Viimeisin neuvolakäyntisi

19.12 tuli kutsu np ultraan! Jännittää kyllä kuinka vauva kasvanut. Viimeksi oli niin pikkuinen nii onhan se jo iso tuossa vaiheessa. Ihanaa ja jännittävää, toivon että kaikki on hyvin :Heartred
 
19.12 tuli kutsu np ultraan! Jännittää kyllä kuinka vauva kasvanut. Viimeksi oli niin pikkuinen nii onhan se jo iso tuossa vaiheessa. Ihanaa ja jännittävää, toivon että kaikki on hyvin :Heartred

Mulla kans 20. päivä, sillon 12+2! Jännittää kans, joten tsemppiä meille! :)
 
Mie kans varasin tänään ekan ultran! Meni joulun yli vaikka toivoin et olis ollu ennne joulua... kaipa sitä jaksaa odotella :)
 
Eka neuvolakäynti oli joku aika sitten. perus meininkiä, hemoglobiinit, asioiden kertaamista. ei sen kummempaa.. Seuraava neuvola aika oli vasta 3.1. Jote sinne pitäis jaksaa ootella. 13.12. On jo nt-ultra jota ootan kovin. Oon jo pariin otteeseen nähny asukin ku oon vähän tarkkailussa. Mut jos tässä jaksais ällöolon ja väsymyksen kanssa.
 
Mulla oli eilen eka neuvola. Eipä siellä mitään ihmeellistä tullut tai uutta kolmen vuoden takaiseen esikoisen kanssa. Jotain lomakkeita piti täyttää ennen käyntiä ja nyt pitäisi vielä käydä täyttämässä joku. Ultra varattiin 10.1. Aiotaan kyllä todennäköisesti kertoa vauvasta jo jouluna vaikka ei ultrassa ollakaan käyty. En jaksa salailla, etenkin kun olo on niin väsynyt ja etova että tekisi tiukkaa teeskennellä normaalia jaksamista. Ja mikäli tulisi keskenmeno niin kerrottaisiin siitäkin niin en senkään puolesta näe syytä salailla. Vähän vain hirvittää anopin reaktio. Se on sellainen hysteerinen pillittäjä ja nämä mun alkuraskauden hermot ei kestäisi nyt yhtään sellaista. :confused:
 
Tänään kävin neuvolalääkärillä aikaistetulla ajalla (9+2), kun on niin kovat komplikaatio- ja keskenmenopelot päällä jatkuvasti. Siellä se pieni kuitenkin möllötteli sydän sykkien edelleen. Mittoja ei otettu, mutta on kasvanut ihan valtavasti, kun vielä kolme viikkoa sitten oli renkulassa kiinni oleva epämääräinen papu ja nyt näytti jo kohdun täyttävältä nallekarkilta:Heartpink
Ehkä taas hetkeksi uskaltaa hengähtää:oops:

Hieno juttu!!:Heartbigred Täällä 9+5 ja viimeksi 8+2 olin ultrassa jolloin kaikki oli juuri niinkuin pitääkin. Nyt alkanut taas hirveet pelot painaa päälle...
 
Mulla oli eka neuvola joulukuun alussa ja nyt tällä viikolla on ultra. Nyt menossa siis rv 8+3 tota ultraa odotan kovasti et näkee että tämä on todellista. Toi eka neuvola oli aika tylsä.
 
Mulla on perjantaina eka neuvola. Silloin 9+3. Olis kiva, jos koittais jo kuunnella sydänääniä tuolloin, mut liekö rupeaa koska eivät vielä välttämättä kuulu. Labra varattu maanantaille 17.12. Np-ultra olisi vasta 8.1 (täällä ultrataan tk:ssa vain tiistaisin) jolloin 13+0. Olis kyllä ollut ihana saada jo aiemmin tuo ultra, mut kun joulunpyhät...
 
Hieno juttu!!:Heartbigred Täällä 9+5 ja viimeksi 8+2 olin ultrassa jolloin kaikki oli juuri niinkuin pitääkin. Nyt alkanut taas hirveet pelot painaa päälle...

Tiedän tunteen... Mäkin hermoilen taas enenemissä määrin, vaikka oireilu puhuu kyllä sen puolesta, että kaikki on edelleen niinku pitääkin. Onneks pahimpien riskiviikkojen loppu häämöttää jo näköpiirissä, niin toivo elää että tää huoli sitten vähän helpottais (lasken jo päiviä siihen :woot:) Pakko kyllä ottaa neuvolapsykologiinkin yhteyttä, että pääsen näitä pelkojani sinne purkamaan. Henkisesti vähän turhan kuluttavaa.

Mutta isot tsempit sulle sinne! Toivotaan, että huolehditaan molemmat turhaan :rolleyes:
 
Eilen oli ensimmäinen neuvolakäynti. Käytiin läpi terveyskyselyt tms ja kotiin kassillinen kirjaa ja vihkoa luettavaksi. Seuraava joskus kuukauden kuluttua. Oli onneksi ihana neuvolatäti (:
 
Mä pääsin onneksi samalle neuvolaterkalle kuin jolla kävin alkusyksystä ja mun lapsi käy samalla myös. Olin siis alkusyksystä raskaana, mut se meni kesken :sad001 aika paljon pelottaa tää raskauden eteneminen, ei osaa yhtään ottaa rennosti
 
7.1 on sitten niskaturvotusultra. Sain sen ajan sikiötutkimusyksikköön, kun syksyn raskaudessa oli 8.4 niskaturvotus ja trisomia-18.:sad001 elinajanennuste olis ollut vain 1,5 viikkoa, jos raskaus olis jatkunut loppuun asti.. Ihan kiva saada eka ultra tuolla, jos kaikki onkin taas ihan päin peetä. Onneksi meillä on sentään jo yksi täysin terve lapsi, niin se antaa vähän toivoa
 
Meillä huomenna 9+0 ja ensimmäinen neuvola. Viime yönä parin minuutin kestävä vihlova kipu mahassa joka loppui sit kuin seinään, mutta huoli nosti taas päätään.. :/
 
Piti ihan oman mielenrauhan vuoksi käydä Terveystalolla ultrassa ja onneksi kaikki oli edelleen hyvin :Heartred edelliskerrasta hurjasti kasvanu ja laskettu aika aikaistu päivällä, kyllä nyt jaksaa hyvillä mielin odottaa alkuvuoden nt ultraa :)
 
Eka neuvola takana ja ihana terkka suostu vähän testaamaan mun kans laitteita näin varhain.. eli 9+3 tänään (neuvola laskee 9+6, 28 pvän kierron mukaan, vaikka mulla on 31 pvää). No, dopplerilla kun ei sydänääniä saatu kuuluviin kaivoi täti naftaliinista ikivanhan ultran ja sanoi, et ei välttämättä vielä erota, mut kokeillaan: pienen tarkentelun jälkeen löytyi pieneltä ihmisen alulta syke ja pian hän alkoi villisti vilkuttaa meille! :Heartred Voi että, miten on helpottunut olo, koska pahoinvointikin jo vähän vähentynyt! Ihanaa saada jouluksikin nyt mielenrauha!
 
Eka neuvola takana ja ihana terkka suostu vähän testaamaan mun kans laitteita näin varhain.. eli 9+3 tänään (neuvola laskee 9+6, 28 pvän kierron mukaan, vaikka mulla on 31 pvää). No, dopplerilla kun ei sydänääniä saatu kuuluviin kaivoi täti naftaliinista ikivanhan ultran ja sanoi, et ei välttämättä vielä erota, mut kokeillaan: pienen tarkentelun jälkeen löytyi pieneltä ihmisen alulta syke ja pian hän alkoi villisti vilkuttaa meille! :Heartred Voi että, miten on helpottunut olo, koska pahoinvointikin jo vähän vähentynyt! Ihanaa saada jouluksikin nyt mielenrauha!
Ihana neukku täti sulla!! :Heartred mäkin oisin kaivannut tuollaista kun ei saatu sykkeitä kuuluviin neuvolassa ku nyt käytiin .
 
Neuvolassa käyty viikolla 8+3 eli tänään. Ihana vanhanaikainen neuvolakortti ja tätikin vaikutti ihan mukavalta. Hb 135. Leukosyytit oli plussalla ja nyt pitää viedä pissanäyte huomenna labraan. Kuulemma voi johtua ihan valkkaristakin tai sit pissatulehdus. Sydänäänet kuunneltiin ja hyvin kuului.
 
Takaisin
Top