Vauvan liikkeet

Eipä oo mullakaan Torakka moisesta kokemusta.. mut jos asia mietityttää, niin eikuin soittoa neuvolaan :wink

Mä luulen kans et vähäinen lapsivesi vähentäis lapsen liikkeitä. Ja sit toisaalta oon myös kuullut et jos vauva on kovasti pommittanu jotain tiettyä kohtaa mahassa niin siitä kohtaan on tullu lihakset/kohtu kipeiks. Mut jos sua yhtään asia mietityttää niin eiköhän ne neuvolassa oo viisaampia kertomaan tilanteesta.
 
Mulla ei oo nyt kyllä mittään hajua miten päin tuo beebi masusa majjailee! Voiko hän pyöriä sielä vielä usseinki eri asentoihin, 31+4? Aamulla tuntu et hän ois poikittain ku venytti kumpaaki kylykiä yhtäaikaa, mut monena päivänä oon tuntenu hentosia, käsien?, liikkeitä ihan tosi tosi alhaalla! Ja nää hennot liikkeet tuntuu välillä enemmän toisella puolen ku toisella. Paristi oon myös tuntenu liikettä kylkiluitten tietämillä, mut en kyllä saa selevää mikä osa sielä junttaa.
 
Kerkee hyvinkin.
Juuri olin päivittelemässä 34+1 tilannettani neuvolassa. Se kuulemma pyörii siellä aina sinne viikoille 36-37. Itsellä oli myös erittäin hämäävät liikkeet.
Pää ja pylly kun on tismalleen samanlaisia. Hikkaan kannattaa luottaa, jos tunnistaa hikan. Muutoin itse en ainakaan ennenku nyt vasta tunnista et miten päin hän sielä möyrii
 
Kerkee hyvinkin.
Juuri olin päivittelemässä 34+1 tilannettani neuvolassa. Se kuulemma pyörii siellä aina sinne viikoille 36-37. Itsellä oli myös erittäin hämäävät liikkeet.
Pää ja pylly kun on tismalleen samanlaisia. Hikkaan kannattaa luottaa, jos tunnistaa hikan. Muutoin itse en ainakaan ennenku nyt vasta tunnista et miten päin hän sielä möyrii

Hikan kyl tunnistan ja ainaki tännään se aiheutti hytkymistä vasemmalla puolen ja meleko alhaalla! Jotenki vaan jostain mystisestä syystä aattelen et pää ois aina oikeella puolella. Mut jos hän kerta mahtuu vielä hyöriin ympäriinsä, nii sithän se on millon misäki[emoji4]
 
Juu, ei kannata pahemmin ajatella asiaa. Kyl se siitä toivottavasti loppua kohden on sit niinkuin kuuluukin, ja käännös varmasti auttaa asiaan viimeistään.
 
Mä oon aiemmin nukkunut varsin hyvin, mut viime yönä....
Mä rupesin eilen illalla jo tunnustelee et tää baby yrittää porautua alemmas.. uhh.. tunne siitä ku alakerran luut leviää... ei missään asennossa hyvä nukkua.. ehkä ens yönä sitten.
 
Huhhuh, ajoin just puol tuntia autolla osteopaatille ja oli kyllä niin tuskainen matka. Vauva liikkuu ihan hirveesti ja alapäätä vihloi koko matkan, ihan kuin kohdunsuuta tökittäis jollain neuloilla.. nyt alkaa vähän helpottaa kun odotan vuoroani ja voin olla puoli-istuvassa asennossa. Mutta en kyllä käsitä mikä ikiliikkuja täältä on tulossa [emoji15] Ei kyllä tarttis ihan NÄIN paljoo liikkua mahassa!
 
Täällä rv 37+3 ja vauvan liikkeet sattuvat välillä oikein kunnolla. Kävellessä on pakko välillä pysähtyä kun tuntuu että muuten lasken alleni.. Olen käynyt lääkärissä kun vatsa on niin pinkeä että lapsivettä epäiltiin olevan hyvin vähän. Sama juttu esikoisen kanssa. Ihan riittävästi sitä kuitenkin vissiin on.. Eli ei ainakaan omalla kohdallani veden vähyys hidasta vauvan riehumista yhtään:grin
 
Takaisin
Top