Vauva arki

Voi että, meillä taas lapset flunssassa. Isommat sairasti viikonlopun aikana ja eilen vauva alkoi yskimään ja on itkuinen. Pari viikkoa sitten olivat kipeinä ja nyt taas. Kyllä säälittää kattoo pieniä polosia kun yskiivät ja ovat niin voimattoman näköisiä :sad001 jospa menis pian ohi
 
Voi Vimpa! Tsemppiä teille! Toivottavasti pienet paranee pian ja pysyy pöpöt loitolla ainakin loppuvuoden ajan.
 
Kiitos! Vauvan tukkoisuus on saanut ihan uuden merkityksen.. Kolme yötä on herännyt välillä huutamaan tukkoista oloaan ja niistäminen on tietenkin aivan kamalaa ja siihen ei tule suostua. Onneksi tänään ollut jo paijon parempi olo vauvalla, mutta nyt me vanhemmat ollaan poissa pelistä :confused:
 
Voi pookkana, toivottavasti paranette pian. Meillä tauti alkaa olla selätetty. Vielä vähän yskää mutta muuten lapset terveinä. Eilen vauva oksensi limaa kun yski niin kovasti :sad001 ikävä katsoa kun toinen sairastaa.
 
Paranemista kaikille! Paljon tuntuu olevan tautia nyt liikkeellä. Täälläkin muu perhe sairastaa, paitsi äiti. Mies on taas NIIN kipee että! Oli viime viikolla päivän pois töistä, sitten oli mielestään parempi ja meni loppuviikoksi töihin. Perjantaina oli illanvietossa työporukan kanssa ja tuli sieltä neljä tuntia sen jälkeen kun oli viestittänyt että on "kohda" tulossa... No kaikki varmaan tietää miten käy kun puolikuntoisena temmeltää yössä, nyt sitten AIVAN poissa pelistä koko ukko ja minä hoidan kaksi sairasta lasta ja sen miehen...
 
Tökkönen, täälläkin äiti on säästynyt taudilta. Mikä on kyllä ihan hyvä niin jaksaa itse hoitaa potilaita paremmin. Toivottavasti paranette pian. Kyllä miehesi varmasti arvostaa sitä, kun myös hänestä pidetään huolta, kun sairastaa :)
 
Pookkanalle jaksamista! Mulla on tänä syksynä ollut jo kaksi pientä flunssaa ja sitten se tiehyttukos ja kyllä on raskasta hoitaa vauvaa puolikuntoisena!
 
Mulla kesti se kirottu flunssa kaks viikkoa! Noh, turhaan huutomerkki kun itse menin lääkärille vasta kun olin jo 1,5 vk potenu. Sitten löytyikin kaikki korvatulehduksesta lähtien. Tyttö onneksi säästynyt, ainakin toistaiseksi. Eilen vähän aivasteli ja miehestäkin tuntui, ettei ihan kunnossa ole, joten katsotaan kuin käy... onko täällä kohta sairastupa.
 
Olin joku viikko pari sitten vähän flunssassa ja lapsi ei ollenkaa, sitten lapsi alkoi yskimään ja nyt sairastui ihan kunnolla viikonloppuna ja nyt sitten koko perhe flunssassa. Tänään itsellä jo vähän parempi olo kun lepäsin koko eilisen, vauva ei viime yönä herännyt kuin pari kertaa syömään eli hän vaikuttaa olevan jo voiton puollella. Mies vaan ei osaa levätä, niin on vielä ihan pipi. Toivottavasti tää loppuu tähän ja pysyy poissa ainakin loppu vuoden! Just kysyi th että halutaanko rokottaa vauva kausirokotteella. Jos olis kysynyt minä muuna hetkenä tahansa, niin suora vastaus olis ei. Nyt sairastelun keskellä alkaa jo harkitsemaan....:rolleyes:
 
Mulla tää lentsu on aalloillu 2 kuukautta. Välillä parempana ja sitte taas pahempana. Onneks tytöllä ei oo mitään, kaikki muut tää paska on kiertänyt läpi.
 
Meillä on tulossa hampaita alas. Oireet on olleet jonkun aikaa jo siihen viittaavia, mutta muutama päivä sitten huomasin jo selkeästi hampaiden muodostuman alhaalla. Nyt ikenen pinnassa näkyy valkoista ja tuntuu selkeä hammas! On Tää jännää, kun eka lapsi on ja eka hammas puhkeamaisillaan!
 
Täällä on nyt kaks hammasta :) Sattuu kyllä pirusti kun neiti nappaa nännistä kiinni kun meinaa tissi karata...
 
Meillä ei vielä hampaita näy! Terkan mukaan on näkyvissä puolessa välissä ientä vasta, eli ei ihan heti ole tulossakaan. No ei haittaa,tässö vaiheessa tytöllä oli jo kaksi tai kolme...
 
Joo meidän tyttö testailee hammastaan jatkuvasti. Kohta varmaan Männistö irtoo pala. Uhkasin jo eilen lopettaa imettämisen, mutta kun en saanu tyttöä nukkumaan ilman tissiä eikä tutti enää kelpaa niin sai tissin suuhun. Ei enää väsymykseltää jaksanu purra.

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Nännistä**

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Täällä just tuskailen imettämisen lopettamisen kans... pitäis lopettaa lapsesta riippumattomista syistä eikä tyttökään enää paljon huoli tissiä, mutta on niin kova pala ittelleni vaikkei maitoakaan tuu juuri minkään vertaa. Yritän siis pitää tuotannon käynnissä ja tyrkyttää tissiä. Varmaan säälistä tyttö aina imaisee muutaman minuutin.. on vaan huono äiti-fiilis vaikka "tuotannollisistakin syistä" tehtaan sulkeminen on hyvin lähellä.
 
Mä mietin kans imetyksen lopettamista, mullakaan ei tuu enää maitoa kun ehkä joku 3dl päivässä. Ja tyttö puree jatkuvasti hampaallaan. :/ mutta sitte taas en halua lopettaa koska ei varmasti pärjättäis öitä ilman tissiä ja tutti ei enää kelpaa. Eli ehkäpä lopetan päivä imetyksen ja illalla ja yöllä vaan tarjoan tissiä. Mä kuiteski tykkään imettää.

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Takaisin
Top