Yrittämisen 2014 aloittavat

Täällä on pitkä viikko edessä. Aikaisintaan perjantaina olisi aika testata. Pitäisi varmaan keksi kamalasti tekemistä taas ensi viikolle niin aika kuluisi nopeammin. Toisaalta ajattelin, että testaisin vasta seuraavan viikon maanantaina tai tiistaina, mutta vaikea on sanoa malttaako niin pitkään odottaa. On tää ihan perseestä tää odottaminen!

Tsemppiä Aurinkoinen, aiotko huomenna testata uudemman kerran, ja onko minkälaisia tuntemuksia?
 
Puapru, minkäslaiset on olot? :) Vai onko mitään oloja? Täällä menossa kp26/25-? eikä menkkoja! Pieni, mutta varovainen toive mahdollisesta plussasta alkaa herätä... :Heartred Mä yritän jaksaa odottaa perjantaihin testin kanssa. Silloin kp30/25-? ja jos ovis oli silloin kun toivon (oli seksiä :grin) niin dpo 13-14. Pitäisi siis plussan näkyä :wink
Varsinaiset piinapäivät! :p Plussataanko yhdessä?!? :wink

Ja anteeksi kun nyt näin tähän ketjuun tuppaudun :) Toisaalta tää ei ihan väärä ketju oo, kun meillä tää yrittäminen alkoi nyt 2014 :)
 
Tiedäpä noista oloista, mikä mihinkin liittyy. Oon ollut vähän kiukkuinen ja väsynyt tässä viime päivät. Väsymys selittynee sillä, että oltiin ma-la liikenteessä Ellin kanssa milloin missäkin, reissaaminen kuluttaa yllättävästi! Ja sama syy saattaa olla sitten tuohon kiukkuisuuteenkin.
Kamalasti tekee mieli makeaa jatkuvasti, ja ilmeisesti kroppa kerää nestettä, koska paino vaan nousee ihan huikeita lukuja päivässä (käyn siis tavan vuoksi puntarilla joka aamu). Mieli on siitäkin vähän maassa. Alamaha on oudon tuntuinen, välillä kipeä, välillä juilii, mutta näähän saattaa olla nykyisin ihan vaikka vaan menkkoja edeltäviä tuntemuksia.
Eli summa summarum, mene ja tiedä taas! En ole kauhean luottavainen että olisi tärppi käynyt.

Ja minun puolesta ainakin Sandy tule vaan mukaan, täällä on kovin hiljaista kaiken kaikkiaan!
 
Tervetuloa vain höpisemään joukkoon sekalaiseen Sandy :) Mulla ei ole paljoa puheltavaa, kun ei vielä edes sitä yritystä näy, pelkkää haaveilua vasta.

Mutta nyt ilmaantui hyvä syy pienelle lykkäykselle, sillä mulla on tänään työhaastattelu oman alan töihin! Ei sitä ihan heti koeajalla viitsisi alkaa yrittämään, jos vaikka tärppääkin nopeasti ;D
 
Hei hienoa Larissa!! Koska sulla on se haastattelu, milloin pidetään peukkoja? :)

Mullahan on vähän vastaava syy taas haluta toinen vauva tähän aika nopeasti, eli sitten olisi todennäköisesti tähän hetkeen lapset tässä, ja voisin alkaa hakea töitä lähempää kotoa. En siis lapsen kanssa aio ajella tuota yhteensä 160kilometrin työmatkaa päivittäin. Jos lapset ois jo tehtynä, niin sitten ei tarvitsisi juurikin tuota koeajalla raskautumista miettiä.

Mulla veti eilen nenän pohjan ihan kuivaksi. En siis ole flunssassa, eikä nenä ole tukossa. mutta kertyy sellaista karstaa tuonne jonnekin syöveriin. Ellin raskaudessa oli tätä samaa melkein koko ajan, mutta onhan tässä kaikkea muutakin mikä voisi aiheuttaa vastaavaa. Piina siis vaan jatkuu...
 
Puapru, klo 12 on se haastattelu. En oikein osaa jännittää sitä, kun sanoivat siellä että se paikka on tavallaan jo varattu mulle :) Pitää vaan käydä keskustelemassa käytännön asioista ennen kuin ensi viikolla aloitan siellä. Olen aika ällikällä lyöty, tuo työ tuli aika puskista :D Ja opiskelen siis sellaista alaa ettei niitä töitä oikein löydy joka nurkalta, joten kävi ihan uskomaton tuuri!

Onko sulla puapru vielä pitkään piinaa jäljellä? Jännään sun mukana :D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Hei ihan tosi hienoa! Ei kaikilla käy noin hyvä tuuri töiden suhteen! :p

Mulla on nyt kp26/29 tai 31. Viime kierrot on ollut tuon 29, mutta kun ne ovistuntemukset tuli vasta 2 päivää myöhemmin kuin odotin, niin voi olla tällä erää tuo 31. Periaatteessa siis perjantaina voisi testata, jos uskoo noihin aikaisempiin kiertoihin, tai sitten sunnuntaina. Ajattelin yrittää malttaa mieleni maanantaille tai jopa tiistaille, mutta en tiedä onnistunko siinä!
 
Toihan ois hyvä jos puapru maltat mielesi testauksen suhteen :) Ja onnittelut Larissalle hienosta työmahdollisuudesta! :) Uudesta työpaikasta ei kehtaa vielä onnitella, etten sitten tuota huonoo onnee.

Mun kyl tekis mieli puhua sut puapru ympäri ja testaamaan perjantaina... :grin Ois hauska jännitellä yhdessä :)
 
No perjantaina meinasin! :) Ja niinhän säkin vähän suunnittelit... eikö vain? :wink
Nyt kyl taas tuntuu etten jaksa edes odottaa sinne asti... :grin Mutta silloin aamulla viimeistään, yritän hillitä itseni sinne asti. Pakko hakee testikin sitten vasta torstaina, muuten voisin sortuu... :rolleyes: Mulla siis perjantaina olis kenties dpo13-14
 
Jes! Työsopimus on kirjoitettu ja aloitan työt ensi viikolla :dance011Vähän rankkaa tulee seuraavat 6 viikkoa olemaan, kun on kaksi osa-aikaista työtä ja viimeinen kurssi koulussa, mutta on se vaan sen arvoista! :whacky011

Nyt kun vielä saisitte Sandy ja puapru molemmat plussaa testiin niin tässä ketjussa alkais olla asiat aikas mallillaan! Heti tulette kertomaan, kun olette testanneet! Jännään niin teidän mukana :wink

Mutta siis parempi toki, ettei testaa turhan aikaisin. Mieluummin se yksi vahva viiva kuin haalea ja sen jännääminen, että vahvistuuko...
 
Multa on mennyt Larissa sun kirjoitus jotenkin ihan ohi!! Isot onnittelut töistä! Ja kyllä 6 viikkoa jaksaa, kun tietää että sitten helpottaa, eikös vaan?

Tulin huutelemaan Sandylle, että jokos testasit? Mä en vielä tänään, ja tosiaan koitan malttaa ainakin sinne maanantaille, jopa tiistaille. Nyt kp29/29 tai 31 tai jotain, ja sitä myöten sitten dpo joko 14 tai 12. Maha on välillä kyllä menkkakipeä, että oikeastaan siksikin odottelen ehkä tuonne tiistaille, koska uskon menkkojen tässä kyllä viikonlopun aikana alkavan. Toisaalta olisi kamala halu testata vaikka samantien, mutta rahan hukkaa se taitaa vaan olla..
 
Testasin jo keskiviikkona... :rolleyes::oops: ja eilen.... :rolleyes: Ja negaa tuli :sad001

Olin jo ihan varma että ovulaatio jäänyt väliin mun dietin/laihdutuksen takia :smiley-angry019

Tänään sitten jälleen testasin. Tosiaan kun nyt oli tämä "virallinen testipäivä :grin Minkään näköistä vuotoa ei näy ja kp30/25-? menossa ja dpo13. Aamun pregcheckin 25-vahvuseen halppisliuskaan alkoikin piirtyä TOINEN VIIVA!!!! :happy093
Sain sen verran lirutettua pissaa lisää :rolleyes::grin että sain tehtyä digin ja siinä: "Raskaana 1-2" :love7

Eli plussattu on! :Heartred Laskettu aika olisi 27.12 :Heartred ja rv 3+6 menossa :Heartred Viime kierron kemiallinen pelottelee sen verran että odotan digiin viikkojen vahvistumista ennen isompia bileitä :) Toivotaan että tämä kyytiläinen tarrautuu kunnolla :Heartred :love017 :Heartred

Kerrohan Puapru sitten tuloksia! Täällä on nimittäin HUIMA plussausaalto meneillään! Tuolta Raskaaksi 2014-ryhmästä on just plussannut VIISI! :wav
 
Moikka! Onko kellään kokemusta ovulaatioista ilman kuukautisia? En tiedä pitäisikö kyseisen tilanteen olla edes mahdollista. Mutta.

Nyt on tammiskuusta 2014 säännöllisesti yritetty raskautumista, mutta toistaiseksi varsin huonolla menestyksellä. Aikaisemmin olen raskuatunut pelkästä katseesta ja tästä tuloksena keskoskaksoset vuosimallia12 (pienten keskosten kanssa elämä ei mennyt suunnitelmien mukaan ja nyt kotona odottaakin tyhjä pinnasänky uutta käyttäjää :Heartred). Joten raskaudun kyllä.

Nyt ongelmana on puuttuvat kuukautiset. Kumma kyllä olen viimeisen 3kk aikana saanut tikutettua ovulaation juuri oikealle päivälle ja tosiaan joka kuukausi. Mitä hittoa?
 
Hurjasti onnea Sandy! Paljon tarrasukkia nyt sinne :) Kyllä se nyt tarrautuu, ei ainakaan pelkkä kemiallinen voi olla kun on noin hyvin viikkoja kasassa :wink Olen aktiivisesti lueskellut myös tuota Raskaaksi 2014- ketjua ja ihastellut sitä plussien määrää :Heartpink Kevät tekee tehtävänsä :grin

Miss Sun, mulla ei valitettavasti ole asiasta kokemusta. Oletko tikuttanut ovista koko ajan samalla merkillä? Voisiko testissä olla vikaa? Eihän tossa tilanteessa periaatteessa ole järkeä. Olen kuullut, että ovis jäisi kierrosta pois ja kuukautiset tulisi (usein myöhästyneenä), mutta en kylläkään toisin päin, jos ei ole raskaudesta kyse. Ootko sulkenut raskauden pois testaamalla? Ymmärtääkseni raskaus näkyisi myös ovistikuilla eli se voisi selittää sun tilanteen...

Olikohan tästä sepustuksesta nyt mitään apua sulle :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Mitä raati sanoo tästä?
 

Liitteet

  • WP_20140418_001.jpg
    WP_20140418_001.jpg
    48.6 KB · Katsottu: 183
SE ON PLUSSA!!!! :smiley-bounce016:talk017

Siis haamu, mutta plussa kuitenkin! :) Digiä kehiin?

ps. Onko toi alempi ovistesti vai r-testi myös? Kaksi viivaa näen molemmissa testeissä!
 
Heh.. :)

Alempi on tosiaan ovistesti, jonka epähuomiossa siis tein ensin. Pikkusen jäin sitä tuijottamaan, kun välittömästi tuli kaksi viivaa. Sitten tajusin, että sehän on ovulaatiotesti, ja seuraava ajatus, mutta eihän mulla NYT voi olla ovulaatio?

Raskaustestissä viiva vielä jonkin verran tummui, mutta kun en katsonut kelloa, niin en osaa sanoa tummuiko testiajan puitteissa. Ehkäpä on syytä testata uudestaan? Nää on nyt otettu vajaa 2 tuntia rakossa olleesta virtsasta keskellä päivää.
 
Testaa uudestaan ja ehkä digitestillä niin näkyis mahdolliset viikotkin :) Hitsi, kyllä sie plussan olet nyt saanu! Ja aika vahvan verrattuna siihen, että testasit päivällä ja vain 2 h pidättelyn jälkeen :wink

Paljon onnea puapru, miehän sanoin että te plussaatte molemmat :grin:p:3some
 
No toihan on ihan selkee PLUSSSSA!!! :Heartred Onnea!!!! :love017

Voihan herran pieksut! Jos oisit nyt puapru täällä täällä pomppisin sun kanssa tasajalkaa pitkin meidän keittiöö ja huudettaisiin: "PLUSSA, PLUSSA, PLUSSA, PLUSSA...!" :smiley-bounce013:dance008:smiley-bounce013
 
Takaisin
Top