Yritystä keskenmenon jälkeen

j.n

Jostain jotain jo tietävä
Ajattelin luoda tällasen kun en oo täältä löytänyt aiheesta käsittelevää kejua.
Löytyyköhän mulle kohtalotovereita jotka yrittävät raskautua keskenmenon jälkeen?
Eli vähän taustatietoja:
Olen 21 vuotia kotiäiti,meidän perheeseen kuuluu mies 25,Tytöt 09 ja 10 syntyneet,sekä koira ja kaksi kissaa.
Molemmat tytöt ovat lähteneet alulle ehkäisystä huolimatta ja kaksi aborttia on teiniiältä takana 14v ja 16 v ikäisenä. nämäkin ehkäisystä huolimatta.
Raskaus joka päätyi keskenmenoon alkoi myös ehkäisystä huolimatta.
Todettu on että mulle ei tehoa noin pieni määrä hormonia mitä normi valmisteissa on.
Sitten itse asiaan:
Mulla on nyt kolmas kierto keskenmenon jälkeen menossa. kp 18/28,31?.
Eli keskenmeno heitti mun aina säännöllisen kiertoni pyllylleen. normisti mulla on ollu jokaisen synnytyksenkin jälkeen heti kierto 28 nyt kierto on n.31. ja menkat ihmeelliset. ei olla käytetty ehkäisyä km:n jälkeen mutta vielä ei oo ainakaan tärpänny :/
 
Heippa!

Täälläkin toivottavasti kohta uutta yritystä kkm n jälkeen.. Sain siis keskeytyneen keskenmenon rv 12, joka todettiin np ultrassa.. sitten aloitettiinkin lääkkeellinen tyhjennys.

Nyt tästä aikaa kohta 3 viikkoa ja 6.2 aika lääkärille jälkitarkastukseen. Missä toivottavasti näytetään vihreää valoa uudelle yritykselle :)

Olis kiva kyllä kuulla tänne kokemuksia ja myös niitä onnistuneita raskauksia keskenmenon jälkeen!

Toivotaan pian uudelleen raskautumista emoticon


 
Heips :) mulla kans km just takana. Km alko spontaanisti ma ja viikkoja oli n.6 takana. Nyt vuodot loppu eilen. Olen siis kohta 23 vuotias ja kihlattuni kesällä 22. Hänellä on entisestä suhteesta poika. Itsellä takana abortti 18 vuotiaana. Tällä hetkellä olen Hollannissa työharjoittelussa ja palaan Suomeen maalis-huhtikuun vaihteessa. Kihlattuni tulee vajaan neljän viikon päästä viideksi päiväksi tänne. Kamalasti toivoisin, että jo silloin tärppäisi uusi pienokainen alulle, vaikka lääkäri kehoittikin odottamaan yhdet menkat väliin. Lisäsi siihen sillon kyllä, että se sen takia, että la on siten helpompi laskea. Eli kertokaas miten pian ootte raskautuneet km jälkeen uudestaan :)
 
Jeee!! Hurjasti onnea! :) toivottavasti itellä se ovis olis vast 23-29.2. Sillon ois kihlattu täällä :):) en malta oottaa!! Mut enpä kyllä innostu siitä et olis koska en mä sitä itsestäni tunnista kuitenkaan. Vinkkejä?
 
Paljon onnea j.n!! emoticon  Toivon todella, että pikkuinen pysyy matkassa mukana!
Tule kertomaan, kun olet tehnyt sen toisen testin..

Mulla vähän huonot fiilikset, alko eilen alavatsakipu ja hirveetä repimistä. ( ihan kuin olisi raskaana ja kohtu venyis ja paukkuis ) !
Maanantaina olis jälkitarkastus, lääkkellisestä tyhjennyksestä kohta 4 viikkoa, vuotoa kestikin sen kolmisen viikkoa, tietty tosi niukkaa lopuksi, nyt loppunut.
Toivon vaan, ettei olis mitään tulehdusta ja kaikki olis hyvin. No, viimestään maanantaina selvii missä mennään!

Uutta yritystä odotellen..
 
j.n toivotaan parasta, et se plussa sieltä vahvistuisi!! :) Tule sitten ilmoittamaan, kun olet testin tehnyt! Odottaminen on raastavaa.. onko vielä oireita?? Tsemppiä!
 
voi ei :( koita nyt jaksella ja kerätä voimia! <3 Kyllä se pikkuinen sieltä vielä matkaan tarttuu, ihan varmasti!
 
hmm... nii, tosin vuotoahan voi tulla vaikka raskaana oliskin. No odottelet nyt sunnuntaihin.. ja teet sitten uuden testin. Ja kannattaa tosiaa vaik mennä sinne verikokeisii, jos epäselvää edellee.. näkee ainaki sit varmasti onko raskaana :) Pidetään peukkuja!!
Luulis ettei raskausoireita olis, jos ei siellä jotain tapahdu!
Tsemppiä!! Tulehan kertomaan kuulumisia ja testin tuloksia!
 
eikä :(( sitä enemmän aina joutuu pettymään, mitä varmempi raskaudesta on.. ja vielä toi, kun tosiaan kerkesit tekemään sen positiivisen ennen menkkoja..
No, ehkä seuraavasta kierrosta sitten ? Tsemppiä kovasti <3

Mä kävin siellä jälkitarkastuksessa, kaikki oli hyvin.. jotain pientä kohdussa näkyi, lääkäri epäili sen olevan vain verta, et menkat olisi alkamassa.. tänään tein sit testin ( lääkärin ohjeen mukaan ) mikä oli negatiivinen, onneks!! :) Nyt vaan odottelua.. jospa ne menkat vois jo tulla!!
Positiivinen olis meinannu sitä, et se jokin oliskin ollu raskausmateriaalia ja kaavintaa varmaan. Joten oon niiin helpottunut, kun negaa näytti!
Jospa vihdoin pääsis tästä keskenmenon pyörteestä ja uuteen yritykseen! emoticon
 
Hyvä, kun tekemistä riittää.. niin ei ne ajatukset pelkästään niissä vauvasuunnitelmissa pyöri :) Ehkä se plussakin tulee sieltä siinä sivussa :) Uutta yritystä täällä tosiaan odotelleen.. mut, nyt on niin ihanassa vaiheessa ku päässy tosta keskenmenon pyörteestä pois ja menkat tekee tuloaan. Ei tarvi pelätä enää et raskausmateriaalia olis jääny, kyllä ne kaikki pois on tullut!
 
Toivottavasti oireet viittaavat mukavaan asiaan.. <3 Täällä herkät päivät vissiin menossa ja toivottavasti tärppi kävisi :) Ovistikkuja en oo ottanut käyttöön, vaan oon kuulostellut omia tuntemuksia ja oonkin aika varma et se ovulaatio on nyt käsillä :)
Onkos sulla ollut ovistikkuja tai muuta käytössä ?
 
Mulla oli keskenmeno 2.12.-11 rv10+3(lääkkeellinen tyhjennys) ja nyt on menossa kolmas kierto päivillä 16/23. Kovasti on pari päivää huimannu ja ajoittaista pahaa oloa havaittavissa vaikka normaalisti olen syöny :) viikko pitäs viel odotella et pääsee testaamaan :) Keskeytyneestä raskaudesta oli erittäin voimakas etova olo jo viikkoa ennen olettettavaa mensujen alkua ja tissit todella kipeet. Nyt ei tosiaan mitään muuta oiretta kun huimaus ja lievää pahoinvointia...joten toivossa on hyvä elää josko nämä nyt enteilis raskauden alkua :)
 
Kiitos :) Nyt vaan sit odotellaan mitä päivät tuo tullessaa...toivottavast hyviä uutisia kaikille :) Mun olis varmaan syytä kokeilla tikuttaa ovikset kun keskenmenon jälkeen en ole tuntenut sen ajankohtaa joten ihan laskemal arvioinu sen :/
 
Hmph :/ Josko pystyisit muutaman päivän odottaan ja sit uudestaan testiä...toivoen et tulee selkeämpi tulos. Mä olen kyl niin maltillinen et ekal kerral ko raskautta epäilin tein testin vasta viikko sen jälkeen ko menkkojen ois pitäny alkaa :D mut nyt km:n jälkeen jotenkin tuntuu ettei maltti ole ihan samaa luokkaa ;)
 
Heippa! emoticon

j.n toivottavasti se haamu siitä vahvaksi plussaksi vielä muuttuu!! <3 parin päivän päästä uusi testi ?

Meiza - Tervetuloa!! :) Ja toivottavasti nuo oireet raskauteen viittaavat <3 tulehan kertomaan sitten, mitä testi näytti! Onko uusia oireita ilmaantunut ?




 
Heippa! 
Ajattelin tulla tänne teidän sekaan pyörimään...
Meillä on ensimmäinen lapsi yrityksessä ollut jo useamman kuukauden keskytetyn km jälkeen. Np ultrassa todettiin tuulimunnaraskaudeksi 06/11, lääkkeellinen tyhjennys. Ei tyhjentynyt kerrasta joten tehtiin uudelleen lääkkeellinen tyhjennys joka sitte tyhjensi kokonaan kaiken raskausmateriaalin pois kohdusta. Yritystä on kovasti ollut sen jälkeen enemmän ja vähemmän. Muutamassa kierrossa olen käyttänyt ovistestejä ja näyttäneet hyvin milloin ovis ollut mutta plussaa ei vaan yrittämisestiä huolimatta ole tullut. Nyt viime kuukaudet ollaan vaan peittoja heiluteltu lähes joka toinen päivä. Saisi jo plussa tulla testiin, alkaa olla jo hermot loppu tähän yrittämiseen... No nyt on taas kohta kierto lopuillaan kp24/31 , toivotaan parasta että josko vaikka tästä kierrosta nappais. Plussa tuulia! <3
 
Takaisin
Top