Vauvan tarvikkeet

Hemmis: jos kyse on pitkulaisesta imetystyynysta niin sen kanssa on aivan ihana myos nukkua loppuraskaudesta. Toinen paa jalkojen valiin ja lonkkiin ei satu ja toinen paan alle. Paljon helpompi kuin tavallisten tyynyjen kanssa esim kun haluaa kaantya. Mulla toimii aivan mielettoman hyvin ja mies odottaa innolla aikaa kun en itse tarvi tyynya enaa etta han saa sen "unikaverikseen" :D
 
Bean
Mulla on kanssa käytössä semmoinen pitkulainen imetystyyny (loiva kaarre siin on mutta se on pitkä).
On ollut jo jonkin tovin meidän sängyssä, mun ja miehen välissä. Saan aina kiskoo sen mun mieheltä pois kun se on niiin rakastunut  kanssa siihen tyynyyn.Oon käskeny sen hankkiin oman....

Niin ja mä ostin sen tyynyn kirppikseltä vain 6 eurolla. Ei paha. Ja todella ollut käytössä jo ennen vauvaa. Ja varmasti on vauvan jälkeenkin meidän sängyssä tämä tyyny.
 
Ollaan hankkimassa pienokaiselle matkasänkyä. Onko teillä muille kokemuksia / vinkkejä malleista? Reissataan sen verta paljon isovanhemmilla ja mökillä että sänky alkaa olla jo ajankohtainen hankinta.

olen tutkiskellut asiaa ja...on perus sänkyä..korotettevan pohjan kanssa..sängyn päädystä avattavalla aukolla (onko kellään ollut tällästä??) ajattelin että tuo avattava olisi pitkäikäisempi käytössä..

neuvoja otetaan mielellään vastaan :)
 
Takaisin
Top