The kesäkuu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En mä kehtais ainakaan 20min kauempaa olla suihkussa ja meillä vielä kuuluu vesi vastikkeeseen :D mietin muuten tässä että pitäskö ettiä edullinen hotellihuone ammeella läheltä ja vetäytyä odottamaan synnytystä :D messiin suklaakakkua niin voi surra kun ei tuu mitään!

Mä käytin synnärillä kännykkää suihkussa onnistuneesti. Pidin kämmenet kuivina (ainakin sen, jolla pitelin suihkua) ja pyyhe oli lähellä, että siihen pystyi pyyhkäisemään käden, jos kastui. Luuri taisi olla saippuatelineessä...?

Kesä15,mä pääsin kättärille sisään kun puhelun aikana tuli sopivasti supistus :D ja oli todella kipeitä sillon jo. Ne on aika nihkeitä ottaa sinne sisään edes tarkistukseen.. odotinki kotona tosiaan just niin kauan kun kykenin ja soitin vasta sitten ku olin aivan loppu.

Kuullostaapa hassulle, miksi puhelin pitää olla suihkussa? Mä meinaan kyllä huoletta lotraa, kun sen tarve tulee, enkä aio potea mitään huonoa omaatuntoa ja kaipa noita supistuksia voi seurailla päässä kestoa arvioiden. Toisaalta mun puhelin on muutenkin unohtuvainen, välillä en edes viikkoon pidä sitä mukana. Täällä välillä supistelee, mutta ei säännöllisesti. Ehkä sitten otan Helsinkireissun ja lähden kaverille päiväksi.

Muoks. Läträyksestä, kuukautisten aikaan olen ollut pahimmillani jopa tunnin kuumassa suihkussa, jos lääkkeet ei ole ehtinyt vaikuttaa, ja mä olen todella kipeä silloin.

Crysade hyvä tietää. Mulla menee matkoihin suht. Kauan aikaa eli moneen kertaan ei viitsitä ajaa ees taas jos ne heittää pellolle varsinkin kun häpyluukin on tohjona ja kävely yhtä .... jännittää kyllä tuo synnytys toivottavasti ei mene hirveesti yli ajan. Ei tuo rakastelukaan ole yhtään auttanut vaikka piti olla varma keino synnytykseen. Sorry hurt ti huumori kun tää aika menee nyt hitaasti ja yksinpuhelukin tökkii ;-)

No meinasitko sitten kauankin läträtä siellä suihkussa :D
Jos se auttaa oloon, niin ihan niin kauan kuin sopivaa vettä tulee :grin

Mä olen vähän huono arvioimaan aikoja, ja insinööristarkkuudella kun edetään niin siinä varmaan on sitten se mies täpinöissään kellottamassa... :) Joo, kattoo ny si. Ehkä ei ole päällimmäisenä mielessä sillä hetkellä.

Meillä varmaan loppuisi kaivosta vesi jos alkaisin kovin pitkään viihtymään suihkussa.... Onhan siellä ihana olla lämpimän veden alla. Voi ku sais joskus jonku paljun tohon pihaan. Mä niin nauttisin lillua siinä :)

Kyllä meilläkin boileri heittää tähän rajan, mutta onneksi vesi tulee kunnalta - maksaa siitä saa tietty...

Mulla on Spotify puhelimessa, siihen ladattuna musiikki synnytystä varten. En mäkään todellakaan enää kellotellut mitään. :D

Jos haluaa lotrata vettä niin lähtee aiemmin sairaalaan ja pyytää päästä suihkuun lievittämään kipua.:grin

Eikä se vesikään nyt niin hirveän kallista ole jos sillon tällön pluttaa vähän kauemmin.. Mä otan useesti melkein parin kymmenen minuutin kuumia suihkuja eikä laskut silti oo isoja.

Meille ei vesi maksa mitään ku oma kaivo mut en yhtään tiiä kauanko siinä riittää vesi jos laskee ja laskee vaan. Ei nyt luulis ihan hetkessä loppuvan. Pitääpä kysästä ukolta tuota :)

Mie ajattelin ottaa jyväpussin ja jumppapallon mukaan kun jonakin päivänä tästä lähden sairaalaan, kaveri vinkkasi. Jännittää jos joudun jussina koska silloin taitaa sairaalassa olla töissä vain sijaiset ja opiskelijat. Mitä muut mietitte tulevasta pyhästä?

Toisaalta se sijainen tai opiskelija voi olla inhimillisempi, kuin se kaiken nähnyt ja kokenut äyskijä...meillä kunnallistekniikka eikä se, että kertalutrauksella ottaa kuumat suihkut nyt niin paljoa kahden palkallisen pussissa näy. Ei toki ole normaalisti tapana lutrata, normi suihku mulla kestää se 5 min ja sekin yleensä töissä ennen töiden aloitusta, kun pitää olla edustava ja pyöräilen yleensä. Mun jalkaturvotukset vain pahenee :(. Eilen tein kesän ensimmäisen mansikkatäytekakun, kun anoppi tuli illalla kylään, mulle mansikkatäytekakku tuoreista mansikoista kuuluu jussiin ja ajattelin, että jos olen silloin sairaalassa, paree ottaa varaslähtö :). Taisi olla virhe touhuta niin paljon. Kun ensin on monta tuntia isolla kirkolla ja sen jälkeen tekee kaikupohjan, täytteet ja siivoukset = paljon jaloilla= massiiviset turvotukset. No jotain positiivista, suppareita tuli edes hieman.

Hei mä pääsin tänne synnärille :D :D enkä ollu kotona kattelees ku tunnin ku heti alko 1-1,5 min kestolla ja alle 3 min välillä, kiva herätys. Olin täällä jonkun puolentoista tunnin jälkeen ja jo 5 senttiä auki, ei täs varmaan kauaan kestä :D

Muokattu viimeksi:
Takaisin