että enempää ei ihminen voi..

Myötätuulessa plussaa kohti..
ImageUploadedByVau Foorumi1437828779.939305.jpg

Katjusha siellä on varmaankin plussa saatu jo ovistestiin ja varmasti myös hyödynnettykin :joyful:
Ja sitten alkaakin se jännitys vaihe :nailbiting: tsemppiä ja toivotaan positiivisia tuulia sinne...

Äiti viiden, höpön höpön - meneekö ohi koko homma. Mulle tulee joka päivä suunnilleen samanlainen ovistestitulos, jossa testiviiva suunnilleen puolet kontrolliviivan vahvuudesta. Ihan niinku viime viikonloppuna olisi ollut vähän vahvempaa, mutta en ole voinut julistaa plussaa - kun ero muihin on mitätön ;). No, ollaan oltu aktiivisia nyt viikon ajan, että oli miten oli - mahiksia on annettu! Testailenpa tässä vielä pari päivää..
Mulla on huomenna lääkäri ja ultra ja sittenpä sen näkee onko siellä munasarjassa mitään!

Tsemppiä Katjusha lääkärikäyntiin.

Täällä ovis tuli ihan liian aikaisin joka tarkoittaa että kokeilen uudelleen niitä clomeja ens kiertoon. Ovis oli jo kp 9-10 tosin luomuna mulla ollut kp 9 jo hyvänkokoinen folli. Vai voisiko se olla että clomit viime keirrossa kasvatti folleja ja siksi irtosi nyt aiemmin? Who knows. Mutta limat olleet niin vähäiset etten usko että limis on riittävän paksu. Kyllä täällä siis vielä yritystä on, yritän päästä irti ajatuksesta että oon liian vanha. Jos nyt vielä pari kolme kiertoa ainakin katotaan.

Oon tykännyt käyttää noita CB:n digiovistestejä, eipä tarvii tulkita viivoja. En kai oikein osaakaan. Mulla on niin lyhyt alkukierto että yhellä 10kpl paketilla pärjäsin kolme kiertoa.

Tänään siis kp 10. Tule Katjusha kertomaan ultrakuulumiset.

Kiva Rosann että jaksat vielä jatkaa yritystä :) noo eihän sitä koskaan tiedä josko vaikka tärppäisi :happy:

Täällä kanssa kamppaillaan ajatuksella että oon liian vanha jo tähän hommaan :sad001 :rolleyes:
enköhän jo luovuta sitten tän kierron jälkeen... luulisin ainakin niin :oops: tuntuu vaan niin haikeelta.
Tää kierto on ollut mulla aika kummallinen kun en oikeen tiedä oviksesta oliko kp14 vai kp 20 paikkeilla
kun ovis viiva näytti vahvaa kummassakin :eek: eilen kp 24 tein r-testin joka neka ja vuotokin pitäisi alkaa sunnuntaina kp28 kun ollut aika säännölliset kierrot 28päivää ja oviskin kp14 jos ei nyt sitten ole heittänyt ihan häränpyllylleen :confused:

Tsemppiä Katjusha tähänkin kiertoo :Heartpink ja niin tuleppas sitten kertomaan mitä ultrassa näkyi ja mitä lääkäri sanoi.

Päivän epistolaa: Nyt on taas syvällisesti keskusteltu elämästä lääkärin kanssa. Ihan hyvä mieli on, vaikka tuskasia asioita käsitellään.

Vasemmalla puolen kasvaa 15 mm folli, odotellaan ovulaatiota vkonlopun aikana. Jos pystyn testein osoittamaan ovulaation pari seuraavaa kiertoa, voimme yrittää viimeisen alkion siirtoa luonnolliseen kiertoon. 7 edellistä siirtoa on tehty estrogeenilla. Tällä voi olla keskenmenoriskiin vaikutusta.

Kohdussa näkyy pieni hematooma, mutta ei raskausmateriaalia.

Ihanaa, me päästiin munasolujonoon, joten tämän viimeisen Alkion kanssa kikkailu ei vaikuta meille viivettä. Voihan olla että luonnonkierrolla menee mahiksia ohi viikonloppujen takia...

Tsemppiä tytöt, plussaa kaikkiin testeihin!!

Ihana kuulla Katjusha positiivisia uutisia- ovis olikin sulla vasta tulossa! Niin noi clomit kuulemma ainakin lisää keskenmenoriskiä, niissähän on estrogeeniä. Toivotaan että ovuloit niin voitte siirtää alkion luomukierrossa. Mä oon nyt tämän yritysajan aikana ovuloinut joka kuukausi, se vaan tulee niin himpskatin aikaisin. Mutta sulla ei ilmeisetsi sitä ongelmaa ole. Mutta ehkä se mulla vaan kasvaa nopeammin kun kerran kp 9 oli jo noin 21mm kokoinen. Nyt ovispäivä oli kp9-10.

Hienoa että kohtu oli hyvin puhdistunut ja pääsitte munasolujonoonkin ilman viivettä!

Oletteko te muut ketjulaiset jo 42v täyttäneitä? Mähän olen ajatellut lopettavani yrityksen siinä kuussa kun täytän 42v. Vielä olisi kolme kiertoa siihen. Kyllä mä ens kiertoon varmaan ne clomit kuitenkin otan, vaikka se ilkeeltä tuntukin.

Rosann, mulla on synttärit ens maanantaina, että lukemat tulee pian täyteen.

Mä en ole ollut kova testailemaan ovulaatiota vaan me ollaan ilmojen mukaan sekstailtu kaikki menneet vuodet. Nyt on päällä superlima, ja ihan oikeana päivänä onkin. Eli vahvistaa sen, että esiintyy hedelmällisimpinä päivinä. Luulen, että mulla on ollut ovis pitkälti kp 13-14, ja oma kierto 26 pv. Mikäli otan rohtoja menee kp 17 ja 30 pv. Nyt kun olen kaikilla mahdollisilla aineilla, niin katsotaan miten tuo seuraava kierto menee. Mulla oli sen kohdunulkoisen jälkeen noin kolmen-neljän viikon luteaalivaihe, että siitä emme mitään oppineet :) mutta eipähän ainakaan jää kiinni keltarauhashormonin puutteesta!

Jep jep, ja maanantaina töihin. Sanoin lääkärillekin, että vaikka tässä meni nyt loma piloille (ei kiinnostanut eikä huvittanut yhtään mikään), niin en olis kyllä töissä jaksanut keskittyä yhtään. Mullahan alkoi se keskenmeno kesäkuun lopussa ja olin vielä töissä. Se oli hirveää. Mutta toivottavasti työjutut vievät mennessään, että päähän tulee muitakin ajatuksia, kuin nämä raskausasiat.

Aurinkoista päivää!!

Iltaa vaan naiset!

Mulla tuli jo toi 42.v täyteen maaliskuussa joten tää kierto olkoon mulle se viimeinen,
testaillut en nyt ole muutamaan päivään mutta menkkojen pitäisi alkaa su-ke tienoilla,
jos tulevat niin sitten se oli tässä.

Mutta tsemppiä teille muille ja kovasti niitä +++++++ tuulia :Heartpink

Hei tänne :smiley-bounce012

Reissu heitetty ja viinit siemailtu.. tosin ovista ei tapahtunutkaan silloin, kun odotin/laskelmoin, vaan limoista päätellen vasta kp19 ( joka sekin epävarmaa, kun tikut loppuivat siellä kesken, ennen positiivista )...

No nyt sitten kp20 on juilinut alavatsaa todenteolla ( = kävellessäkin sattuu ) ja häpyluusta lisäksi, todellakin outoa mulle?! Voisiko olla voimakkaat ovisoireet vai peräti hedelmöitys tms. ? Kivut kyllä ihan omaa luokkaa..

Nyt ei siis tietoa todellisesta dpo:sta, mutta ajattelin laskea huomisen dpo 1:ksi.

Plussatuulia teille! :dance018

-Do not give up-

Huomenta Leidit,

Äiti viiden siis meinaa malttaa jättää meidät ... :) no, jänskätään kanssasi ainakin tulevat päivät ;)

Tähti, tunnelmastasi päätellen loma oli kiva :) onkohan se niin, että me kasvatellaan noita folleja pitkään ja hartaasti. Taidan olla samassa venhossa!

Mä en ole vieläkään saanut plussaa ovistestistä vaikka tänään pitäisi pikkuhiljaa olla tuo 18 mm täynnä. No, vielä multa löytyy yksi digitikku huomiselle. Aika hermoja raastavia on nuo halpisliuskat, että taidanpa ihan tänään tilata kaksoishormonidigejä seuraavaan kiertoon. Vaikka onhan tuohon aikaa. Mutta ajattelin ihan mielenkiinnosta tilata myös Fsh-testit, kun kiinnostaa niin tämä hedelmällisyyspuoli :) niitä tarvitaan heti kp 3 jne.
Kun saatais ovis näkymään testillä niin se olis parasta IVF-jatkoa ajatellen ...

Hei vaan naiset

Tähti-73 jos se ois vaikka sitä hedelmöittymistä / kiinnittymistä
Nuo sinun kipuilut vaikuttaisivat vähän sellaisilta.... noo odotellaan ja katsellaan kuin siun käypi, tsemppiä sinne

No juu Katjusha kyllä hän mä vähän niin meinasin että jättäisin nää raskautumis puuhat ja katse muuhun suuntaan toivottavasti, en kyllä varmaan malta teitä heti jättää vaan jännään ainakin taustalla, vielä ei ainakaan oo menkat alkanut mutta ei kyllä oo mitään oireita raskautumisestakaan, jos vuoto ei ala ens.viikon aikana ni sit testaan loppuviikosta.
Toivottavasti Kathjusha tuo digi näyttäisi oviksen tuossa 25.7 testikuvassa on kyllä aika hyvä viiva mutta ei sitten vaan riitä höh,tsemppiä kovasti sinnekin
No naiset nyt sitten taas odotellaan piinaavasti

Täällä alkoi luget tänään, kp 14. (ovis oli jo kp10 tietämillä) Mulla ei ole mitään tuntemuksia, paitsi että oviksen jälkeen oli rinnat kipeät hetken, mikä mulla varmistaa sen, että ovis on ollut. Nyt ei oo enää kipeet. Normaalisti mulla tuntuu paineentunnetta tässä vaiheessa jo mutta nyt ei tunnu sitten missään. No enpä usko plussaankaan kun ovis oli liian aikaisin, vaikka talletuksia tehtiinkin ahkerasti.

Tähti-73: kuulostaa lupaavalta! Hienoa äiti viiden, ettet jätä meitä kokonaan.

Moikka tytöt!
Voi vitsit, kun pääsisi mukaan etenemään - täällä päässä tilanne junnaa paikoillaan. ..

Hei, ei toivookaan että olis vielä ovisplussa. Siis vieläkään! No, työlleen kai voi käydä, että follikkeli haluaa kasvaa kystan mittoihin raskauden jälkeen. Yhdellä tutulla oli ollu jotain 22*26 mm... Mulla venyi maaliskuun kohdunulkoisen ja sitä seuranneen ovulaation jälkeen luteaalivaihe viikoiksi. Testailin raskautestejä parisen viikkoa, mutta kuukautisviiveen syy oli vain massiivinen keltarauhanen. Että vaikka ihmetyttääkin tämä, niin voihan sille olla luonnollinen selityskin. Jouduin eilen hakemaan niitä kohtuuttoman kalliita digitestejä, sillä palasin töihin eikä täällä ole niin helppo niitä liuskoja askarrella. Aamulla lämmöt 36,3 edelleen eli ei ole varmaankaan ovis ohi livahtanut.

Huhhuh, että näin sitä töihin keskitytään :)

Heissan kaikille!

Täällä ollaan mökkeilty lasten kanssa alkuviikko...
Ei oo kyllä vielä menkatkaan alkaneet, enkä oo uskaltanut vielä testailla :nailbiting:
aattelin oottaa tän viikon loppuun ja jos ei vuotoo näy niin sit maanantaina testaan :)
ei kyllä yhtään ole raskautunut olo joten voi vuoto vaan viivästyä....

Mitenkäs teillä muilla kierrot edistyy??? joko Katjusha oot bongannut oviksen? Rosann
onko tullut mitään tuntemuksia? Tähti-73 entäs siellä on tuntemuksia tullut lisää?

Mukavan lämmintä elokuuta kaikille leideille :flower

E-hei täällä lukemia saada, äiti viiden ;)
Lopetin digien tuhlaamisen, kun ei plussaa vielä keskiviikkonakaan tullut. No, tänä aamuna oli sitten lämmöt nousseet, mutta halpisliuska näytti pitkälti tyhjää. Mulla on kyllä flunssakin että voi ne nousut johtua siitäkin. Mies äsken ilmoitti, että tänään sekstaillaan. Meillähän menee meidän joka toinen päivä -tahti törkeellä tavalla pilalle ;)!! Hematooma on vuotanut kolme päivää, en usko kuukautisiksi, koska koostumus on eri.

Mökkeily on ihanaa :) nythän on ollut ihan hyvät kelitkin. Meillä lämpiää huomenna telttasauna ja muutamia naapureita tulee kylään. Ollaan omassa eristyksessä täällä, niin voi rentoilla ilman ulkopuolisten katseita :)
Hiukan helpompi on ollut ihmisen elää, kun meni töihin ja sai muutakin ajattelemista. Lisäksi mieheni ilmoitti minut kurssille ja suorittamaan metsästäjätutkintoa. Toki yhtään eläintä en aio opetella ampumaan, mutta saa yleissivistystä ja laajentaa elämänpiiriä ...

Hei vaan!

No voi hitsi Katjusha :sad001 No eihän se ylimääränen sekstailu pahasta oo :wacky: hyvä vaan
että miehelläsi puhtia riittää :p
Ahaa että miehesi antaa myös sinulle aktiviteettia oikeen kunnolla kun ilmoitti siut kursille :grin

Täällä ei sit maltettu oottaa maanantaihin testin teossa ja oikeen kahta testiä piti käyttää
mutta niin kuin arvelinkin ne olivat negatiivisia ihan nätin valkoisia vain testiviiva tuli.....
mutta tästä se meidän elämä jatkuu toiseen suuntaan ja piinailut jää tähän, oli tää viimenen
kierto muutenkin ihan kummallinen... nyt vaan menkkoja ootellaan.

Toivottavasti te muut saatte vielä ne ihanat plussat teille :Heartpink TSEMPPIÄ KOVASTI KAIKILLE :Heartbigred

Äiti viiden, no katsotaan kuinka sun käy :)

Mulla edelleen tuo hematooma vuotaa ja kyllästyttää koko homma, kun ei jaksa tavallisiin asiohin keskittyä.
Ihmeellisesti olen muuttunut plussien myötä. Me ollaan miehen kanssa juteltu, että nämä yrittämisjaksot eivät todellakaan ole osoittautuneet onnellisiksi. Meillä on tietenkin ollut väliaikoja, jolloin ei ole tapahtunut tällä saralla mitään ja on keskitytty harrastuksiin yms hyvillä mielin. yrittäminen tai luovuttaminen toivat saman tuloksen ensimmäiset 9 vuotta. Sitten sai ihmeellisen pienen toivonkipinän, mutta elämä antaa ja elämä ottaa. On tässä sulattelemista. Välillä tajuaa sen kirkkaasti, että hyväksymällä kahdelleen elämisen - me ollaan onnellisempia ja tyytyväisempiä ihmisiä. Toisaalta painaa vastuu, että nyt jos luovutan - voin katua sitä tulevat vuosikymmenet. Ilman radikaaleja hoitotoimenpiteitä ei tänne taideta lasta saada jos sittenkään. Huoh.

Heissan kaikille!

Täällä ollaan mökkeilty lasten kanssa alkuviikko...
Ei oo kyllä vielä menkatkaan alkaneet, enkä oo uskaltanut vielä testailla :nailbiting:
aattelin oottaa tän viikon loppuun ja jos ei vuotoo näy niin sit maanantaina testaan :)
ei kyllä yhtään ole raskautunut olo joten voi vuoto vaan viivästyä..

Mitenkäs teillä muilla kierrot edistyy??? joko Katjusha oot bongannut oviksen? Rosann
onko tullut mitään tuntemuksia? Tähti-73 entäs siellä on tuntemuksia tullut lisää?

Mukavan lämmintä elokuuta kaikille leideille :flower

Hei! Jännät paikat sulla ! Mulla kaikki oireet tyystin hävinneet, eikä rinnatkaan edes kipeät...Oletan negakierroksi tätä....

Lämmintä elokuuta teille leideille:flower

:nicethread

Huomenna on maanantai, äiti viiden. Millä fiiliksillä?

Tähti, arvelet että ei tuloksia?
No ei ehkä taaskaan täälläkään, kroppa on ihan sekaisin. Tiistaista asti oon vuotanut, mullahan piti olla se ovis viime viikonloppuna. Ei sitten vissiin ollut. Ehkä mä oletan, että uusi kierto on alkanut - toivotaan että vuoto hyytyy lähipäivinä. On kestänyt pari päivää pidempään, kun normivuoto, mutta kai sitä lisää se hematooma osaltaan..

Saas nähdä mitä ensi viikko tuo meille tullessaan.

Takaisin