Viimeisen kolmanneksen olot

Kotona edelleen. suppareita tuli alkuun kivasti mutta yhden oikeasti kivuliaan jälkeen ne on hiipuneet. Soittelen parin tunnin päästä sairaalaan, josko haluavat tsekata tilanteen.
 
Toosa meni rikki. Otin pässin kanssa vähän matsia eikä nivuset tainnu oikein tykätä.. Ku koittaa asentua vaihtaa tai liikkua ni sattuu julmetusti. Että hyvää joulua vaan..
 
Hui apua, mä ihan säikähin aamulla kun maha lösähtäny alemmas :eek: Outoa, kun pystyt hengittään paremmin ja liikkkuminen jotenkin sulavampaa :grin
Kamala jännitys iski päälle, tuntuu et mahaki alko reagoimaan tähän paniikin tuntuun:confused: :rolleyes:
 
Tanaan on tuntunu pariin otteeseen silta kuin joku tuolla kohdussa yrittaisi rapsutella tapettia irti seinista... varmaan alkaa aika kayda pitkaksi siellakin.
 
Mulla tänään LA! Aamulla tuli vähän limatulppaa mut siihen se sit jäikin. Käytiin shoppailemassa ja saunomassa, mutta saldo jäi pariin supistukseen eli saman kaavan mukaan jatkuu että ei auta muu kuin odotella aargh
 
Ma en ole mitaan merkkeja limatulpasta havainnu, vaikka tanaan on jo 41+1. Voihan se irrota aika huomaamatta ja osissa, mutta en sita esikoltakaan huomannu, eika sillon vedetkaan itsestaan menny. Varmaan mennaan taas samalla kaavalla.
 
Eihän se limatulppa välttämättä etukäteen irtoakaan, vaan voi irrota myös vasta synnytyksen ollessa käynnissä, jolloin sitä ei sitten itse niin huomaakaan.
 
Minä en huomannu limatulppaa ollenkaan. Ainut lima mitä tuli, oli sitten lapsiveden tulon jälkeen vähän sellasta veristä limavuotoa.
 
En oo mäkään kaikista sitä huomannut. Kaikki synnytyksetkin ollut tosi erilaisia vaikka raskaudet tosi samanlaisia paitsi tää viimesin, kun on supistellut ja vuotoja ollut yms. kun muista ei kans ollut melkein mitään merkkejä ennen ku 2 käynnisty spontaanisti ja 1 käynnistettiin.
 
Takaisin
Top