Yritystä keskenmenon jälkeen

Mä pelkäänki että seuraavan kerran kun joskus raskaudun että menee taas kesken. Varmaa pysty ollenkaa nauttii siitä alkuraskaudesta ja varsinkin jos nään yhtää verta nii varmasti tulee masis päälle. Kun ekan kerran jakso uskoo että ehkä on sitä turvallista vuotoa. Toivon että tulee kunnon raskausoireet siihe alkuu nii ehkä vähä turvallisempi olo en tiiä :) mutta nyt pari viikkoo pitäs oottaa ja kattoo tuleeko menkat vai ei. kp 20/31?
 
Muokattu viimeksi:
Täällä loppui vuoto kp10, ja nyt on kp13 ja edelleen näyttää testit haamua:mad: Viikonloppuna touhuiltiin miehen kanssa ja toivoin että ovis olis osunut tälle päivälle tai huomiselle, mutta tuskinpa tapahtuu koko ovista tässä kierrossa, saatika että saisi miehen suostuteltua hyödyntämään se..:shifty:
 
Heissan...
Täällä yksi enkelitytön rv 23+ synnyttänyt (kromosomipoikkeavuus) 5/14 ja keskenmeno rv 7+ 2/15 kokenut...
keskenmenon jälkeisiä kuukautisia ei vielä ole kuulunut...Keskenmenon yhteydessä löytyi kysta mikä kontroloitiin viime viikolla...Gynen mukaan kuukautiset alkaisivat lähiaikoina...Liekkö "näki" munasarjoista tämän...
tänään menossa siis kp 38 keskenmenosta...
Jo sais verta tulla että pääsisi yrittämään uudelleen...
 
Recent_unicorn, ikävä että olet joutunut km kokemaan mutta tervetuloa mukaan! Meillä on salainen ryhmä missä keskustelu aktiivisempaa, linkki taisi olla täällä aijemmin!
 
Moikkis, täällä kans yks uusi kirjottelee =) Mulla oli helmikuun puolivälissä keskenmeno rv 10+4, keskenmenokierto kesti 36pv , jonkajälkeen kohtuu normit menkat. Nyt menossa kp 18, oletettavasti ovis oli perjantaina,tikutin vahvat viivat torstai iltana, pe iltana oli enää yksi viiva. En mitään ole ikinä koskaan enempää toivonut kun että seuraavia menkkoja ei tulisi!! Tää vauvakuume on jotain niin ihanaa ja samalla niin hirveää :sad001 Tuntuu ettei mielessä pyöri kertakaikkiaan mitään muuta.
 
Tervetuloa pepita joukkoon ♡ täällä ymmärretään ja tsempataan :) pahoittelu menetyksestä!
Kannattaa tuonne salaiseen tulla, siellä on aktiivisempaa keskustelua..
 
Mäkin liityn tänne lokakuisista.. keskenmeno huomattiin npultrassa 25.3.. oli kuollut jo pari viikkoa aikaisemmin :sad001 esikoista odotettiin. Tulin raskaaksi 3kk pillereiden lopettamisen jälkeen. Kuukautisia ei tullut kertaakaan sinä aikana. Olen syönyt viimeiset 2.5-3v minipillereitä joista tuo kuukautisten puuttuminen johtuu.

Nyt odottelen että vuoto tyhjennyksen jälkeen loppuu. Tuska hiipuu hiljalleen kaipuuksi pientä enkeliäni kohtaan :/ nyt olen peloissani milloin seuraava raskaus saa alkunsa, jos saa, meneekö kesken vai mitä tapahtuu...? Muistoina vauvasta on testit, ultrakuvat ar ja npultrista ja neuvolan äitiyskortti. Muistan ikuisesti sen onnen kun näin pikkuiseni huiman kasvun ja sen repivän tuskan kun kätilö sanoi että sykettä ei ole. Välillä tuntuu kauhean vaikealta kun vuoto vaan jatkuu eikä pääse yrittämään mutta toisaalta tekee vaan mun päälle hyvää.
 
Tervetuloa vivu ja pahoittelut ♡

Täällä on kaikkia tunteitasi ymmärtävää porukkaa. Kannattaa laittaa liittymispyyntö keskenmenon kokeneiden salaiseen ryhmään!
 
Kiitokset teille.. olisi mukava päästä tonne ryhmään. Kun on kuitenkin sellaisia asioita mitä ei kehtaa ääneen sanoa ja ei ole oikein vertaistukea joka ei hössötä ja vauhkoa uudesta vauvasta kun edellisestä toipuminenkin kesken. :/ katsellaan nyt olenko sopivaa seuraa :)
 
Pahoitteluni keskenmenosta, Vivu! Tervetuloa kuitenkin ryhmään! Keskeytynyt keskenmeno, np-ultrassa todettu takana minullakin viime syksyltä. Tiedän sen tuskan, kun kaiken sen onnen jälkeen maailma romahtaa.
 
Täällä todettiin tänään keskeytynyt keskenmeno... Toinen kerta putkeen... edellinen oli maaliskuussa, tosin se oli keskenmeno ja kohtu tyhjentyi itsestään.

Mä tuossa laskin, että keskenmenoja olisi nyt 8 tai 9. Jotenkin tuntuu, että ei näistä koskaan selviä...
 
Pahoittelut Vivulle ja Viipsukalle :sad001:Heartred

Minä en pysty nukkumaan ku join energiajuoman jotta jaksoin tenttiin lukea..
no ei se lukeminenkaan kovin hyvin sujunut.. jotain tiivistelmiä sain tehtyä.
 
Viipsukalle suurensuuret pahoittelut. :sad001

Ajattelinpa kertoa pikaisesti meidän kuulumiset, vaikka suurin osa "tutuista" on siellä salaisessa ryhmässä. Meillä oli maanantaina hartaasti odotettu rakenneultra. Sinne asti ei viime raskaudessa päästy, niin olin aivan kauhuissani. Ultrassa näytti kaikki normaalilta, vauva vastasi viikkoja ja sukupuolikin nähtiin. Meille näyttäis tulevan toinen poika. :Heartred Hetken olin vähän pettynyt, toivoin niin kovasti tyttöä, kun tuo meidän viime kertainen olisi ollut tyttö. Mutta nyt olen onnellinen, kun kaikki on kunnossa ja mulla on pian kaksi ihanaa poikaa. Potkuja tuntuu ja syksyn surut alkaa jäädä taakse.
 
Pahoittelut Viipsukalle keskenmenoista! Sinulla on takanasi niitä kohtuuttoman suuri määrä. Tervetuloa ryhmään! Keskustelu on aktiivisempaa salaisen ryhmän puolella. Ohjeet sinne pääsemiseksi löytyy tuolta keskenmenon puolelta.

Miuk, ihana kuulla näin ihania uutisia! Onnea odotuksen jälkipuoliskoon!
 
Viipsukka pahoittelut. :sad001 liikaa olet joutunut kyllä kokemaan. ♥

Miuk ihana kuulla sinusta! Onnea kamalasti poikalupauksesta ja nauti nyt siitä potkiutuvasta ihmeestä! ♥
 
Täällä olis nyt kans yks jonka maailma romahti 19.3. Aika alussa oli vielä.viikkoja jotain 5-8 (mulla epäsäännöllinen kirerto ja en sitten millään muista koska edes oli edellist menkat!) Viikon päästä olis ollut eka ultra. Kaiken surun keskellä oon kehittänyt pakkomielteen uudesta raskaudesta! En oikeestaan mitään muuta ajattelekaan. Varmaan tää on mun tapa yrittää selviytyä.

Voimia kohtalotovereille!
 
Takaisin
Top