Vauvojen liikkeet

Miss T

Puuhakas puhuja
Varmaan joku jo jotain liikettä masussa tuntenut? :) Mulla ollut muutaman kerran pientä kuplintaa, enkä malta odottaa niitä pieniä hipasuja! :) nyt rv 13+0
 
täällä rv 13+1 ja kans kuplintaa ja jotain yksittäisiä "sipsutuksia" tuntunu :) kunnon liikkeitä ootellessa!
 
Laitoinki tonne oireisiin jo aikasemmin että jotain liikkeiden tapaista olen tuntenut mut ne on sellasia hipaisuja kylläkin :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä ei vielä mitään, nyt menossa 13+1. Esikoisesta tunsin liikkeet viikolta 16 joten lähiviikkoina odottelen sen tapahtuvan nytkin. :)
 
Täällä 14+2 ja ekat hipaisut tunsin jo n. 3 vkoa sitten. Nyt tuntuu jo selvää liikehdintää, mutta vain jos makaan hiljaa kyljellään. Aluksi en oikein uskonut tuntemuksia vauvan liikkeiksi, koska ne alkoivat tuntua viikon 11 tienoilla, mutta kyllähän ne niitä oli. Istukka on takaseinässä ja viides raskaus niin kai sitä sitten herkemmin tuntee ne.
 
Täällä innolla odotellaan milloin alkaa liikkeet tuntuu. Voi olla ettei niitä heti tunnistakaan näin ensikertalaisena.. Joltain kuplinnalta tai vastaavaltako sen pitäis tuntua? :) Vielä ei oo kyllä ollu mitään mitä oisin ees epäillyt liikkeeksi (nyt 14+0).
 
Daizy: Mun mielestä esikoista odottaessa ensimmäisistä liikkeistä tuli mieleen perhosen siiven hipaisut. Sitä mahaperhosta siis odottelen nytkin. Vielä ei oo liikkeitä tuntunut. Ihan samoilla viikoilla mennään; mulla myös 14+0.
 
ma sain toissapaivana varahtelyt sisuksista, ei jaanyt epaselvaksi mita ne oli kun ei ollut kipuja tai vatsanvaanteita, ei ilmaa suolistossa eika mitaan lurinaa tai kupluttelua ollut edella, sellainen varina suoraan 10 cm navan alapuolelle ihan vatsan peitteisiin tuli muutaman sekunnin vibra joka havisi pois, mielenkiinnolla odottelen tuleeko takaisin :Heartred
 
Olen niin innoissani, kun tänään voin ihan varmasti sanoa tuntevani liikkeitä. Vauveli on jumpannut koko illan ja tuntuu niin ihanalta vielä tässä vaiheessa. Heh, lopussa onkin sitten vähän kivuliaampaa. En ole hankkinut mitään koti-doppleria tai muita vempaimia, koska tulisin hulluksi sellaisen kanssa. Koko ajan pitäisi tarkistaa onko kaikki kunnossa. Nyt, kun tunnen liikkeitä, voin olla paljon rauhallisemmalla mielellä ja alkaa tutustua tähän uuteen kaveriin :) Viikkoja 14+0.
 
Mahtavaa, kun näinkin monet jo tunteneet liikkeitä!

Ite kans tunsin ekat liikkeet jo pari viikkoa sitten. Ja yks ilta tuntui kaverilla olevan bileet pystyssä :) Toki liikkeet on vielä hentoisia, mutta tuntuu kuitenkin jo "potkuilta". Saas nähdä millainen häirikkö tuolta kehittyy.

Antaa kyllä mukavasti mielenrauhaa liikkeiden tunteminen:Heartred
 
Nimenomaan, ihanaa kun niin moni saa jo tuntea pienen hipsutuksen. Miekin halluun! En malta millään oottaa ja oon niin kateellinen :D
 
Meillä vaan toinen osapuoli jumppaa ja toinen on hiljempaa. Ilmeisesti ovat asemoituneet niin että tuo B-kaksonen on lähempänä vatsanpeitteitä kuin A-versio :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä odotellaan vielä innolla liikkeitä :smiley-bounce015jospa niitä kohta alkaisi tuntemaan, nyt viikolla 12+5. Huomenna mennään ekaan ultraan mikä jännittää hirmusti, saa nähä saako nukuttua ku nii paljo jännittää :dance018:excited001
 
mulla on hirveästi jotain kuplintaa masussa ja välillä jotain semmosia värähtelyjä :) jännää :D kohta siel sit alkaa kunnon jumpat:Heartred
 
Emmä oo tuntenu vielä mitään, en oo kyl ihan varma... rv 14+4. Esikon kanssa tais mennä lähemmäs viikkoi 16 tai 18, en muista. Mutta ne tuntu siltä kun olis poksauttanu purkkapallon mshan sisällä :) ihana tunne :Heartred
 
Mulla rv14+2 ja en vielä oo mitään tuntenut. Mut siihen kai menee vielä kauan aikaa kun istukka on eessä ja kätilö sanoi että vasta rv20-21 saattaa vasta ruveta tunteen jotain. :/
 
En oo varma tuntuko eilen jotain hyvin minimaalista ku olin menossa nukkuu ja makoilin paikoillaan, semmonen jännä tunne kävi alavatsalla.. :) mut ne alkaa tuntuu sit jossain vaiheessa, saattaahan se olla että "harhailee" jonkin tiuhtin liikkeiks.. :) dopplerissa ainaki kuulee selvästi ku se heiluttaa kättä tms :D
 
Kyllä sai taas tänään itsensä lietsottuu pelkäämään! Mulla tää masu asukki ollut todella liikkuvainen, mut maanantaina aloitin työt, ja liikkeiden seuranta jäännyt vähemmälle. Eilen siihen havahduin, ja koko illan sitten tökin ja hytkyttelin että sain jotain vastakaikua. Muutaman muljasun sitten tunsinkin. Tänään töissä en tuntenut mitään, ja olinkin ihan hermoraunio iltapäivästä. Ajattelin huomenna mennä avoneuvolaan kuunteluttaa sydänäänet.

Mutta, sitten tulin töistä kotiin ja lösähdin sohvalle, ja lapset tuli kertomaan päivän kuulumiset. Johan alkoi jumpat! Eli olisko vauvalla jo jonkinlainen rytmi, vai oliko se nuo isosiskot jotka sai pieneen virtaa? joka tapauksessa, voin taas hengittää..
 
Takaisin
Top