Yritystä odottavat

ImageUploadedByVau Foorumi1556081891.376717.jpg

Alkaa pikkuhiljaa huolestuttaa,mikä on homman nimi.. nyt 6 päivä,kun kuukautiset myöhässä ja edelleen paineen tunne vatsassa.. ajattelin soittaa terveyskeskukseen heti kasilta ja vaatia et tutkivat nyt sit kunnolla :)
 
Mitä terveyskeskuksesta sanottiin tiada? Toivottavasti tuohon tulee pian jotain järkeä. Ikävää jos kierto venyy ilman syytä. :/

Huh, siellähän on jännä tilanne Ginger. Olisi kyllä tosi nopeasti tullut sulla raskausoireita, jos niitä on jo kp22 32 päivän kierrolla. Tiedätkö onko luteaalivaiheesi keskimääräistä pidempi? Tai sekin aina mahdollista että onkin mahdollisesti lyhyempi kierto.

Flikka, onpa taas ärsyttävä mies siellä kun keskustelu jää siihen että mitä isommat lapset mahtaa ajatella... Toisaalta hyvä että hän miettii asioita. Tosin mä en paljoa tulevien isosisarusten mielipiteitä kyselisi lapsen teon suhteen. Vanhempien päätös se kuitenkin on.

Tsemppiä ronsu epäselvään tilanteeseen. Ootko ehtinyt testailla tai soittaa neuvolaan? Ikävää tommonen, kun ei oikein vuoda eikä tule selvää plussaa.

Enni, onpa tympeää kun ei odottelulle lue epikriisissäkään syytä. Samoin tuo kun mies ei halua edes harjoitella. :meh: Tsemppiä odotteluun! Joudutko odottamaan pitkäänkin että pääsette taas yrittämään?
 
Sanottiin et selviää huomenna enemmän ei osannu sanoo juuta eikä jaata protiinit ja valkosolut oli koholla virtassa ja se verikokeen tulos selviää vast huomenna..
 
Vargynja, Kahdet kuukautiset pitää odottaa, ennen kuin saa yrittää uudelleen. Jos seuraavatkin tulee ajallaan, kaksi kiertoa aikaa tärpätä, sit esikoinen on kolme.. Oltiin siis toivottu 2-3 vuoden ikäeroa, ettei tarvitsisi hoitoon laittaa välissä.
 
Enni ootko soittanut esim neuvolaan jos osaisivat jertoa syyn tuolle odottelulle?

tiada92 toivottavasti veesikokeista selviää jotain.

Ite tein digi testin ja edelleen näytyää raskaana 1-2. Neuvolasta sain lähettteen ultraan että päästään katsomaan onko elämää vai ei. Pitäs vaan ens viikon loppuun tai seuraavalle odotella et vois sykekkin näkyä jos nyt jollain ihmee keinolla on saanut alkunsa vasta tuolloin mitä digi näyttää...
 
Juu, siis oudolta vaikuttaa jos oikeasti olisivat raskausoireita, mutta aivan varmasti jännitän menkkojen alkuun saakka :nailbiting: Vielä ei kuitenkaan olis oikea aika, odotetaan kumminkin sitä yrittämään pääsyä vasta. Elämällä on kyllä välillä taipumus kettuilla :woot:
 
Ei selvinnyt sit mitään.. edelleen paineen tunnetta vatsassa alhaalla ja pissattaa koko ajan ja menkat ollu nyt vkon myöhässä..
 
Tiada, onpa tylsää kun ei vieläkään selvinnyt mitään. :meh: Toivottavasti pian tulee selvyys johonkin suuntaan.

Enni, jopas käskivät odottamaan pitkään. o.O Toivottavasti tärppää pian kun pääsette taas yrittämään.

ronsu, onpas erikoinen tilanne. Toivottavasti sielläkin tulee pian selvyys. Ehkä kiertosi on ollut sen verran pidempi tai sitten hormonitaso nousee keskimääräistä hitaammin ja siellä onkin pikkuinen kasvamassa. Tsemppiä odotteluun!

Ginger, tuo on kyllä liiankin totta että elämä osaa olla pirullinen ja arvaamaton. Tsemppiä jännäilyyn!
 
Sain lisäks niin huonoo palvelua siltä soittaneelta lääkäriltä nii en uskalla enää soittaa vaan odotan et pääsen yksityiselle :/
 
Sain hyviä uutisia tänään! Tein valituksen eilisestä lääkäristä ja sain tänään puhelun hänen esimieheltään ja sain sen ultra ajan ja gynen tutkimuksen ens maanantaiksi,joten mun ei tarvi mennä yksityiselle :) eli nyt kärsitään tää vkl ja maanantaina pääsen gynelle :):Heartred kp 40 ei menkkoja näy..
 
Jes ihan huippu juttu tiada! :happy:

Tsempit myös ronsulle! Piinaavat hetket sielläkin. Toivotaan että kaikki hyvin ja pieni kyydissä. :Heartpink

Enni, Kyllähän täytyis selvittää miksi määrätty odottelemaan? o_O Minulle sanottiin että suositeltavaa ois ne yhdet menkat odottaa, ihan vain jotta raskaus ois helpompi sitten laskea. (Ei nyt varmaan taukokierto tietysti pahaksikaan oo)

Mitäs kun täällä puhutaan tuuliviiri miehistä, mutta kun mun mies sanoi eilen että "Senkin tuuliviiri nainen"
Laittelin poikien pieniä vaatteita myyntiin ja huomasinkin hamstraavani yhtä sun toista. :grin
Samalla nousi sellaiset fiilikset että jos ei ura- ja opintokuviot nyt nappaa syksyksi niin olisin valmis yritykseen. HUI!
Täytyy vissiin jättää tämä kaikki nyt kohtalon käsiin. :shy:
Tietysti tässä nyt yksi syy lisää pistää lääkärille kampoihin, jotta saatais nää kilppariarvot kondikseen!
 
Tiada, vau, hyvä että valitit! Itse aina saan tommosta kohtelua heikoimmalla hetkellä niin ei oo voimia viedä asioita eteenpäin. Minulla oli muutama tapaus raskausaikana mistä olis kyll pitäny valittaa. Neuvolan tädin sain vaihdettua, mutten siitäkään tehtyä valitusta.

Joo ei tullu kysyttyä mistään syytä odotteluun kun ei se sitä odottamista miksikään muuta. Ei tullu mieleenkään jälkeenpäin et voishan sit soittaa ja kysyä!
 
Mä itekkin mietin et jaksanko/viitsinkö valittaa,mut onneks tein! Ainoo huono puoli täs nyt on et ne mun perjeleen menkat alko!!
 
Tuli mieleen, tietääkö joku vastausta. Kun vuoden yrittämisen jälkeen saa hakeutua tutkimuksiin, onko se vuosi yrityksen aloittamisesta vai vuosi keskenmenosta vai vuosi siitä, kun yritys aloitetaan nyt keskenmenon jälkeen uudelleen vai milloin?
 
Hyvä että selvisi tiada ja saat avun siihen. Harmi että vuoto viipyi ikävästä syystä etkä ollut raskaana.

Miitulle piti jo aiemmin sanoa että onnea matkaan lääkärin kanssa tappelemiseen. Olen saanut käsityksen että raskautta yrittäessä ne raja-arvot pitäisi olla tavallista tiukemmat. Siis että tavallisesti rajalla oleva ei raskautta yrittäessä ole ok ja voi haitata raskautumista. Toivottavasti saat pian lääkärin uskomaan että pitää korjata vielä!
 
Mäpäs tuun pitkästä aikaa kirjoittelemaan.

Onpa monella ollut jänniä päiviä kierron kanssa!

Itellä vauvakuume pikkusen laantunut, kun meillä oli kierto mistä ei yritetty edes. Mutta kuinka ollakkaan, menkat ei alkanu sillon kun luulin niiden alkavan. Sit nous vauvakuume uudestaan ja toive siitä että oliskin raskaana. Eikö ne menkat sit kuitenkin alkanu pari päivää myöhässä. Ja mikä pettymys, vaikka tosiaan ei tästä kierrosta edes yritetty, käytettiin jopa kumia!
Nyt niin toivoisin että tästä kierrosta tärppäis, menis laskettu aikakin jo ens vuoden puolelle :wink
 
Takaisin
Top