Ollaanko me yksi ja sama henkilö kun ihan samat oireet? :DMä oon tällä saikulla häntäluu kipujen takia. Tarkemmin taitaa vika olla si-nivelessä. Kävely on välillä mahdotonta samoin asentojen vaihtaminen makuulla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ollaanko me yksi ja sama henkilö kun ihan samat oireet? :DMä oon tällä saikulla häntäluu kipujen takia. Tarkemmin taitaa vika olla si-nivelessä. Kävely on välillä mahdotonta samoin asentojen vaihtaminen makuulla
ja saa nähä jaksaako sitä enää kauheesti töissä käydäkkään... Talviloman aattelin pitää viel lokakuussa ennen äippälomaa ni eihän tässä kovinkaan paljon töitä ois... 

Välillä kyllä tuntuu, että tää uhmaikä on oikea paskaäiti-fiilisten ehtymätön kaivo...18.8 vasta. En jaksais odottaa. Onneks kotona on doppleri ni sillä saa mielenrauhaa että ainaki on vauva hengissä. Oon miettiny myös että voiko ne liikkeet tuntua kipuiluna alamahalla? Semmoisena painon tunteena/muljuamiselta tietyssä kohdassaMilloin sulla on ninnukka89 rakenneultra?