Vauvamasu kuvat <3

masurivi3_3.jpg
Siinä taas vähän päivitystä, huhhuh. Jos menee vielä se kuukausi niin en halua edes tietää kuinka tukala olo silloin on .. varsinkin jos päivätkin jatkuvat näin kuumina ! Talvella olisi ollut varmasti mukavempaa ..
Tähän kuumuuteen ihminen vain kuoleeee tämmösen lastin kanssa !
Teillä kertynyt kuinka paljon painoa raskauden aikana ? Itselleni sellaiset ''ihanat'' 16kg .. tästäkin vissiin jossain osiossa keskustellaan näillä föörymeilla ?
 
mun lähtö oli 86-87kg ja tällä hetkellä painan 90kg, eli ei juuri mitään tullut, mutta ennestään oli jo enemmän kuin tarpeeks. Tän jäätävän turvotuksen takia paino saattaa heitellä muutamassa päivässä useamman kilon ja isoimmillaan se on nyt näyttäny 92,9kg, mutta kun sain turvotuksia pois niin tippu taas 90
 
35+5 ja 11 kg tullut painoa. Se on ihan ok, mutta enempää ei tarvitsisi tulla. Tissit kyllä painaa varmaan 3 kiloo yhteensä, oikeen innolla odotan niitä kunnon meloneita kun maito alkaa nousemaan :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
Viikko sitten (37. vko) lääkärillä käydessä oli kertynyt n. 13kg, jolloin lääkäri ennusteli sellasta 16 kilon kokonaispainonnousua synnytykseen mennessä, mutta... Tänään se onki sitte jo 15kg :/ Eli todellakin +2kg per viikko. Turvotusta on, ei kuitenkaan muita oireita, eli kai tää sitte on vaan hellettä + nestettä.

Ei ole hehkeä olo, ei. Mutta silti otan nää kelit tuhat kertaa mieluummin, kuin Suomen normaalikesän.
 
proxy

Siinä 36+3 ja tuntuu ettei ole kasvanut kymmeneen viikkoon ollenkaan.
 
Meinasin kommentoida ihan samaa akidi:grin! sulla kyllä tuli aikaisin esiin kumpu!
 
Kivasti laskeutunu tuo sunkin maha. Nyt soikin taas päässä " on mulla muodot muumien, daadirlandirlan daa...."
 
Ihania kuvia Heidi! :) Tuollaiset pitäis itekin käydä vielä otattamassa, on vaan vähän arveluttanut tuo alusvaatteisillaan kameralle keimailu. :grin Mutta kyllä se täytyy vaan rohkaistua, on noi niin hienoja.
Oon myös vähän arponut et millä viikoilla kannattais mennä.... No nyt ollaan jo niin pitkällä että ei parane kauaa enää aikailla, eihän sillä valokuvaajalla välttämättä ole edes kovin pian vapaita aikoja. Soitankin sille nyt heti! :cool:
 
Eiliseltä 36+6 :Heartpink36+6.jpg Vaikka ei suurensuuri olekaan, niin alkaa olla jo ihan tarpeeksi kannettavaa.
 
Tässä olis tällänen "palautumiskuva" 5 tuntia synnytyksestä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oho tuli näköjään teksti kahdesti.. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
:D heh, onnea elämä on! Onko sulla ihan oma huone vai saatko selitellä huonekavereille, että mihin kuvia lähettelet? :D Mutta kyllä se maha heti vähän pieneni!
 
Söpö oli kyllä elämäonin masu. :) Harmittaa vähän, ettei itse ole tullut otettua masukuvia. Ehkä sitten sairaalassa vois kanssa ottaa vain ennen ja jälkeen -kuvat.
 
Siitä se sitten nopeasti alkaa laskemaan. Vaikka sairaala-alueella ei kyllä oikeasti tiedä keillä vielä vauva kyydissä ja keillä ei.
 
Takaisin
Top