La tammikuu 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SannaM
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnentähti: toivottavasti on vaan harmitonta se ruskea vuoto, mullakin tuli ruskeaa vuotoa junnua odottaessa mutta kaikki menikin hyvin vuodosta huolimatta.

Voimia onnentähti. Onko vuoto kuitenkin vielä vähäisempää kuin menkkojen aikaan? Joutuuko jo sidettä käyttämään?

Onnentähti, voi ei :/ toivotaan parasta ♡ ootko menossa käymään missään näytillä?

Mä tulin just neuvolalääkäriltä ja tehtiin sisätutkimus ja yllättäen ultrasikin. Sielä se sydän jumpsutti :)
Sain vaan draamaa jo aikaiseksi koska tää lääkäri olikin sitä mieltä että ei me mihinkää Niptiin päästä jos veriseulat ei hälytä. Mä nostin sielä jo kunnon metakan ja lääkäri sitten siihen että se ei oo hänen vaan sairaalan päätettävissä. Soitin sitten vielä lääkärin jälkeen omaan neuvolaan ja selitin koko jutun hänelle ja hän oli kans vähän ihmeissään. Päästinpä puhelimessa kunnon itkutkin kun pisti niin vihaksi. Neuvolatäti lupasi sitten äippäpolille soitella ja selvitellä nyt asiaa.

Verenpaine on varmaan 200/200 kun suututtaa niin. Ensin luvataan ja yhtäkkiä ei vaiskaan. Arghh

Ei oo vielä kunnon kivut alkaneet, kokemusta tosiaan joten tiedän mitä odottaa. Työpäivä vielä kesken eikä siteitä mukana niin toivotaan että pikkuhousunsuojilla pärjään kotiin asti :)

Kiitos riinaballeriina vinkistä! Taidan käydä sellasen ostamassa ja teen sen huomenna aamulla. Nyt pitäs olla viikkoja 5+6, katotaan mitä testi sitte näyttää.. Onneks on sentään väsymystä ja nippailuja mahassa, kaikki oireet ei sentään oo kadonnut. Ei ole vuotoakaan, joten kai vielä on toivoa :)

Tansku, muuten varmaan onnistuiskin toi antibioottikuuriin vetoaminen, mutta kun mä en enää polta, niin kaikki arvaa :D sen takia mulla noi alkoholittomat onkin. Niitäkin ostin huimat neljä ja sanoin että pitää lähteä aamulla aikaisin hakemaan esikoista kotiin, niin oon varmasti ajokunnossa :D

Onnentähti, toivottavasti on harmitonta!

Tuli tossa mieleen kun heiluteltiin aamulla peittoja ja nyt tuntuu että koko värkki on turvoksissa. Onko muilla ollu samaa? :o :D

mimi. : Mun työhön kuuluu kiertäminen eri osastoilla, mut en osannut odottaa että juuri tuolle osastolle tulisi noin pitkää "kiinnitystä".

Mutta.. Mulla on super ihana esimies! Soitti parin tunnin päästä siitä ku olin sille soittanut ja sanoi että hän sai järjestymään paikan toisaalle eli ongelma ratkaistu! :) ihan mahtavaa!

Ainut vaan et jouduin nyt aika monelle työkaverille kertoon syyn ku olivat ihmeissään tästä onnistuneesta muutoksesta. Ihan vain silläkin ettei aiheuta huonoja fiiliksiä siitä et olisin jotenkin suosiossa tms :)
Onnellisia olivat puolestani :)
Koitin nyt vielä sanoo et niin alussa mennään, et mitä vain voi sattua vielä.

Mimi, saatko tuunattua piiloon niitä alkoholiton-tekstejä? Mä ostin yhteen illanviettoon golden capin alkoholitonta siideriä, ja kun se tausta on valkoinen niin kylmästi vaan korjauslakalla ne tekstit piiloon :D Toki tein vielä niin, että kaadoin juoman lasiin, niin kenenkään ei tarvinnut liian läheltä tuijotella mun pulloa. :)

mimi on, peittojen heilutteli raskausaikana on jotain aivan käsittämätöntä kun veri kiertää alapäässä ja paikat on turvoksissa niin nautinto ihan omaa luokkaansa. :oops:

Mimi. Myö kaverin kaa tehtiin.niin joka ties mun raskaudest niin se osti alkoholisii korkillisii muovi pulloja sit joi ne ja me pestiin ne kunnolla ja kadettiin ne alkoholittomat niihin. Sit jemmasin niitä eripaikassa muitten juomista niin ei kukaan arvannu mitään ku kulin alkoholilinen pullo käissä vaik sisältö oli ihan alkoholitonta :) ja jos joku yritti hörppyy antaa jostain niin tuumasin vaan et joo oon maistanu tota enkä tykkää siitä :)

Mua jännittää maanantai, ennen työvuoroa kun mennään miehen kanssa käymään sielä lääkärillä joka tsekkaa mut.. Kun mä en nyt muista tarkkaa päivää koska oli menkat, unohtunut merkata näitä.. Niin maanantaina sit saa noista tietää ja pääsee sit taas soittaa neuvolaan ja varaa aikoja.. Huhhuh! Kaikki on niin uutta! :)

Tiita toi on hyväksi havaittu keino! Sit tosiaan oikeesti vaan omat pullot sillai yhteen paikkaan, ettei kukaan vahingossa sekota omiinsa tai joku tarkkanäkönen huomaa, et kierteet on rikki :'D Btw laimea mehukatti menee hyvin metsämarjasiideristä kirkkaassa pullossa ja mä join vihreestä pirkan omenasiideripullosta omppuvissyä. Hajukin sinnepäin :D

Onnentähdelle jaksamista! Luonnon käsissä nämä tosiaan tässä vaiheessa on :(

Minulla tuli päivällä myös hieman ruskeaa vuotoa vessapaperiin, paniikki tietty päälle :( ei ole kipuja. Helmikuussa oli menkat myöhässä ja ne alkoivat 6pv myöhässä erittäin kovilla kivuilla, eli olisko silloin alkanut raskaus tullut kesken, en testejä tehnyt.... Tähän siis verraten ei hätää.
Nyt kuitenkin oireita on ja ilmeisesti hormonaalinen päänsärky on alkamassa plus ällötys. Maanantaina ultraan

Kokeilkaapa sitä sokeritonta mehua (nimi ei tuu millään mieleen..) esim se vadelman makuinen ja siihen laimennuksen sitä Lidl saskia matalahapotettua vettä :)
Nam..
Tuli vain tuo mieleen.. Eli aamulla Lidliin ekana :grin
Hyvä kesäjuoma juhliin ja arkeen :)

Kirjoitinkin tuolla aiemmin että se neuvolantäti sanoi että lievää vuotoa voi tulla myös toisten menkkojen alkamisaikaan kun sanoin että sillon kun menkat on toukokuussa myöhässä niin tuli hieman... Joten sitä odotellessa.. Toivotaan ettei tule ettei tule seinillä hypittyä huolesta :nailbiting:

Toivotaan että kaikilla menee tammikuussa loppuun asti eikä enää porukkaa tipu välillä pois :happy:

Takaisin