Yleinen keskustelu

Munkin tekis mieli mutta toivon että ens viikolla löydän dopplerilla sykkeet🙈
Mäkin ajattelin 10+0 kokeilla jos löytyis tollasella halppisdopplerilla sykkeet, ei tarvis odotella ihan tietämättömänä sitä nt-ultraa, jonka varmaan ens viikolla pääsee varaamaan😂
 
Ja nyt vaan ihmettelen et miten laskettuja aikoja on noin kauheesti alkukuuhun ja loppukuusta on tosi hiljaista 🤭
 
Itse olen vähän hämilläni miten testasin positiivisen jo rv 3+4 eli viime viikollq, la on siis 30.11. Ja uskottavasti tulee sektio joten on marraskuinen 😁
Jännitän tyhmästi että kaikki ei oo ok koska niin varhasin hcg nousussa ja kaikki mahdolliset skenaariot pyörittelen päässä että miten voi niin pian näkyä kiinnitymisestä
 
Itse olen vähän hämilläni miten testasin positiivisen jo rv 3+4 eli viime viikollq, la on siis 30.11. Ja uskottavasti tulee sektio joten on marraskuinen 😁
Jännitän tyhmästi että kaikki ei oo ok koska niin varhasin hcg nousussa ja kaikki mahdolliset skenaariot pyörittelen päässä että miten voi niin pian näkyä kiinnitymisestä

Mulla näkyi aavistus viivaa 3+2 😊 eli dpo9. Kunnolla näkyi dpo10. Ei se ole yhtään liian aikaista
 
Itse olen vähän hämilläni miten testasin positiivisen jo rv 3+4 eli viime viikollq, la on siis 30.11. Ja uskottavasti tulee sektio joten on marraskuinen 😁
Jännitän tyhmästi että kaikki ei oo ok koska niin varhasin hcg nousussa ja kaikki mahdolliset skenaariot pyörittelen päässä että miten voi niin pian näkyä kiinnitymisestä

Mullakin plussa 3+1 🤭 jotain hailuraa näin jo 3+0😂
Eihän mitään takeita tässä itselläkään ole, dttä kaikki hyvin, mutta yritän pitää sellaisen ajatustavan, että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan🙊
 
Itse olen vähän hämilläni miten testasin positiivisen jo rv 3+4 eli viime viikollq, la on siis 30.11. Ja uskottavasti tulee sektio joten on marraskuinen 😁
Jännitän tyhmästi että kaikki ei oo ok koska niin varhasin hcg nousussa ja kaikki mahdolliset skenaariot pyörittelen päässä että miten voi niin pian näkyä kiinnitymisestä
Pojat kiinnittyy yleensä nopeemmin, yhdellä kaverilla näky positiivinen 3 päivää oviksesta🤭 tätä kyllä ihmettelin koska yleensä kiinnittymisessä ja hedelmöittymisessä menee aikaa 😂
 
Pojat kiinnittyy yleensä nopeemmin, yhdellä kaverilla näky positiivinen 3 päivää oviksesta🤭 tätä kyllä ihmettelin koska yleensä kiinnittymisessä ja hedelmöittymisessä menee aikaa 😂
Wau täällä juuri poika toiveissa 😍 tietysti molemmat tervetulleita.
 
Tästä aasin siltana, onko teillä käryä milloin kiinnittyminen on teillä tapahtunut tässä raskaudessa? 😊 mulla nimittäin tuli kerran pyyhittäessä sellasta hailakkaa vaal.pun vuotoa 4pv oviksesta, niin veikkaan et oli tätä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa 🤓
 
Mulla oli siis testin mukaan dpo4 (lasken silti että oli dpo5) kun 5päiväinen alkio tuli kyytiin. Silloin lääkäri sanoi, että viimeistään ylihuomenna pitäisi alkion kiinnittyä. No sitten dpo9 näkyi hyvin haalea viiva testissä. Mitään en tällä kertaa tuntenut. Eli dpo6 tai 7 kiinnittyi oletettavasti.
 
Mulla ei oo hajua, ei tullut kiinnittymisvuotoja tai kipuja, mutta näkyi jo dpo9 tai dpo10 testissä, en muista enää😆 esikoinen (tyttö) näkyi vasta dpo14. Molemmissa ovikset tikutettu.
 
Moikka! Olen vähän salassa seurannut ryhmän juttuja ja nyt itsekin uskaltauduin mukaan 😀 tänne eksyin alunperin kun lähdin etsimään tietoa r-testien viivojen vahvistumisesta kun huoli oli aluksi, että mun viivat olis olleet niin haaleat. Nyt ei sitä huolta enää, mutta kaikennäköistä muuta ajatusta tietysti herännyt 🙈

Nyt on meneillään rv 6+0, tänään tullut täyteen! 🎊

Odottelen kolmatta lasta. Minua on lähinnä mietityttänyt pahoinvoinnin ja etovan olon puuttuminen. Aikaisemmissa raskauksissa nämä olivat hyvinkin läsnä siinä rv 5+5 alkaen. Mutta toki, tässä on vielä aikaa oireiden ilmaantua tai olemaan ilmaantumatta. 😅
 
Tästä aasin siltana, onko teillä käryä milloin kiinnittyminen on teillä tapahtunut tässä raskaudessa? 😊 mulla nimittäin tuli kerran pyyhittäessä sellasta hailakkaa vaal.pun vuotoa 4pv oviksesta, niin veikkaan et oli tätä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa 🤓
Voi hyvin olla kiinnittymisvuoto kyseessä. Täytyy sanoa, että omalla kohdalla ei oikein ole hajua. Kierto on vähän sekaisin (raskautta edellinen kierto oli hieman pidempi) ja sitä ennen mennyt keskiarvolla 32. Tosin mulla imetys pitää menkat pitkään poissa ja ehti tulla vasta muutamat menkat edellisen synnytyksen jälkeen, kun tärppäsi. Siksi LA:kin on hukassa ja saatta heitellä johonkin suuntaan. Sama se, ultra sen määrittää sitten :smiling-eyes:
 
Tästä aasin siltana, onko teillä käryä milloin kiinnittyminen on teillä tapahtunut tässä raskaudessa? 😊 mulla nimittäin tuli kerran pyyhittäessä sellasta hailakkaa vaal.pun vuotoa 4pv oviksesta, niin veikkaan et oli tätä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa 🤓
Tämä onkin tosi kiinnostava puheenaihe. 🤗

Mulla oli kiinnittymisvuoto DPO 14. Eli tosiaan aika myöhään oviksesta laskettuna. Jos siis ovis pitää paikkansa, mutta aika tarkkaan tuo NC on aikaisemmatkin ovulaatiot todennut. Mutta jossain luin, että kiinittyminen kestää sellaiset 4 päivää, eli omalla kohdalla kiinnittyminenhän on voinut alkaa jo joitain päiviä ennen tuota kiinnittymisvuotoa.

Mulla se oli ihan selkee kiinnittymisvuoto. Tuli sellainen pienen pieni kolikon kokoinen vaaleanpunainen läntti kerran pyyhkiessä. Sen jälkeen ei ole vuotoja näkynyt.
 
Kirjotin tän tonne raskaussovellusten keskusteluun, mutta jatkan tänne kun täällä on jo keskustelua aiheesta.
Sain siis Nartural Cyclesin sovelluksen toimimaan.
Mun pitää vaan selvittää että kumpi menkkasovellus on oikeessa, NC vai Flo, sillä NC heittää mun 0+0 päiväksi 9.2. (vuoto siis 9.2.-14.2.) Mulla oli silloin vuotoa 6 pv, mutta 9 pv päästä vuodon loppumisesta alkoi uusi vuoto, joka kesti 5 pv (24.-28.2.) ja Flo näyttää että tämä 24.2. olisi mun 0+0. Mulla on todella epäsäännöllinen vuoto, joka oli syksyllä parhaimmillaan 49 päivää ja nyt talvella lyhymmät olleet ton 17 ja 15 päivää...

Tuntuu jotenkin loogisemmalta, että tuo aikaisempi kierto olisi se missä hedelmöitys on tapahtunut, koska ovulaatio ja seksit menevät enemmän kohdakkain. Jälkimmäisessä kierrossa näyttää viikon väliä näille. Toisaalta tein negatiivisen raskaustestin ensimmäoisessä kierrossa n. 7 dpo ja se oli negatiivinen, mutta sehän on aivan liian aikasin tehty.
En siis oikeastaan tiedä onko nyt sitten menossa 5+0 vai 7+0.
 
Muokattu viimeksi:
Ymmärrän, tuo on aika kimurantti tilanne. Ainoa tapa saada selville olisi varmaan Clearblue viikkonäytöllinen testi, joka näyttää montako viikkoa on hedelmöityksestä. Toisaalta eihän sekään anna päivälleen tarkkaa tietoa milloin hedelmöitys on tapahtunut, mutta ainakin vähän osviittaa, että millä viikolla 🤔 … tai sitten viimeistään jos olet suunnitellut käydä varhaisultrassa, niin selviää tuo tarkka raskausviikko, kun mittaavat alkion koon.
 
Ymmärrän, tuo on aika kimurantti tilanne. Ainoa tapa saada selville olisi varmaan Clearblue viikkonäytöllinen testi, joka näyttää montako viikkoa on hedelmöityksestä. Toisaalta eihän sekään anna päivälleen tarkkaa tietoa milloin hedelmöitys on tapahtunut, mutta ainakin vähän osviittaa, että millä viikolla 🤔 … tai sitten viimeistään jos olet suunnitellut käydä varhaisultrassa, niin selviää tuo tarkka raskausviikko, kun mittaavat alkion koon.
Ehkä käyn hakemassa ton viikkotestin ja sit pohdin lisää. Varattiin just varhaisultra 27.4. sillon on sitten joko (9+1) tai (11+1) :D
 
Paitsi viikkonäytöllinen voi jo 5+0 näyttää 3+
 
Takaisin
Top