Yritystä odottavat

Niittipyssy, esikoinen 03/18, toisen yritys alkanee kevään aikana

Sanpe, esikoinen 12/17, toisen yritys alkanut 01/19

Miitu, esikoinen 11/15, kakkonen 10/17, kolmannen yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Tiada92, esikoinen 2/15 ,toisen yritys alkaa 04/19

tiuhtimus, lapset 11/15 & 10/17, kolmosen yritys alkanee 11/19

Vargynja, esikoinen 9/14, toisen yritys jossain tulevaisuudessa

Unisieppari, ensimmäisen yritys alkaa alkusyksystä 2019

Siska, esikoinen 7/18, tjot 12/18 ja kierron palautumisen odottelua


Nostellaan nyt tätäkin!
 
Niittipyssy, esikoinen 03/18, toisen yritys alkanee kevään aikana

Sanpe, esikoinen 12/17, toisen yritys alkanut 01/19

Miitu, esikoinen 11/15, kakkonen 10/17, kolmannen yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Tiada92, esikoinen 2/15 ,toisen yritys alkaa 04/19

tiuhtimus, lapset 11/15 & 10/17, kolmosen yritys alkanee 11/19

Vargynja, esikoinen 9/14, toisen yritys jossain tulevaisuudessa

Unisieppari, ensimmäisen yritys alkaa alkusyksystä 2019

Siska, esikoinen 7/18, tjot 12/18 ja kierron palautumisen odottelua

Enni, Esikoinen 3/17, toisen yritys alkanut 07/18.
 
Oon taustalla seurannut teidän juttuja, vaikka en olekaan nyt kirjoitellut :)

Meillä menee ihan jees, vaikka välillä iskeekin semmoinen haikeus siitä, ettei nyt yritetäkään vauvaa. Mutta toisaalta taas on alkanut itsekin jo innostua uusista tuulista. Kuunvaihteessa haastattelu kouluun! :happy: Ja muutamaan kiinnostavaan työpaikkaankin oon laittanut hakemukset.

No, meillä nyt kuitenkin alkuviikosta oli kerta ilman ehkäisyä. Ei mitenkään suunniteltu, vaan ei kerettykään kumia hakea :rolleyes:
Sanoin mä, että voi hakea mulle seuraavana päivänä töistä tullessaan jälkiehkäisyn, mutta ei kuulema tarvii.

Mulla oli maanantaina selviä oviksen merkkejä, tiistaina ainakin limat loppui. Ja tiistaiyönä puuhailtiin.
Tänään sit tuli pikkuisen verta pyyhkiessä o_O
Voisko olla vuotoa kiinnittymisestä, vaikka ovulaatio olikin varmaan jo ohi, tai ainakin lopussa?
 
Kun tuossa pari päivää sitten sanoin ettei mies ole lämmennyt kolmannelle, niin saatoin olla väärässä. Eilen illalla juteltiin pitkään kaikenlaista ja kerroin meneväni tänään ihan piruuttani katsomaan yhtä isompaa taloa. Kun mies tätä ihmetteli sanoin että kun ei kolme lasta tähän mahdu - ja kerroin että on ollut kolmas vauva kovasti mielessä (vaikka kuopus ei ole vielä vuottakaan). Johon mies vastasi, että hän ei ole lyönyt lukkoon mitään lapsilukua, nämä kaksi ensimmäistäkin tulivat "hänestä huolimatta" eli minun aloitteestani ja ehkä se kolmaskin tänne mahtuisi. Tuli aika puskista tuo reaktio, kun itsekin pistän tämän kuumeilun vielä hormonien piikkiin. Mutta tosiaan, ei vielä vuoteen ole ajankohtaista, annetaan tuon pienimmän olla vielä tovi se porukan pienin. Kiva vaan kun mies ei torpannut asiaa vaan oli oikeastaan jopa hieman rohkaiseva :)
 
Tervetuloa tips ja ronsu ja tervetuloa takaisin Ginger. :)

Ikävää että teillä on mennyt asiat solmuun Ginger. Toivottavasti ne siitä aukeaa ja pääsette miehen kanssa saman katon alle.

Tips, kiva kun mies on noin positiivinen asian suhteen. :)

Kiva kun käyt kertomassa kuulumisia flikka. :) Teidän ajoitushan kuulostaa lupaavalta. Kiinnittymisvuotohan tulee nimenomaan muutama päivä - viikko ovulaation jälkeen. Siinä kohtaa kun hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohdun seinämään. Jospa nyt tulisikin vahinko... :wink

Pitiköhän mun sanoa jotain jollekin muullekin... Ei nyt pysynyt niin pitkään mielessä. :D Itselläni on vaihteeksi hieman toiveikas olo. Ei sillä että se vauvan teko ois tullut yhtäkkiä juurikaan lähemmäs. Mutta ehkä se kun mies on alkanut voida keväästä huolimatta silmin nähden paremmin antaa toivoa siitä että me vielä toivutaan.
 
Meillä tällä hetkellä hieman hämmentävä tilanne. Maanantaina sain kaikesta huolimatta plussan testiin. Tiistaina oli pakko tehä vielä digitesti ja sekin sanoi raskaana 1-2. Toki sitten tiistaina heti alkoi tiputteluvuoto ja tänään vähän reippaammin vuotanut eli saa nähdä miten käy. Tosi yllättynyt oon siitä kuinka ristiriitaiset fiilikset itellä tässä ollut, mutta katsotaan kuinka käy.
 
Eilen kiukutti kaikki siihen malliin, että ehkä ne menkat kuitenkin alkaa :sorry: Toi ketutus ja ärsytys on ihan omaa luokkaansa aina viikko ennen menkkoja. Tietysti toivon, ettei alkais, mutta eipä tässä ole mitään tuntemuksiakaan ollut.

Juteltiin illalla sängyssä päivän kuulumisia. Mies luetteli mitä on sinä päivänä miettinyt: mua, lapsi, auton laittoa, mitä jos oliskin se kolmas, minne rakentaisi talon jos voittaisi lotossa...
Mun teki mieli melkein lyödä sitä! Nyt sitten miettii sitä kolmatta, kun on just mennyt umpeen mun 3v ikäraja :shifty:
Ei siinä, kyllä mä sitä lasta edelleen yrittäisin, jos mies vihreää valoa näyttäisi. Mutta oishan se nyt vähän ärsyttävää, että ikäeroa tulisi just se 3v 1kk. Onhan siinä iso ero, saako samat rahat kuin edellisistä vai minimit :rolleyes:

En mä kysynyt mitään asiasta. Ehkä tänään :)

Oi voi ronsu, toivotaan että pysyisi nyt matkassa :sad001

Piti kommentoida muillekin vaikka mitä, mutta kuopus heräilee. Myöhemmin sitten!
 
Tsemppiä ronsu, toivottavasti olisi vaaratonta vuotoa. Varmaan siinä miettii kaikenlaista, kun on plussannut ennen varsinaista yritystä ja sitten vuotaa eikä tiedä meneekö kesken. :/

Onpa siellä taas ärsyttävä tuuliviirimies flikka. :meh: Kiva jos kuitenkin pääsette vauvan tekoon, mutta oishan se ollut paljon mukavampi kun ois ajoissa siihen päässyt.
 
tiuhtimuksen kortsutilaus toi hymyn huulilleni! :grin Ei ainenkaan kesken pääse loppumaan :wink

Ginger, Ikävä kuulla että tuli mutkia matkaan ja suhdekin rakoillut siinä välissä. :sad001 Mutta nähtävästi olette puineet asioita ja nyt näyttää tulevaisuuskin valoisammalta. Itse uskon että kriisit elämässä ovat aina kasvun paikka ja vahvistavat niin ihmisiä kuin suhteitakin. :happy:

tiada, Olette jo hurjan lähellä yrityksen aloitusta :nailbiting:Tsemppiä! Ja ihanaa että saatte myös koiruliinin, kertoilethan sitten hänenkin kuulumisia :)

Tervetuloa Tips ja kiva kuulla että teillä mieskin nyt lämmennyt kolmannelle. Näin ne yllättävät! :happy:

Ihana kuulla Vargynja että siellä on alkanut tavallaan aivan "uusi aikakausi". Paljon positiivisia tuulia puhkun teille!! Ja niin kiva kuulla että mieskin on alkanut lämmetä ajatukselle vauvasta. :)

flikka, Tympäsee puolestasi tuuliviiri mies! Ymmärrän että oli ajatuksissa tietty ikäero jos niitä vihreitä valoja näyttää, niin ois voinut sitten vähän aiemminkin. Mutta toisaalta ihanaa jos se kolmas olisi kuitenkin yhä teidän kummankin toiveena. :happy: Ja muuten, lupaavalta kuulosti tuo kuvailemasi "kiinnittymisvuoto". :wink

ronsu, Tsempit täältäkin! Toivottavasti vuoto olisi vaaratonta. Mikäs nyt on tilanne?
Itselläni oli ylläriplussa joulukuusta ja se menikin sitten kesken. Oli todella ristiriitaiset fiilikset kun ehti jo iloita asiasta, kun alkujärkytyksestä oli selvinnyt.

Meillä on pitänyt niin kiirettä että en oo ehtinyt täälläkään turista. :facepalm: Lisäksi mun armottomalle väsymykselle ja listalle oireita löytynyt syy taas huonontuneista kilpirauhasarvoista. Yritän parhaillaan taistella itselleni lääkityksen arvoilla jotka on lähes viitteissä, mutta olon kyllä tunnistan ja tunnen. :sad001
Mies se yhä elättelee joka kk toiveita että menkat ne ei tulis ja kaikki mun kolotukset sun muut on aina tietysti raskausoireita, voi höpsö. :hilarious:
En tiedä missä kohin kilppariarvot alkaa vaikuttaa myös raskautumiseen ja keskenmenoihin? Eikös suositus oo TSH alle 2, raskautta yrittävillä?

Joka tapauksessa päivä kerrallaan, koitan olla positiivisin mielin. :rolleyes:
Jos syksyyn mennessä ei uusia uria avaudu (toivomani työn/opintojen muodossa) niin sitten jos ja kun vointi salliin, se kolmonen voidaan ehkä ottaa tapetille ihan yrityksenkin muodossa. :shy:

Aurinkoista pääsiäistä kaikille! :happy:
 
Menkat alkoi :sorry:
Joten se siitä sitten taas.
Mieheltä kysyin, mitä se ajatteli siitä kolmannesta, että "voishan tuota yrittää" vai "luojan kiitos ei sitä kolmatta ole". Mietti kuulema vaan kuinka nämä kaksi reagoisi, jos se kolmas nyt tulisi.
Ja sen jälkeen ei ole asiasta maininnut. Ärsyttävää :shifty:

Miitu toivottavasti saisit lääkityksen kuntoon. Toi on tympeää, kun ei pääse vaivaa hoitamaan, koska arvot viitteissä. Mun tutulla oli kanssa vaikeuksia saada lääkitys, koska arvot alarajalla, mutta silti viitteissä. Lopulta sai pitkän tappelun jälkeen.
 
Mulla menkat ollu 4 päivää myöhässä on väsymystä,ärtymystä ja pahaa oloa just tein testin ja kun otin sen pkkauksesta näytti jo valmiiksi negaa ja en kyllä saanu siihen plussaakaan... nyt mietin mitäs sitten,jos ne menkat ei ala..
 
Voi eii, pahoittelut menkoista flikka. :sad001
Ainenkin olette vähän saaneet asiaa ilmoille ja ei tuo nyt mikään täystyrmäys oo. Musta iso asia että mies pohtii jo noinkin noinkin laajasti asiaa! :)

No sepä se kun aivan varmasti nämä oireet tunnistan ja olo on kuin zombilla. Mulla on siis tsh jo ylikin viitteiden ja Suomessahan tunnetusti nää viitearvot on muutenkin turhan korkealla. Mutta mutta, toivottakaapa tsemppiä jotta saan huomenissa lääkärin luurin toiseen päähän ja olis myötämielinen. :meh:

Tiada, Mutta voihan se olla ettei vielä edes näkyis :nailbiting:Ehkä parin päivän päästä uusi yritys? Millä testasit?
 
Clearblue se mihi pitäis tulla plussa tai -,mut se oli pakkauksesta ottaessa jo nega,et odotan tän päivän,koska nyt tuntuu menkka jomoilua ja jos ei vielä huomennakaan ala ostan digin nyt kp 35
 
Täällä vaan odotellaan. Epikriisikin tuli sairaalasta, siinäkin luki vain odotuksen määrä, ei syytä miksi pitää odottaa. Ei tullut silloin shokissa kysyttyä perusteita. Tuntuu, että munasarjat ja kohtu halkeaa kohta vauvan kaipuusta! Olen yrittänyt miehelle perustella, että seksi olisi hyvä aloittaa aiemmin kuin yritys, jotta tavara olisi kunnossa h-hetkellä. Ei ole tuottanut tulosta, vaikka tässä näitä vapaitakin on ollut ilman työväsymystä.

Tsemppiä kaikille! Olen nolona kateellinen kaikille tuuliviirimiehillenne, koska te sentään saatte seksiä!
 
ImageUploadedByVau Foorumi1555991869.505658.jpg

Siis nää raskaustestitki kettuilee mulle :/ Nyt 5 pvä ku menkkoja ei näy...
 
Toivottavasti Miitu sait lääkityksen ja arvot nopeasti kuntoon.

Pahoittelut menkoista flikka. Ja voi ei tuota miestä. No sentään pohdislelee asiaa.

tieda92 onpa inhottavaa epäonnea noiden testien kanssa. Toivottavasti seuraava testi näyttää jotain järkevää jo.

Enni toivottavasti pääsette pian yrittämään. Tai ainakin "harjoittelemaan" :)

Itellä edelleenkään ei varmuutta mihinkään suuntaan. Pääsiäisenä taas vähän vuoteli mutta ei kuitenkaan viel ees 1/4 mitä normi menkoissa. Tänään testiin kuitenkin piirtyi edelleen vaan haamu. Viiva ei siis viikossa ole vahvistunut yhtään. Tässä arvon et potäskö huomenna aamista tehdä viel yks digi ja kattoa mitä se sanoo vaoi vaan soittaa neuvolaan ja yrittää saada ultra aika et näkisi onko tuol jotain vai ei...
 
Mulla on pieni jännitys menossa, en tiedä mitä pitäis ajatella. Mullahan oli kemiallinen raskaus kierukasta huolimatta viime syksynä. Nyt on ihan samat oireet kuin silloinkin... Silloinhan kummallisten oireiden takia päädyin testaamaan, tein posiitivisen testin ja kävin lääkärissä, mutta kappas kun vuoto kumminkin alkoi tosi runsaana. Mulle tulee ilmeisen nopeasti voimakkaitakin raskausoireita. Eka oire oli se, että verta vuosin kevyesti viime keskiviikkona. Sen jälkeen tullut lisää oireita, nyt siis rinnat ihan pinkeinä ja kipeät, arat, nännipihat tummentuneet, vatsa pullottaa (näyttää siltä kuin olisi tosi pahoja ilmavaivoja, mitä ei ole), alavatsassa tuntuu juilintaa, mielialat huitelee missä sattuu ja mulla on jatkuva nälkä. Ihan samat kuin viime syksynäkin. Pelottaa. Normaalisti menkkoihin liittyen näiden oireiden pitäis alkaa vasta ensi viikolla tai aikaisintaan tän viikon lopussa. Mulla on ollu nyt niin säntilliset ja tarkat menkat sekä oireet, niin nää ihmetyttää. En halua taas kemiallista. Eikä oltais kyllä nyt ihan vielä valmiita raskauteen ja se kierukka on kuitenkin edelleen siellä! Ja joo, kiertopäivän pitäis tänään olla 22. Normikierto mulla se 32.
 
Takaisin
Top