Yleinen keskustelu

Mullakin oli eilen toispuoleista tylppää kipua. Kesti yöhön asti. Menin ajoissa nukkuu koska olin niin väsynyt. Heräsin parin tunnin päästä ja vatsa turvoksissa. Tuli normaali tyhjennys ja sitten vielä oksensin vähän. Ajattelin et raskauteen varmaan liittyy. No siitä heräsin taas parin tunnin päästä ja menin vessaan ni ihan vatsa sekaisin. Sen jälkeen sain nukuttua onneks mutta huonoa unta.
Näin kyll unta vauvasta joka heräili päivöuniltaan ja oli kovin nälkäinen 😍

Mäkin vaunuja kattelen. Käytettynä koitetaan ostaa. Löysin halvat kyllä, oran Unto , kantarelli väri. 300 paikkeilla hinta.
Oi se rattaiden väri on ihana ❤️
 
Laitoin kuvat plussatesti -ketjuun 💗 Nythän on rv4+5 minulla, edelleen niin aikaista vielä.. kääks menispä nää ekat epävarmat viikot nopeaan.

Me ollaan tutuilta saatu Britaxin hyväkuntoinen turvakaukalo ja siksi haluan Britaxin vaunutkin, että sopivat yhteen. Etsin myös käytettyjä ensisijaisesti, mutta en usko että tuota jade greeniä käytettynä löytyy...voi olla että tässä tod.näk vikan lapsen kohdalla raaskin ostaa ne uudet. Oon kaikessa muussa säästänyt älyttömästi ostamalla käytettyä. Täytyiskin jo hankinnat -ketjuun kuvailla niitä.
 
Mä huolisin sen maxi cosi coral kaukalon jalustoineen 🫣 meillä kyllä kaukalo ja jalusta on jo, mutta se jalustakin on käytössä vielä isomman istuimen kanssa 🤣🫣
 
Oliko muilla iltatähti tilannetta? En tiedä mistä semmonen virallisesti lasketaan mutta kauppa se jos itsestä niin tuntuu niin silloin se on 😅 No meillä sit nuorimman ja tämän ikäero 11v. Ja se just kun ajatteli silloin muutama vuosi sitten että kolme on hyvä. Nyt taitaa se viis olla sit hyvä jos se vielä tämän jälkeen yksi suodaan hänelle kaveriksi 🥰 Mutta pullautetaan tää nyt ensin 😂
 
Ensimmäinen täälläkin tulossa enkä ole uskaltanut hankkia vielä yhtään mitään. Osittain siksikin kun lähipiirissä on pieniä, niin jahka tästä uskaltaa ilmoittaa muillekin, voi alkaa kysellä onko jäänyt asioita ylimääräiseksi. Vaunut sun muut on kyllä aivan uusi maailma meille.
 
Meillä on 7v ja 5v ni ei taideta ihan vielä tätä tulevaa laskea iltatähdeksi🙈 En malta oottaa että pääsen kertomaan lapsille, jännä nähä millanen tulee reaktio olemaan.
 
Täällä oli puhetta vaunuista, mä oon kans tykännyt Emmaljungista jotka ollu esikoisella. Vissiin se Classic-runko, sen tarkemmin en oikein muista mikä malli. Isot renkaat joilla pärjää säällä kun säällä ja melkein millä tahansa alustalla. Nyt mietin, jos ikäeroa tulee 2 v 8 kk, että täytyykö hankkia tuplat vai pärjätäänkö seisomalaudalla. Me asutaan vähän syrjemmässä eikä ole jalkakäytävää, eli koiralenkit on pakko tehdä tien reunassa ja autoja kulkee suht usein. Ainakaan vielä esikoinen ei todellakaan ole niin iso että osaisi käskystä nätisti kävellä tien reunassa, koko ajan täytyy vahtia tai pitää rattaissa.
 
En oo kyllä vielä yhtään ajatellu mitään vaunuja tai muita😱 Toivottavasti ei ihan kaikkea tartteis uutena ostaa. Tällä kertaa aion ostaa mahdollisimman vähän esim vaatteita, vauvat kasvaa niin nopsaa ni ei niitä ehi ees kaikki käyttää. Aiemmissa raskauksissa oin hamstrannut ihan liikaa kampetta🙈 Miehelle just sanoin et ensimmäinen hankita on pesutorni🤣 Inhoon pyykkäämistä ni siihe on saatava helpotusta kun tulee perheenjäseniä lisää😅
 
Hitto et tää alku on kyllä nii stressavaa😫 Ajatukset on koko ajan jossain raskausjutuissa ja kauheasti lueskelen koko ajan netistä jotaki. Ajatuksiin ei mahu mitään muuta. Huomenna ois pitäny menkat alkaa eli 4+0, koko ajan vaan ootan et tulee aamu ja pääsee testaamaan et onko viivat vahvistunu😅

Toivottavasti ei jatkuu kauaa tämmönen haahuilu, ajatusten haahuilu siis🤣
 
Täällä aika sama. Koko ajan jotain luen tai haen. Jotenkin tää epävarmuus vaan lisääntyy kun lukee kaikenlaista. Ajattelitteko käydä varhaisultrassa? Se antais varmaan vähän rauhaa sitten aikanaan...

Miten muuten ootteko liikuntaa harrastanu normaalisti raskauden aikana? Ajattelin kyllä itse liikkua aika paljon ainakin puoliväliin, sitten varmaan vähän varovaisemmin.
 
Hitto et tää alku on kyllä nii stressavaa😫 Ajatukset on koko ajan jossain raskausjutuissa ja kauheasti lueskelen koko ajan netistä jotaki. Ajatuksiin ei mahu mitään muuta. Huomenna ois pitäny menkat alkaa eli 4+0, koko ajan vaan ootan et tulee aamu ja pääsee testaamaan et onko viivat vahvistunu😅

Toivottavasti ei jatkuu kauaa tämmönen haahuilu, ajatusten haahuilu siis🤣
Kuulostat ihan multa 🤣
 
Täällä aika sama. Koko ajan jotain luen tai haen. Jotenkin tää epävarmuus vaan lisääntyy kun lukee kaikenlaista. Ajattelitteko käydä varhaisultrassa? Se antais varmaan vähän rauhaa sitten aikanaan...

Miten muuten ootteko liikuntaa harrastanu normaalisti raskauden aikana? Ajattelin kyllä itse liikkua aika paljon ainakin puoliväliin, sitten varmaan vähän varovaisemmin.
Mulla on aika 19.1. varattuna.
Aion käydä salilla niin pitkälle kun vain pystyn. Mulla on vielä yks voimaohjelma kesken, siinä testataan ykköset lopussa, mutta sain neuvon että jätäppä vielä vaikka toisto sinne varaa ettei ihan maksimeita. Teen ohjelman loppuun jos vaan hyvältä tuntuu.
Sitten on valmiina Vahavan fit pre mama ohjelma 😍

Toivottavasti pystyis käymään pitkälle, siitä olis apua synnyntyksestö ja raskaudesta palautumiseen.
 
Ja mulla on kans jatkuvasti joku haussa 😂🥰 Ja onneks täällä vilkasta keskustelua niin aina kun tulen tänne kurkkii niin jotain on joku kirjoittanut 😘
 
Täällä herätty aamulla 38,2 kuumeeseen ja päänsärkyyn. Kurkussa on jotain tuntemuksia mutta ei ole vielä kunnon flunssan oireita. Onko muilla joskus ollut jotain vastaavaa? Yritän ottaa rennosti ja olla stressaamatta.
 
Hei, te ar-ultraan menijät tai ketkä sen on jo varannut.. Paljon viikkoja silloin, kun Ultra on?
 
Täällä herätty aamulla 38,2 kuumeeseen ja päänsärkyyn. Kurkussa on jotain tuntemuksia mutta ei ole vielä kunnon flunssan oireita. Onko muilla joskus ollut jotain vastaavaa? Yritän ottaa rennosti ja olla stressaamatta.

Itse olen ollut nyt 4 päivää flunssassa. Järkyttävä kurkkukipu, limainen yskä ja nuha. Mulla ei ole kyllä ollut kuumetta vaikka olen palellut tosi paljon. Influenssaa tuntuu olevan tosi paljon liikkeellä. Mulla on rokote ja luulen että mulla on joku muu virus kun ei ole kuumetta.
 
Takaisin
Top