Raskaaksi 2015

Mh, tsemppiä! Ite ollu nyt juomatta pian 2v ja tupakan jätin tammikuussa eli siitäki 6kk :) Ja toihan se on ku sitä alkaa heti miettimään et josko nyt niin sit se saattaa mennä "yrittämiseks" ja tietyllä tavalla ressaamiseks!
Yrityksen jälkeen vaa jalat kohti kattoa ja hengittelet syvää ja rentoudut ❤

Miksi ihmiset ei voi lisääntyä yhtä helposti kun eläimet? Tosin jos olisi näin niin maailmassa olisi liikaa ihmisiä kun nytkin jo on.
Tulee paha mieli kun osa joutuu vuosiakin yrittämään lasta ja joku narkkari tulee raskaaksi kaikista niistä myrkyistä huolimatta. Ilkeästi sanottu mutta silti.

Jos mun pidentyneet kierrot tarkoittaa että mahdollisesti oviskin myöhässä niin sittenhän mulla on pienen pieni mahdollisuus tässä kierrossa ;)!
Kp 32/31-34

Mä tekisin jasmi93 varmaan testiä jo :D mutta toisaalta ei sitä liian aikasin halua tehdö ettei joudu pettymään jos nega tulee..

Miksi pitää olla näin malttamaton? Testi näyttää ihan selkeetä negaa, ois pitäny vaan oottaa huomisaamuun :D Mutta eilen näytti livenö ihan selkeen haamun, niiin outoa :eek: Onneks on vielä toi yks et jos sen käyttäis sit vasta ens viikolla :D Jos seki nega niin yritys jatkuu

Muoks muoooks, eilisen tein heti aamulla ja siihen tulo selkee haamu, näkyy edelleen. Tänää on käyty jo useemman kerran pissalla, voiko olla merkitystä tulokseen? :eek: ja tossa eilisessä kyllä ihan selkeesti väriä, kun taas tossa uusimmassa ei näy eds viivanpaikkaa :D

Muokattu viimeksi:
Mä teinkin jo pari päivää sitte mutta eipä sillo mitää ollu :D tekis mieli tehä mutta en viitsi koska tuskin siel mitää nykyy. Aattelin pari päivää odottaa ja sit uudestaa jpos tarvitsee. Nyt alkoi kyllä tuntua alamahassa joten tuskin tarvii :) muuten ei mitää merkkejä että alkaa. Tissitkää ei ollenkaa kipeet

ytnom, varsinki ihan alussa olis hyvä tehdä testi aamupissasta niin luulisin, että se tosiaan voi kans vaikuttaa ku oot käyny useasti pissalla tänään :) Voisit säästää sen yhden testin vaikka maanantaille ja heti aamupissasta se?

Ninni22, joo niin täytyy tehä, muutenkin hämärää kun toi viiva oli vaan puolikas, et tietty joku virheellinen testi. Täytyy ens viikolla hakea vielä semmonen mihi tulee raskaana/ei raskaana ni ei saakeli tarttis arpoa :p

Gatusa, plussa puhalluksia ❤❤
samoin jasmille!

En ole sitä täällä kertonutkaan joten ei ihme ettet muista :)
Gatusa mä oon tänää just miettinyt ootko tehnyt testin mutta ei oo onneks mennyt ohi! Toivottavasti sun yskä helpottaisi jo :( :Heartred

Nyt onkin tullu plussia! Paljon onnea teille, toivottavasti keväällä ja kesällä on osuutta asiaan ja päästäis kaikki samaan rytinään mukaan :)

Lisää vaan testikuvia tihrustettaviks ;)

Beisla tsemppiä! Tulehan kertomaan kuulumiset!

Kp 15/37-40

inshaAllah mikäli Allah niin haluaa eli jos luoja suo. alhamdulillah kaikki kiitos ja ylistys kuuluu Allahille eli Jumalalle mashaAllah Allah tahtoi niin käyvän.

kiitos plussatuulista kaikki :)

jasmi täytyy toivoa parasta mut jos on nestettä keuhkois ni ainostaa keuhkoist nesteen poistaminen auttaa eli joulukuus neula selkärankaa ja kesäkuus sit neula keuhkoihi...neulakas vuosi mulla näköjään... esikol ees sama ilmeisesti.

ja jos minä saan mainostaa kans kuten tuo pikkuminski ni minult saa tilata neuleita, teen tilauksesta lähinnä, nyt on yks M-koon bolero kesken mut esim vauvan vaatteita voi alkaa tilaileen jos haluaa ja joko vapaavalintast mallia tai voi kattoa esim www.garnstudio.com mist tykkää ja ilmottaa :) mun neuleit on näkyn tääl kuvina välillä ni voipi halukkaat alkaa miettiin :) sukat, pipo, kintaat setti 10€, takki 15€, takki+housut setti 25€, makuupussi 20€. aikuisten neuleissa takki alk. 30€ pitkä villatakki 35€, paita/liivi/puolipitkä villatakki esim lantiolle 30€, bolero 25€, sukat 10€, käsineet 10€, kaulahuivi 5€.

Muokattu viimeksi:
Millier, kumpa olis sulla enneuni niistä plussatesteistä!

mh, pahoittelut tädistä. :sad001 Vaikeita pohdintoja, kun haluais ettei lapsenteosta tule liikaa stressiä ja "työtä", mutta silti toivoo niin kovasti... Voihan sitä varata aikaa tutkimuksiin että tietää mikä on tilanne, vaikka ei hoitoja haluaiskaan. Tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen, ei varmasti ole helppoa mutta siitä voi seurata suuri palkinto.

minea, kuulostaa kamalalta taudilta! :depressed: Toivottavasti paranet pian ja muu perhe ei sairastu.

Junibea, hyvä kun oviksen bongasit ja mieskin tervehtyi, tuosta on hyvä jaktaa piinailemaan. :)

Larissa, mä taion sun teroille nyt oikein supervoimat ja saa pienen alkion tarraamaan lujasti kiinni! :wav

jasmi, toivottavasti testasit vaan liian aikasin ja täti pysyy poissa! :)

ytnom, toivottavasti ei ollut pelkkä kiinnittymisyritys se haamu, vaan saat aamulla vahvemman viivan. Ellet sitten malta odottaa myös puikon kanssa. :)

Omaa napaa, aukiolotutkimus onnellisesti takana päin. Putket on auki, jes! Oli niin aikaiset kp:t että lääkäri ei osannut sanoa, kummalta puolelta ovuloin, oli vissiin vasta 9mm folleja. Eli tuskin ainakaan maanantaina saan o-plussaa, taidan aloittaa tikutuksen vasta ma illasta enkä aamusta. Tutkimus sattui pahasti hetkittäin, mutta onneksi ei kovin kauaa kerrallaan. No, ja yli puolet ajasta ei kyllä sattunut. Melkein yhtä ikävää oli jälkeenpäin tullut kova hartiakipu, ihan niinkuin jumissa olis mutta johtuu kuulemma tutkimuksesta. On se nyt jo helpottanut. Kp9/28-32

Beisla, pakko todeta että Ihmiskeho on kyllä ihmeellinen vekotin. Tuo munasarjojen ja hartioiden yhteys on tosi jännä! Kun eikös kohdunulkoinen raskauskin voi oireilla nimenomaan olkapää-/hartiakipuna. Musta on jotenkin tosi kiehtovaa (vaikka en kipuasi kiehtovana pidäkään), että kaks eri kehonosaa voi olla tuolla tavalla yhteydessä.

Takaisin