Vauvan sukupuoli

PikkuMymmeli

Oman äänensä löytänyt
Tälläinen tuli mieleen :)

Elikkä, haluatteko tietää vauvan sukupuolen jo ennen syntymää, vai haluatteko sen olevan yllätys. Onko kellään haaveena nimenomaan tyttö taikka poika? Tuntuuko se tytöltä taikka pojalta? Jutellaan näistä sekä muista sukupuoli ajatusista!

Itse en ole vielä varma haluanko tietää ennen syntymää. Tärkeintähän tietenkin on että terve lapsi syntyy. Mieheni kanssa tästä keskustelin ja hän oli sitä mieltä ettei halua tietää. Ei kuulemma luota niihin enään, kun kaksi omaa sisartaan oli pitännyt olla poikia mutta tulivat tyttöinä ulos :grin Oli äitinsä ostannut valmiiksi kaikkia poika-aiheisia vaattetita yms.

Ennen aina ajattelin itseni tytön äidiksi, mutta viime aikoina mulla on tullut semmoinen olo että jos kaikki menee hyvin ja vauva sieltä syntyy, niin se olisikin poika. Enpäs sitten tiedä mistä tällänen olo on tullut, mutta semmonen kuitenkin vahvana on. Oon nähnyt jo ennen raskaaksi jäämistäkin viimeaikoina unta kuinka kantelen poikavauvaa ympäriinsä jne. Preferenssiä mulla ei siis ole, kunhan kaikki menee van hyvin ja terve vauveli saapuu maailmaan :)
 
Jos siskon ennustajan taidot pitää paikkansa niin poika tulossa :D muuten ei oikeestaan väliä, mut enköhän halua tietää asian kuitenki ennen syntymää :) oon liian utelias :wink
 
Kylla ma "salaa" toivon tyttoa, ja mies myos haluaisi esikoisen olevan tytto, mutta eihan silla oikeasti ole merkitysta, kunhan tosiaan taa raskaus kestaisi loppuun asti ja saisi terveen vauvan.

Ja vaikka musta olisi hauska ajatus pitaa sukupuoli yllarina, niin eikohan siina oo muutenkin sita yllatysta riittavasti, etta eikohan se sukupuoli tuu selvitettya etukateen. :wink
 
Mun täytyy kans tunnustaa, et salaisesti toivon tyttöä. Olen aina jotenkin mieltänyt, että tyttö olisi ensimmäinen. Mutta kuten yllä sanottiin..aivan sama kunhan olisi vain terve :Heartpink
 
Täälläkin tietty tärkeintä, että syntyisi terve lapsi meille, ei väliä sukupuolella! Mutta voin myöntää, että ihan vähän enemmän salaa toivoisin poikaa :Heartblue
 
Meillä esikoinen tyttö ja molemmat siis tervetulleita :) ei oo vielä mitään "oloja" että kumpiko olisi... en yleensä usko mihinkään "humpuukiin" mutta olen nyt käynyt läpi kaikki ihmiset ketkä (tai siis kenestä tiedän että minkä ikäinen äiti on ollut hedelmöityshetkellä jne) tiedän tämän (http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/) kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan ja kaikki on mennyt oikein.. että en tiiä olisko tähän uskominen :wink

Sen mukaan olisi tulossa tyttö taas :wink
 
Kyllä se on tunnustettava että "salaa" myös tyttöä toivon, vaikka raskaus on ihan alussa vielä jotenkin on ihan sellanen olo alusta asti ollut että olis tyttövauva tulossa. Mutta mitäs sitä tietää. Ja moneen suusta jo tullutkin niin pääasia on että terve vauva tulee.
 
Niin ja mä olen kyllä aina ollut niin hiton malttamaton luonne, että en todellakaan pysty olemaan synnytykseen asti jännityksessä kumpi tulee :grin:grin:p
 
Ton kalenterin mukaan meille olisi poika tulossa, vaikka tyttöfiilikset on. No kunhan tulee terveenä jompi kumpi. Mä olen kans niin malttamaton, että heti kun on mahdollisuuksia saada tietää niin sukupuoli kyllä kysytään.
 
Siinä ei näköjään enää jostain syystä toimi tuo "kuukalenterin mukainen ikä" eli te jotka olette syntyneet lähellä vuodenvaihdetta niin saatatte olla kiinalaisen kalenterin mukaan yhden vuoden vanhempi kuin mitä olette "oikeasti" :) ottakaa tämä siis huomioon kun katsotte ikää ja hedelmöityskuuta :wink
 
Ma loysin jonkun enkunkielisen kiinalaiskalenterin, ja siina on kylla ihan eri nuo tulokset kuin tassa, mut jos talla vau:n kalenterilla mennaan, niin tyttoa pukkais. :oops:
 
Esikoisesta miehen kanssa pähkittiin pitkään halutaanko tietää sukupuoli. Päätettiin kuitenkin kysyä ja jälkeenpäin olin siitä tosi onnellinen. Saatiin varma poikalupaus ja hirveästi se konkretisoi sitä vauvan tuloa, eteenkin miehelle.

Esikoisesta mulla oli varma tyttöolo -> väärin meni. Jossain vaiheessa olin varma, että meille tulee myös toinen poika, mutta nyt olisi ehlä taas vähän tyttöolo. Tuo kalenteri povaa tyttöä, ainakin esikoisen kanssa oli oikeassa :)
 
Viime yönä itsekin noita kalentereita ja testejä katsoin huvikseni, vau.fi:n oma tyttö vai poika testi sanoi että todennäköisesti tyttö tulossa ja tuo kiinalainen kalenteri tyttöä myös ennusteli :) Olisihan se tyttö aivan ihana. Tytölle meillä olisi jo nimikin valmiina, poikien nimiä ei sitten millään keksitä :rolleyes: Ei me mitenkään ajoissa olla, kuhan ennen raskaaksi jäämistä puhuttiin nimistä ihan yleisillä tasoilla ja sitten tuli semmoinen " tuohan olis kiva vauvan nimeksi jos joskus sillain kävisi. " :grin
 
Pikkumymmeli meillä taas olis pojalle nimi, mutta ei tytölle :) Jos teille tulee poika ja meille tyttö, niin voidaan vaihtaa nimet :laughing001
 
Mul on aina ollu tiedossa minkä haluisin antaa pojalle nimeksi, tytölle ei niinkään :) nyt sit mielenkiinnolla odottaen tuleeko nimi toteutumaan :D
 
Mulla olisi montakin nimea tytoille, pojannimia tasan yksi. Miehen mielesta jos se on tytto niin ma saan paattaa nimen ja jos poika, niin han saa paattaa. Ei muuten saa. :grin
 
Takaisin
Top