Sisarukset

Kantaako joku vielä sisarusta kantorepussa näin raskaana ollessa?
 
Minä kannan Manducassa :) Tyttö tykkää ja pääsen sellaisiin paikkoihin, jonne en rattaiden kanssa pääsisi
 
Pari viikkoa sitten oli 1,5-vuotias manducassa, kun käytiin luontopolulla. Selässä kyllä kannoin, mahan puolella vois olla jo ahdasta.
 
Kannatko Ameeba myös selän puolella?
Zoe ilmeisesti saat sen lantiovyön niin ettei paina vatsaa? Mulla selkeästi maha ottanut nyt kasvuspurtin ja viikolla kun kokeilin kantaa, tuntui vyö vähän kurjalta. En myöskään saanut poikaa oikein hyvin yksin asettumaan selkään, joten kannoin sitten vatsan puolella. Siinä taas tuntui selkä rasittuvan eritavalla entiseen nähden. No siis jokatapauksessa tää kokeilu sai pohtimaan, onko kantaminen ihan fine kasvavan vatsan kanssa vai tulisko jotain erityisesti ottaa huomioon, kun niitä vöitä asettelee? Nyt olis kyllä muutoin mukava kannella, kun ei tartte topata enää itseään eikä poikaa täyteen vaatekerroksia. [emoji4]
 
Mä kannoin viimeks just tänään 1v 5 kk ikäistä selässä manducalla. Mulla on masu ihan järkyttävän kokoinen ja saisin siitä huolimatta vielä manducan eteenkin jos oikein yrittäisin. Meillä tyttö ei oikein viihdy selän puolella niin silleen on kantaminen jäänyt aika vähiin, kun en tosiaan oo jaksanut sitä tohon mahan kanssa viritellä. Manducalla voi kantaa myös lonkalla eli sivulla.
 
Mä oon kantanu etupuolella, mut miettiny et pitäis siirtää selkäpuolelle. Oon vaan niin tottunut siihen, että laitan eteen kun tyttö vasta vuoden. Ens kerralla treenaan kyllä selkään laittoa!
 
Mä oon kantanu etupuolella, mut miettiny et pitäis siirtää selkäpuolelle. Oon vaan niin tottunut siihen, että laitan eteen kun tyttö vasta vuoden. Ens kerralla treenaan kyllä selkään laittoa!
Ei sulla ota vatsa vastaan vielä? Mulla myös 1-vuotias kotona, mielelläni kyllä kantelisin tuolla metsässä, mutta en oikein meinaa tällähetkellä löytää mukavaa kantotapaa/-asentoa.[emoji17]
 
Ei ota, mulla on yllättävän pieni maha ajatellen et odotan toista. Laitan kuvan kun saan sen pienennettyä tuonne kumpu-ketjuun :)
 
Takaisin
Top