Vauvojen liikkeet

Mulla siis neljäs raskaus ja viikkoja nyt 18+0, liikkeet on tuntunut semmosen parisen viikkoa. Mutta tänäänkin neuvolassa totesin, että enpä minä kaikkia liikkeitä tunne. Siellä se tosiaan liikkui kuin mikäkin enkä minä tuntenut mitään. Eli todennäkösesti tunnen ne iskut ja potkut jotka osuu vatsanpeitteisiin tms ja se "muljahdus" taitaa olla kun vauva kääntyy :) Mutta on se sulonen! Ei tuu tän päivän hommista taas mitään kun oon näissä ultran jälkifiiliksissä!
 
Mulla vauva potkii aina samoja kohtia. Yöllä sit on enempi melskettä. Sanoinkin miehelle aamulla että onkohan vauva jumissa tai jotain kun aina samat kuviot. Tai sit sillä on niin hirvee aivovamma et ei muuta osaa.. Mua jännittää toi maanantain RU ihan hirveesti, huomaaks sitä?? :D Ja tänään ei oo potkuja hirveesti tuntunut, sekin stresaa..:/
 
Mä en oo noista liikkeistä mitään tainnut puhuakkaan viel :) mut tosi aikasin alko tuntumaan tais olla jo rv 14 jos ei aikasemminkin.. Nyt on jo niin vauhdikasta että tuntuu kunnolla läpi ja myös maha liikkuu potkujen yms tahdissa :D ja nyt viikot tosiaan 19+3 :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eilen olin suht varma et tunsin potkun kun isukki tuli kotiin työmatkalta. Masukki varmaan muistutteli et älä oo surullinen äiti kun isi tuli kotiin (olin ihanasti purkautunu siitä ettei se tajunnu tuoda erityisesti mulle ja masukille suklaata, oli kuitenkin tuonu kasvoveden jonka olin pyytänyt). Hormonien piikkiin kai? :)
 
Minun mahassa on selkee rytmi, iltaisin ja aamuisin sieltä tulee töminät ikäänkuin hyvää yötä ja huomenta:)
Sitten luennoilla ja ruokailun jälkeen se tömistelee kans:)
Töissä taas saan tömistellä ite siihen tahtiin etten huomaa mitään...
 
Mulla kanssa välillä näkyy ja tuntuu vatsan päältäkin liikkeet. Ja liikkeitä on päivittäin paljon :) Ru kunniaks mieskin viime tiistaina tunsi ekaa kertaa potkun vatsalla :Heartbigred
 
Mulla vauva ihan tuolla lantiossa, ja liikkeet tuntuu lähempänä nivusia. Mä en tajuu mitä se siellä touhuu, välillä tuntuu että yrittää kaivaa itseään pihalle :D Mies yrittää iltasin tunnustella tuosta navan ala puolelta, mä hoen joka ilta et ei, mene alemmas..ja alemmas. Mut ei se mitään tunne :/
 
Edelleen oon sitä mieltä et höyhenen kevyet kalanevän hipaisut... Mitä ne on !?!?!? Toi toukka on rymynnyt jostai viikosta 13 asti niin että alan olla varma, et mun sisuskalut on ikuisesti mustelmilla o_O
Esikoinen kyseessä ja nyt 18+4 ja välillä oikein sattuu, siis kirjaimellisesti kun toukka yksiössään harrastaa potkunyrkkeilyä ja myllää...:confused:
 
itse oon tuntenu liikkeitä monta viikkoa ja mahan päältä ehkä pari viikkoo. Äsken laitoin sohvalle makaa ja mussukka alko kauheet bileet mahassa. Sanoin miehelle et anna käsi ja laitoin sen mahalle, oli kyl näkemisen arvonen toisen ilme, se ihan häkelty. Ei oo aikasemmin tuntenu liikkeitä vaikka illalla tulee aina kokeilee ku sanon et hirveesti möyrii toinen :) :Heartred
 
Mulla 21+6 ja liikkeet näkyy kanssa päällepäin. Välillä myllää ympäri masua oikein tosissaan. Viime yönä heräsin palohälyttimen piipitykseen ja sen jälkeen meni pari tuntia ennenkuin sain unen päästä kiinni, kun rakkauspakkauksella oli hyvät yöjuoksut meneillään.
 
huomenna ois rakenneultra taas.. jännittää vähäsen että miten pikkunen nyt suhtautuu ku pari viikkoo sitte ei pysyny ollenka paikalla :) ja oon mie jo aika kauan tuntenu liikehdintää mutta viikkojen 19-20 jälkee on tullu jo aika monet pippalot koettuu ku pikkunen innostunu liikkumaan oikeen kunnolla :D. viikkoja nyt ois se 22 vähän päälle. Harmittaa ettei viellä näy oikeen päälle ku oon vähän tukevanpi ihminen :/
 
Täällä tuntui ensimmäistä kertaa ikinä liikkeitä muljunnan muodossa heti aamusta kun join lomapäivän kunniaksi asmukahveja sängyssä aamutvtä katsellen, iltaisin tuntuu kuplintaa muttei ikinä aamulla, viikko 21 starttasi juuri :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ekoja kertoja tuntui viikonloppuna liike mahan päältä :) Mies tuli herättelemään siihen sängyn viereen ja makoilin vielä sängyssä kädet mahan päällä kun siinä juteltiin. Yhtäkkiä sitten hämmennyin ihan ja sanoin silmät pyöreenä että "Oho" ja mies tietysti heti että mitä mitä?? Tuntu kunnon poks poks ja sen jälkeen kunnon muljahdus, taisi kylkeensä vaihtaa :D Äkkiä lennähti miehen käsi mahalle, mutta eihän se enää sitte halunnu liikkua. Ehkä nää pikkuhiljaa alkaa tuntua enemmän eikä tälleen tuurilla vaan :)
 
Takaisin
Top