Vauvan sukupuoli

Olipa ympäripyöree lause :laughing001 Ei näissä hormoonihöyrissä osaa kirjottaa edes mitään järkevää :D
 
Minä itse voisin hyvin pitää tulevan sukupuolen yllätyksenä syntymään saakka, mutta mies haluaisi tietää ennakkoon. Ykkösestä kysyttiin rakenneultrassa ja eka laps oli ihan kiva tietää, tää toka vielä mietityttää..
 
Mä oon aina ennen aatellut et en halua etukäteen tietää mutta nyt kun tää raskaus on todellista oonkin muuttanut mieleni! Musta tuntuis vaikeelta sisustaa lastenhuonetta ja hankkia vaatteita yms. Jos ei tiedetä vauvan sukupuolta. Myös mies on samaa mieltä eli sekin toki asiaan vaikuttaa. Jännä miten voi mieli muuttua. Samoin kun olin etukäteen astellut et mä en sit pyöri missään netin keskustelupalstoilla tai hanki dopleria esim. Hups, taitaa ne hormonit vaikuttaa :rolleyes::)
 
mulla ei kauheesti vaikuttais edes vaatehankintoihin tai sisustamiseen, mutta jos tietäisi etukäteen niin jonkun sukupuolispesifisen jutun vois hommata. niinku vaikka jonkun söpön mekon jos on tyttö. mut en todellakaan halua että kaikki on pinkkiä tai sinistä jne.
 
Päädyttiin mieheni kanssa siihen, että halutaan tietää mahdollisimman pian kumpi on tulossa. Se jotenkin konkretisoi sen, että perheeseen olisi tulossa uusi jäsen. Käytiin maanantaina varhaisultrassa (rv10+3) ja mieheni jo kyseli kovasti lääkäriltä, että joko näkyy kumpi on tulossa:).
Kiinalaisen syntymkalenterin mukaan tulokas olisi tyttö, mutta mieheni kävi joskus nuoruudessa ennustajalla joka povasi hänelle neljää poikaa. Jännityksellä odotellaan kumpi sieltä tulee. Itselläni on ihan sama kumpi tulee kunhan on terve.
 
Mäkin liityn, miellä mies oli eka sitä mieltä että ei saa kysyä sukupuolta, nyt se sit haluaa tietää ja sellanen olo että poika sieltä on tulossa. Mutta 20 viikollahan se selviää :)
 
Minä haluaisin kyllä varmaan tietää sukupuolen, vaikka ei sillä tietenkään väliä ole, mutta olisi mukava tietää kumpi tulossa.
Jos pitäisi miettiä, kumpaa toivoisin, niin varmaan tyttöä, mutta on aika vahva poika olo, vaikka eihän tässä vielä edes tiedä onko siellä mahassa edes mitään elossa olevaa, kun en ole ultrassa käynyt.
 
Milläs viikolla aikaisintaan pystyy sukupuolen näkemään? En enää muista esikoisen ajoilta.. halutaan tietää ketä masussa asustaa, ollaan niin uteliaita.. :p
 
Mä haluan tietää sukupuolen etukäteen. Salaa toivon poikaa. Mut eihän sillä oikeesti ole väliä, kunhan on terve. Mulla tänää sikiöseulonta.
 
Meillä oltiin yhtämieltä että haluamme tietää etukäteen, osaa sitten vähän valmistautua :) Mies ei ole osannut sanoa kumpaa toivoisi enkä oikein itsekään tiedä - jotenkin se pääasia on siinä että tulokas on terve. Mutta olen nähnyt jo ennen raskautta ja nyt raskauden aikana unia vain siitä että minulla on poikia. Joten saa nähdä ennustaako unet oikein!
 
Ollaan miehen kanssa sitä mieltä, että ei haluta tietää sukupuolta. Ekstra jännitystä :wink
 
Terve tietty,mut salaa voisin tällä hetkellä toivoa tyttöä. Ensimmäinen on tyttö niin ois paljon vaatteita valmiina ja myöhemmin muksuil vois olla "rinsessaleikkejä".:)
Kiinalainen kalenteri oli viimeks oikeassa tytön suhteen ja nyt ois samaa tiedossa. Rakenneultras jos mahollista nii varmaankin kysäsen.:wink Olo on aika sama tähän asti muuten,paitsi rankka parin viikon pahoinvointi on ollu mikä loppu viikko sitte,toivottavasti pysyvästi...:p
stinkyfeet.png
 
Esikoisesta oli kyllä kokoajan poika olo, mutta hyvä olo, nyt ei ole kuin paha olo... Tuon kiinalaisen mukaan olisi tyttö tulossa, molemmissa suvuissa on enemmän tyttöjä, kaverit voineet pahemmin tytöistä jne. Poika olisi toki helpompi kätevämpi ja ja ja... mutta kyllä mulle se prinsessakin kelpaisi :wink Oikeasti ei väliä, molemmissa vain hyviä puolia ja kunhan ehjä tulee, en voisi olla onnellisempi.
 
Mulla oli alkuun tyttöolo. Luulen että isona vaikuttimena on se, että mulla on monta reilusti nuorempaa siskoa (ja yksi veli niin pienellä ikäerolla, ettei meille ole olemassa maailmaa ilman toisiamme). Tyttöuniakin olen nähnyt sen kymmenen vuotta, mitä oma lapsi on unissa ajoittain vieraillut.

Eilen aloin neulomaan villaista settiä meidän vauvan ekaa talvea varten. Tämmöstä platkua muka sukupuolineutraalia lankaa, valittuna monesta huonosta vaihtoehdosta. Tietämättömänä ei ihan niitä vauvanvaaleanpunaisia/-sinisiä kehtaisi hankkia. Perusvärit menisi molemmille nätisti, harmi ettei niitä kutittamattomista, konepestävistä, suht ohuista ja sikäli vauvalangoiksi profiloituneista villalangoista meinaa löytyä.

Sukupuolen haluaisin tietää. Tosin kuultujen hutiveikkausten vuoksi taidan siihen uskoa vain, jos omin silmin näen miehisen ulokkeen vilahtavan.
 
Mä oon aina aatellu, että en halua tietää. Mutta nyt kun olen raskaana, luulen että uteliaisuus voittaa. :D mutta saa nähdä, onhan tässä rakenneultraan vielä aikaa. Mutta vaikka saataisiin sukupuoli tietää, ei me kerrottaisi sitä muille :)
 
Tänään kerrottiin minun isälle ja hänen vaimolleen, että meille tulee vauva. Isän vaimo oli varma, että tällä kertaa odotan tyttöä, koska näytin jotenkin nuutuneelta, enkä yhtä kauniilta kuin ennen :D Varmaa tietoa siis tulevasta sukupuolesta! Hehee!
 
Meillä oli kans ennen raskautta niin, että kumpikaan ei halua tietää etukäteen, mutta nyt ollaan molemmat sitä mieltä et halutaan tietää. :)
Senkin kannalta ihan hyvä, kun saadaan kierrätyksenä tutuilta vaatteita, et tarviiko esim. mekkoja. Mukava ne on kuitenkin laittaa valmiiksi ennen vauvan syntymää.
Meille ihan sama kumpi tulee, kunhan tulee.
Poikaolo oli mulla alkuun, miehellä oli tyttöfiilis. Nyt miehellä poikafiilis, mulla ei enää oloja suuntaan eikä toiseen:)
 
Takaisin
Top