Vauvamasu kuvat <3

Jotenkin hienoa katsoa teidän mahoja kun mulla ylipainoa todella reilusti ni esimerkiksi vaatteista ei huomaa vielä mitään. Sisko ja mies nyt ovat sanoneet että olen muuttunut pyöreämmäksi ja kun makasin selälläni sängyssä mies sanoi selkeästi näkyvän. Mutta istuessa tai seistessä en itse huomaa mitään. Muiden kuvista saa vähän käsitystä missä mennään :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Noi teijän mahat näyttää niin "normaalin muotoisilta" - miten mulla onki noin ylhäällä toi :D Tai siis onhan se alhaallakin, vähän joka puolella..., mutta että myös ylhäällä. No, tätähän tää on, jokaisella omanlaisensa :)
 
Muokattu viimeksi:
Jotenkin hienoa katsoa teidän mahoja kun mulla ylipainoa todella reilusti ni esimerkiksi vaatteista ei huomaa vielä mitään. Sisko ja mies nyt ovat sanoneet että olen muuttunut pyöreämmäksi ja kun makasin selälläni sängyssä mies sanoi selkeästi näkyvän. Mutta istuessa tai seistessä en itse huomaa mitään. Muiden kuvista saa vähän käsitystä missä mennään :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Voin kyllä samaistua tähän hemmarin postaukseen ihan täysin! :)
Kun makaan selällään tai muuten rönötän sohovalla, nii näkee kyllä että maha on pyöristyny. Nii ja mies on suihkussa monesti sanonu, että on pyöristyny kyllä. Mutta sitte ku seisoo tai istuu, nii ei huomaa mittää. Kyllähän nuo entiset työkaverit sano maanantaina, että ihan selvästi pyöristyny molemmat makkarat. :D Mutta asiakkaista kaikki on ollu vaan yllättyneitä "aijaa" kommenteilla säestettynä. :D
 
Kiva, kun olette uskaltaneet laittaa masukuvia tänne esille :)
Tajusin juuri etten ole itsestäni ottanut yhtään kuvaa, vaikka olen jo viikolla 22+
 
Mua alkaa koko ajan enemmän ja enemmän naurattaa toi mun neliötynnyri :D (kun katon muiden samoilla viikoilla menevien kuvia, siis) Mutta hauska se vaan on, ei haittaa menoa :)

Gemini: Ite ajattelin aluksi, että otan vaan ehkä yhen tai muutaman kuvan, jos ja kun loppuviikoille päästään. Kun on "kunnon maha". Mutta jotenkin rupesi kesken kaiken kiinnostamaan toi kasvutahti - kun itsestä ja ylhäältäpäin katsoen toisaalta tuntui, ettei maha mihinkään kasva, ja toisaalta taas oli todella "iso olo" - paaaljon isompi, kuin oikeasti olinkaan, veikkasin, ja oikeassa olin (vielä silloin) :)
 
1972304_10152198418381893_1131827831_n.jpg
1939575_10152198418021893_1054691691_n.jpg
 
tulipa niistä taas isoja... miten noista sais pienempiä???? tänään 22+0
 
Kyfi mulla kanssa sellai tynnyrimaha. Tavallaan tuntuu jotenkin turvotukselta kun se ylettää korkeelle ylävatsaan saakka se mahan kasvu. Mutta ei se nyt kokoajan turvotustakaan voi olla. En ole kehannut kuvia ottaa.
 
^^ miltei kuin mun maha. Tosin sovituskopissa ollessani vatsa paljaana kumarruin ja kauhistuin. Muuttuu sit läskikasaks edelleen, seistessä kyllä jo ihan kiva :p
 
Lara88, tiedän tunteen.. Kyllä tässä varmaan vähän vähemmän muumia muistuttaisi, jos maha olisi eri mallinen :) Mutta ajattelin sen niin, että koska meille on tulossa pitkäjalkainen poika (isänsä geenien ja ultrakommenttien perusteella), niin se nyt vaan tykkää ottaa tilansa myös pituussuunnassa.

Jostain syystä toi maha on myös ottanut ihan hillittömän spurtin viikolla 25-26. Painoa tullut n. viikossa melkein 1,5kg. Vähän pelottaa, että raskausdiabetestäkö tää nyt ennakoi, mutta katellaan nyt vielä ens viikko. Jos jatkuu samanlaisena, pyydän kyllä päästä neuvolaan/lääkäriin (joka ei meidän kaupungissa ole valitettavasti niin itsestäänselvyys...)
 
Takaisin
Top