Vauvan sukupuoli

Ekasta oli aluks tunne et se olis poika, mutta väärin meni. Sen jälkeen en oo arvaillut. Se on aina 50/50 mahdollisuus mennä oikein kuitenkin. Tai väärin, ja mulla ei veikkausonnea ole ollut :D Todennäköisemmältä tuntuu kuitenkin saada nyt poika kun on jo kaksi tyttöä :)

Haluan tietää sukupuolen jos niin pitkälle päästään. Meillä on kaikki vaatteet niin tyttömäisiä, että jos poika tulee niin täytyy hommata poikamaisempia vaatteita.
 
Itsellä ei ole sukupuolella väliä, kunhan on terve. :) Enkä kyllä halua tietää kuin vasta sitten synnytyksessä! :D Omat tuntemukset vauvan sukupuolesta tuntuu muuttuvan aikalailla päivittäin, nyt ollu jonkin aikaa sellainen tunne että olisi poika tulossa. :D Nimet on valmiiksi oli vauva tyttö taikka poika. :)
 
Mä voisin odottaa loppuun asti, ja arvailla edellisiin vertaamalla (meillä 1 poika ja 1 tyttö entuudestaan), kun raskaudet on olleet kovin erilaisia. Mut mies ilmoitti jo viimeksi et selvitetään mielellään kun hänelle on mukavampi jos tietää ketä odottaa. Ollaan aina nimetty vauvat heti sukupuolen selviämisen jälkeen ristimänimellä ja totuteltu siten uuteen jäseneen jo useampi kuukausi ennen syntymää.
 
Mä haluan ehdottomasti tietää kumpi on tulossa heti kun vaan mahdollista. Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi poika ja Vaun testin mukaan yhtä suuri todennäköisuus kumpaankin sukupuoleen. Ei paljon auttanut :p

Toivoisin ehkä poikaa, koska molempien suvut on niin naisvaltaisia, että poika tekisi ihan hyvää :) Sellanen mammanpoika ois ihana :Heartred Tytöt on myös ihania, mutta lähipiirin tytöt tuntuu olevan jo kaksivuotiaina niin isoja neitejä,että äitiä ei paljon enää halita. Tämä mama-to-be tykkää haleista :grin

Pojalle ois kyllä haastavampaa keksiä nimi. Meillä on lähisukua (isovanhempia, tätejä, serkkuja) Suomen lisäksi Saksassa ja USA:ssa ja englanti on pääasiassa kotikieli. Sukunimi on myös ulkomaalainen, onneksi helposti lausuttava. Nimen on taivuttava luontevasti suomeksi ja englanniksi. Tuntuu, että kansainvälisiä pojan nimiä on tosi vähän ja ne parhaat löytyy jo lähipiiristä. En kuitenkaan haluaisi ihan tusinanimeä. Pojalle on toinen nimi valmiina. Se kiertää suvussa ja on kaunis perusnimi. Huoh, onneks tässä on hyvin aikaa pohdiskella :) Tytölle olisi muutama vaihtoehto valmiina :)
 
Tutuilta kuulostavia mietteitä täällä :) Meillä on niin päin, että tytölle olisi sekä ensimmäinen että toinen nimi valmiina sillä varauksella, ettei hän nyt näyttäisi sittenkin joltain täysin muulta nimeltä. Kivat pojan nimet ovat kyllä kiven alla. Siinä riittääkin miettimistä...
 
Ei oo väliä kumpi tulee,mutta jos rakenne ultras näy sukupuoli niin sitte tietää että tyttö tulossa♥ niin kävi ekastakin:-D kiinalainen kalenteri lupaa tyttöä..
 
Äitini oli sitä mieltä että KOKSissa missä ultrataan, ei enää nykyään kerrota sukupuolta ollenkaan, kun niin paljon ilmeisesti vääriä vastauksia tullut. Pikkuveljeni 10v ja siskoni 8v syntyivät kummatkin KOKSissa eikä heidän sukupuoltaan suostuttu kertomaan ennen syntymää. No, sillonhan sen sitten viimeistään näkee :D
 
Kumpikin kelpaa :) omaan "tyyliin" poika kävis paremmin,miehellä taas toiveissa tyttö. Kyllä aiotaan sukupuolesta ottaa selvää ennen syntymää. Ois liian piinaavaa ootella ilman sitä tietoa loppuun asti :D pojalle ois jo nimi valmiina,koettiin jostain syystä hankalaksi tytölle nimeä keksiä!?
 
Meilläki on pojalle jo nimi tiedos:-D oli jo silloon kun odotin ensimmäistä,mutta tyttö tuli ja adaksi kastettiin♥
 
Meillä on myös nimet mietitty molemmille. Toki tärkeintä on se, että lapsi syntyy terveenä, mutta kyllähän sitä on ajoittain mukava pyöritellä ajatuksia sekä tytöstä/pojasta. Mieli tuntuu vain muuttuvan kuin tuuliviiri, joten hyvä vain, että luonto päättää lapsen sukupuolen meidän puolestamme :laughing002
 
Meille tulee koiranpentu ja nimeä mietitty lähinnä sille, mutta lapsesta toivomme kummatkin enemmän poikaa, muttei se tyttökään sairaalaan kuitenkaan jää :)

muoks: virheet veks
 
ykskaks eilen vaan tuli fiilis että omg, jos niitä onkin kaksi ?! Mulla suvussa parit kaksoset, mutt toinen pari on äidin veljen ja toinen isän veljen, ja olen ymmärtänyt, että periytyy äidiltä..
 
frosty, meillä kans suvussa kaksosia, esim. Äidin äiti ja oma isäni on kaksosia. Itteä kans mietityttänyt tuo asia, on tunne että siellä vois olla kaks tai sitten ei :grin

Muistaakseni äidin puolelta on periytyvyys vaan pystytty todistamaan, mutta esim. Tossa mum isän suvussa se on aina mennyt isän kautta toi kaksoshomma.
 
meillä on kolme poikaa ja kenestäkään EI OLLA kysytty sukupuolta! :grin oon joka ultrassa sanonut, ettei saa sitten sanoa kumpi sieltä on tulossa, että halutaan sen olevan yllätys.
kaikki raskaudet ovat olleet samanlaisia, fyysisesti tosi helppoja, hyvin olen päässyt lenkille ja pyöräilemään aivan synnytykseen asti. jospa se on kertonut, että poikia on tulossa. ainut vain tuo raskausdiabetes joka on aiheuttanut päänvaivaa, se on ollut joka raskaudessa.

mutta ei haluta tietää tästä neljännestäkään kumpi on tulossa. :) toivoisin neljättä poikaa, niin päästäisiin vaatteitten ja lelujen yms kanssa helpommalla. mutta tottakai tyttökin olisi ihana, en jäisi ainoaksi prinsessaksi tässä perheessä. :wink
 
Jos oireita ja mielihaluja vertaamalla voi jotain päätellä, niin meille tulee toinen poika :) Se olisi minusta mukavaa, vaikka tämä toinen lapsi onkin meidän viimeinen. Toki tyttökin saa tulla, jos tulloo :)
 
Salaa miehen kanssa toivotaan poikaa, kummankin suvussa todella paljon tyttöjä. Mutta tärkeintä että olisi terve :)
 
Luultavasti kysytään ultrassa sukupuolta. Oikeasti ihan sama kumpi tulee, mutta jotenkin en näe itseäni pojan äitinä :grin Ennestään on kaksi tyttöä, niin tuntuu että on vaan täynnä ns. tyttöjen maailmaa. Toisaalta hieman mulla on poika olo, tai ainakin tämä raskaus on erilainen kuin tytöistä ollut. Tuo kiinalainen kalenteri näytti poikaa ennustavan.
 
En ole vielä ihan varma otanko selvää jos tilaisuus tulee. Kumpikin on tervetullut, joten periaatteessa ei tarvitsisi, mutta valmistautumisen ja nimen mietinnän kannalta vois olla kiva tietää etukäteen. Katsotaan jos/kun päästään niin pitkälle...
 
Me halutaan tietää vaikka eihän se 100 % varma ennustus olekkaan. Aiotaa ostaa neutraaleja vaatteita yms. niin sen puolesta ei haluta tietää vaan on jotenki kivempi kun tietää kumpi tulee niin osaa valmistautuu sit etukäteen.
 
Takaisin
Top