Vatsasta Maailmaan-Ohjelma

Babaytoy tuo ohjelma on jotenkin kirottu... Pistin sen toissapäivänä ajastukselle, koska satuin sen siinä aamulla muistamaan. Ja koska noissa digiboxeissa on nykyään kaikenmaailman hienouksia, ajattelin laittaa sen joka päivä ajastukselle ma-pe. No, eipä ollut tallentanut kuin torstaina mutta ei eilen ollenkaan [:@] Oikein asettauduin katsomaan mutta eipäs sitten tallennettujen listalta löytynytkään... [8|] Täytyy taas kattoo netistä vaikka toi nelosen netti-tv onkin ihan vehkeestä; mainoksia koko ajan... [:-]
Vai tuleeko se edes perjantaisin?
 
Mun tietääkseni se tulee joka arkipäivä niinkun se vauva tulossa-ohjelma. [&:] On joo kirottu tosiaan..se tulee siihen aikaan,että sen muistaa,mutta sitten kuitenkin unohtaa [:D] Ja voi harmi,kun sun tallennukset ei mennyt yksiin, miiuhoo. [8|] Mutta onneksi ne näkee sitten netistä..nyt ainut vaan,ettei netti jumittaisi [;)][:D] Mulla on välillä se ongelma.
 
En jaksa lukea koko viestiketjua loppuun, mut tiedoksi kuitenkin, että ohjelmahan tulee arkiaamuisin klo 9.30 uusintana. Ihan niinkuin Vauva tulossa ohjelmakin.
 
Satuin tossa istumaan tv:n ääreen kun tää Vatsasta Maailmaan ohjelma tuli. Siinä oli puhetta imetyksestä. Aika kärkkäästi ne äidit siinä sano, että heidän ystävät jotka eivät imetä ovat sanoneet syyksi, että maitoa ei yksinkertaisesti vain tule/se ei riitä täyttämään vauvan tarpeita. Toi on varmasti ihan totta, mut nää äidit oli sitämieltä, että se on vaan tekosyy sille, ettei tartte imettää.. eikä ne imetystukihenkilöt edes korjanneet tai sanoneet, että on mahdollista, että maitoa ei tule ollenkaan/riittävästi. Mun mielestä toi on väärin, koska maailmassa on varmasti ihan älyttömästi äitejä jotka kamppailee maidon riittävyyden kans. Ja toi anto nyt ymmärtää asian niin, että jokaiselta äidiltä tulee maitoa ja vieläpä riittävästi, kun vaan tekee niin ja näin.
Ärsyttää tommonen.
 
Takaisin
Top