Pääkaupunkiseudun kesävauvat (LA kesä-elokuu 2015)

Tavataanko vaikka keskustassa, niin jos mukaan ilmoittautuu vielä lisää porukkaa esim. Pohjois-Helsingistä tai Vantaalta, niin kaikki pääsevät ainakin suht helposti paikalle. Mikä olis kiva kahvila tavata? :)

Mulle kävisi kans parhaiten iltapäivällä. Sopiiko esim. klo 15 muille?
 
Mä täs mietiskelin, että kun on ihan mahdoton löytää aikaa joka kävis kaikille, niin laitettas aikoja pitkin kevättä vaik jollain säännöllisellä sylissä, ja niihin sitten osallistui aina kukin miten pääsee? Lisäksi sinne vois aina mukaan pompata uusia/vanjoja/vauvalliset/vauvoja odottavat? "Oma säännöllisesti pyörivä mamma kahvila" :D

Musta olis ainakin ajatuksena ihana että olis joku "säännöllinen" treffi aika-paikka, niin sitten vauvojenkin kanssa tavata ja puuhastella kaikkea kivaa :) ja jos joskus joku pääkaupunkiseudun ulkopuoleltakin kiinnostuu tulemaan paikalle? Tehtäisiin oma tiivis mamma tukiverkosto joka vois sitten ajan saatossa muovaantua ja laajentua siihen suuntaan kun hyvältä tuntuu? :wink
 
Kuulostaa hyvältä! :) Sovitaanko siis nyt ainakin tuo 11.4 klo 15 ja vaikka keskustassa, kun sitä useampi kannatti. Kävisikö esim. Johto Cafe Kampissa, kun sinne pääsee kätsysti eri suunnilta ja luulis myös että sinne aina mahtuu?
 
Mulle ei nyt sovi toi 11.4., mutta on tässä muutenkin just niin paljon kaikkea, että ei olis varmaan muutkaan ajat siinä lähettyvillä käyneet. Eli valitettavasti en pääse ens kerralla, mutta ehdotan jo sitä seuraavaksi kerraksi la 25.4. tai su 26.4. ja paikaksi Itäkeskusta. :)

Edit: hyvin käy siis muutkin paikat, mutta ehdotanpa nyt tota kun Espoo ja keskusta on sit jo käyty. Sit voi alottaa taas alusta :wink
 
Ilmoittaudun tänne kans, vaikka en ole varma pääsenkö tuohon 11.4. tapaamiseen, mutta ehkä seuraavaan :). Olen 31v., ensimmäistä odotan (la 2.7.) ja Espoossa asustellaan :).
 
Mulle pitäis sopia myös ton 11.4 lauantain klo:15 ja Johdossa luulis olevan tilaa..ainakin se on semmoinen rento paikka. Ja voidaan toki sopia sitten taas lisää aikoja kun niin se vaan taitaa olla et mitenkään ei aina kaikki pääsee samaan aikaan paikalle. Tulo muuten mieleen et voihan sitä kokeilla joku kerta tavata myös arki-iltana jos viikonloput tuntuu olevan kaikilla aina jo valmiiksi buukattuja..
 
Mä voisin vielä lisätä vähän esittelyä, eli:
Olen 33v. ja esikoista odotellaan. Tällä hetkellä asutaan vielä Helsingissä, mutta ollaan muuttamassa kevään aikana Espooseen. Asuntokaupat edessä ensi viikolla. :)

Mä olen ihan innoissani tästä porukasta. Juuri tällaista olen kaipaillut. Ja kiva, kun mukana tuntuu olevan paljon muitakin esikoisen odottajia! :happy:
 
Moikka! Ihana et on löytynyt näin paljon porukkaa jotka on kiinnostuneita tapaamaan. Meillä odotellaan kans esikoista LA 1.6 ja Espoossa asustellaan :) Mulle ei käy tuo 11.4 kun ollaan muuttopuuhissa silloin :) Mutta nuo Macien ehdottamat 25.4 tai 26.4 käy mulle :D Ja myös tuo Nannaniinan ehdotus säännöllisistä tapaamisista kuulosti ihanalta! Ettei tulisi niin pitkiä välejä tapaamisille :)
 
Ilmoittaudun mukaan! :) 11.4 sopii itselle, mukava päästä tapaamaan muita kesävauvaa odottavia! Olisi todella kiva jos muodostuisi tavaksi tavata muita samalta alueelta olevia mammoja jo näin ennen vauvan syntymää sekä tietysti sen jälkeenkin :) Omassa, pienessä, kaveripiirissä ei ole muita odottavia joten vertaistuki ja kokemukset ovat enemmän kuin tervetulleita!

Olen 29-vuotias esikoista odottava Vantaalta ja LA on 6.8.
 
Mäkin ilmottaudun mukaan :) Olen pitkään lueskellut foorumia ja nyt rekisteröidyin. Täällä odotellaan esikoista innolla mutta pääkaupunkiseudulla ei ole kavereita jotka olisivat samassa elämäntilanteessa. Vertaistukea siis kaivataan :) Yritän päästä mukaan 11.4 tapaamiseen ja ihan viimeistään seuraavaan :)

Olen 28-vuotias ja asun Helsingissä. LA on 24.8.
 
Kiva että löytyy meitä odottajia jotka haluavat jakaa kokemuksia ja ajatuksia! :wink
 
Moikka!

Mäkin ilmoittaudun mukaan :) Olen tässä just viime päivinä herännyt todellisuuteen, että kannattaisi alkaa tätä omaa sosiaalista verkostoa laajentaa jo tässä vaiheessa.. Oon 26-vuotias nainen, ja meillä on laskettu aika 19.8., ensimmäinen lapsi tulossa. Ollaan miehen kanssa asuttu Helsingissä jo useampi vuosi, tällä hetkellä vaan tilanne se että monet ystävät on muuttaneet eri paikkakunnalle, ja uudesta työpaikastakaan en ole oikein samanhenkistä seuraa vapaa-ajalle vielä löytänyt. Tosiaan kiinnostaa varsinkin tällaisessa samaisessa elämäntilanteessa olevien seura, niinkuin monia muitakin täällä :) 11.4. tapaaminen kuulostaa tosi hyvältä idealta, tulen ehdottomasti paikalle!
 
Moikka!

Mäkin ilmoittaudun mukaan :) Olen tässä just viime päivinä herännyt todellisuuteen, että kannattaisi alkaa tätä omaa sosiaalista verkostoa laajentaa jo tässä vaiheessa.. Oon 26-vuotias nainen, ja meillä on laskettu aika 19.8., ensimmäinen lapsi tulossa. Ollaan miehen kanssa asuttu Helsingissä jo useampi vuosi, tällä hetkellä vaan tilanne se että monet ystävät on muuttaneet eri paikkakunnalle, ja uudesta työpaikastakaan en ole oikein samanhenkistä seuraa vapaa-ajalle vielä löytänyt. Tosiaan kiinnostaa varsinkin tällaisessa samaisessa elämäntilanteessa olevien seura, niinkuin monia muitakin täällä :) 11.4. tapaaminen kuulostaa tosi hyvältä idealta, tulen ehdottomasti paikalle!
Hei tervetuloa mukaan Joltte! Mulla on samana päivänä laskettu aika ja esikoinen myös tulossa. :) Asun Espoossa, joten synnytyssairaalana tulee näillä näkymin olemaan Jorvi. Sulla varmaan Kättäri? Nähdään 11.4!
 
Hei mahtavaa Lilja L, että löytyy heti jopa samalla päivämäärällä odottava! Kättäri meillä todennäköisesti joo, mikäli sinne vaan mahdutaan. Nähdään tosiaan sitten huhtikuulla! :)
 
Takaisin
Top