Raskaaksi 2015

Mie oon kyl nyt tullu siihen tulokseen että unohdan ne plussaa haaveet kokonaan:sorry:, ku alkaa tuntua että pakollinen tauko clomifeneista on varmana sekottanu miu kierron ihan täysin... Laskurin mukaa ovuloin vapun aikaa ja pitäishä se jo näkyä testissä on siitä jo sen verran aikaa... Ja kuka tietää ovuloinko en mie ainakaa saanu sitä tikkuu:BangHead Jään oottamaan siis tätiä ja ens kierrossa uudelleen eikhän ne menkat kohta ala ku kp 36 mennää... Seuraavaks jos pyytäis lapsettomuushoidoista jtn tropsei et sais tän kierron tasattua... voi itku:arghh:

ihanaa Mymmelisti ja lumikello ♡♡

omaanapaa: ihan hiukkasen ärsyttää :(
olin niin jo innoissani kun rinnat aristi ja vasta viikon päästä olisi pitänyt menkkojen tulla. Kp. ehkä 20 tai vähemmänkin. mutta kuinkas ollakkaan, tänään alkoi vuoto >:( :'(

tsemppiä kaikille :)

minä ootan innolla mymmelistin testitulosta :)

täällä minä sain viimeistelyä vaille valmiiks tytön villatakin ja ukko oli että kyllä on kaunis. nyt pitää oottaa että saa napit ja virkkuukoukun jotta saa valmiiks ku siihe tulee nirkko reunus inshaAllah :) tyttö oli iha innoissaa tutkimas takkia ku olin saamas valmiiks sitä :)
ja mulla onki lähiaikoina kaikille jotka on kiinnostun mun neuleist (sekä aikuisten että pikkusten) esim ni hyviä uutisia...juttelin ukon kanssa tässä ja hän näytti mulle vihreetä valoa mun idealle.

Mymmelisti kyllä mäkin suosittelen kippoon pissaamista. Eipähän ainakaan jää kiinni siitä, että jäis testi kuivaksi! Vaikka mun mielestä ei noissa sun testituloksissa ole epäselvää! :)

Soma mistä sitä tietää vaikka olisikin! Jospa mäkin lasken tän kurkkukivun ekaksi raskausoireeksi - ja tätä oli muuten viimeksi plussatessakin! :)

Nuuhku; Kyllä kieltämättä on tämä raskasta tosi raskasta! Välillä musta va tuntuu että miks ees jatkan tätä yrittämistä...tuntuu ku joku meitä suurempi ois päättäny vaa että me ei saada vauvaa koskaan! 2 vuotta se on hiton pitkä aika! Anteeks kielenkäyttö mutta mitä sitä kaunistelemaan totuutta.

haikaranyytti toi on niin tuttu tunne mullekin, meillä oli 04/11 lähtien yritystä, eka ei mitää ja sit alko keskenmeno kierre ja olin ite lähellä kuollaki sairaalassa henkilökunnan toimesta sit 04/14 tuli plussa joka vihdoin pysyi mut kyllä sitä monesti tuli itkettyä ja mietittyä et mitä järkeä yrittää. jaksamista sinulle inshaAllah teillä tärppäis pian ja saisitte sen oman pikkusen vihdoinkin.

Gatusa: KIITOS tarinastasi<3
Sinullakin kesti pitkään tulla raskaaksi :(( ihanaa että vihdoin saitte nyytin aww <3
Oliko sulla tai miehellä jtn "vikaa" että pikkuista ei kuulunut? Ovuloimattomuutta ym?

juu ukolla ja meille ei annettu yhtään toivoa että tulis luomusti lasta vaan yks lääkäri sano vähä ennen plussaa että icsi on ainoa mahollisuus ni haudattii toiveet pikkusesta, ukko tosin söi foolihappoa 5mg päiväs ja sit tuliki plussa alhamdulillah :) musta ei löydetty vikaa.
keskenmenot sekotti kyl kroppaa välil kunnol ni keltarauhashormonikuurin jouduin vetään kerran että sain kropan toimimaa taas.

Aaa okei :(
Mutta onnellinen loppu <3 ihanaa!!
Mä kans yritän syyä foolihappoo mut vähä jääny... Pitäis tsempata sen suhteen et muistais syyä jokapäivä :D
Miu miehel kaik ilmeisesti hyvi ku sillo sanottii va et kaik ok. :o saakoha niitä ihe tuloksii siittiöiden määristä ym tilattua jostai ku kiinnostais tietää. ?

Lumikellolle onnittelut plussasta!

Mymmelisti, mä näen kyllä tuossa liuskassakin punaista väriä. Noissa liuskoissahan herkkyys on kaiketi 25 ja siinä Apteq-testissä 10, niin selittyy ihan silläkin tämän päiväinen hailakka testi. Kyllä siihen digiin on pakko pärähtää aamulla plussa!

Mymmelistin tulosta ootellaan :)
Haikaranyytti, kyllä meitä pitkään yrittäneitä täällä on aika monta sinun lisäksi.. Mutta nyt ainakin anskunen, pepe xxl ja minä ollaan plussattu ja kaikilla oli pitkä yritys. Ei saa heittää kirvestä kaivoon! Ja meilläkin tärppäsi nyt kun clomit laitettiin tauolle!
Ihmeitä tapahtuu, ihan kaikille <3

Haikaranyytti, lisään vielä tohon Timben tekstiin että mä luovutin ihan täysin siinä kierrossa kun plussasin (Yks syy kilppariarvot, joiden takia mun ei pitänyt edes ovuloida). Sain lääkityksen ja aloin jo suunnittelemaan uutta kiertoa. En yhtään tutkaillut koska olis ollut ovis, koska puuhailtiin jne. Ja tadaa, tässä sitä ollaan. Tänään 11+5 :Heartred eli aina on toivoa!

Takaisin