Vatsasta Maailmaan-Ohjelma

Babaytoy

Asioista perillä oleva
Tulee siis joka arkipäivä klo.13.00 neloselta "vauva tulossa"-ohjelman tilalla. Käsitellään kaikkea raskausaikaan ja synnytykseen ja sen jälkeiseen elämään kohdistuvia aiheita! :)
Jaetaanpa vaikka mielipiteitä ohjelmasta ja sen aiheista. Nehän ovat ihan ajankohtaisia meillä [;)]

Itse katsoin äsken ensimmäisen jakson ja siinä just kerrottiin ultraäänitutkimuksesta,rakenneultrasta ja naisten omia tuntemuksia ekan ultran jälkeen,aamupahoinvoinnista ja naisten mielipiteitä siitä,yhden naisen käynnistetty synnytys oli siinä ja siitä jostain osteopatia-hoidosta.
Ihan mielenkiinnolla sitä katsoo! [:)]
 
tuolta heinäkuisista..pisti silmään tuo sun viesti,kiva kun kerroit, olis menny muuten ihan ohi[:)] kiva että jotakin vauva ohjelmaa pääsee taas seuraamaan[:)]
 
Niimpä! :) Onneksi tuli uusi ohjelma,koska ne on niin monta kertaa näyttänyt uusintoina ne "vauva tulossa"-ohjelman jaksot,että osasin melkeen jo ulkoo,että kenellä on millanen synnytys [:D]
Pari päivää sitten huomasin lehdessä,että tällainen ohjelma alkaa niin piti tulla mammoille kailottamaan,että tietävät tämmöisestä :)
 
Mä oon kyllä ton jakson nähny joskus aikasemminkin [8|] tai tuntu ainakin todella tutulta.. sivu silmällä vähän vaan seurasin, kuun oon netistä yrittäny etsiä vaunuja [:D] ihan hyvältä ainakin mun mielestä vaikutti tuo ohjelma
 
Samainen ohjelma on tullut aikaisemmini muistaakseni liv-kanavalta. Tai ainakin joitain jaksoja. En sen enempää sillon seurannut mut muista jakson jossa kerrottiin ja näytettiin minkä kokoinen vauva on rv 27. Itsellä oli menossa sillon just rv 27 ja muistan miten sillon vasta kolahti miten lähellä la jo oli. 13 viikkoo oli laskettuun...enää 4+5. Tosiaan ihan hyvä faktapohjainen ohjelma [:)]
 
Ai se on joskus ennenkii tullut [8|] Mä luulin,että on ihan uusi ohjelma [:D] Täytyy kyllä ruveta kattomaan jokainen jakso,kun on niin mielenkiintoinen.. (:
 
miiuhoo Brittiläinen ohjelma on. :) Huomenna sitten vaan kattomaan klo.13 neloselta. Mäkin kerkeen just kattoo ennenkun täytyy lähtee neuvolaan.

Toi ohjelma on vissiin joka suunnalta tullut,mutta nyt vasta mä olen tajunnut sen [:D] Lehessä ei lue,että mitä aihetta ne huomenna käsittelee.
 
Täytyypä yrittää muistaa kurkata. Jotenkin noi amerikkalaiset ohjelmat tympii, mutta tosiaan brittiläistä vois vaikka katsoa! Ne tekee muutenkin paremmat dokumentit yms. Amerikkalaiset pistää monesti liika hehkutukseksi [:D]
 
No täytyypä muista katsoa nyt pääsiäisen jälkeen kun ei tarvi aikaansa enää töissä kuluttaa [:D] viimeiset 2 työpäivää vielä - JEEE!!!
 
Joo mulla tulee kyllä kiire ton ohjelman kanssa. Alkaa 13.00 ja loppuu 13.30 ja mä ajan puoli tuntia neuvolaan,kun 14.00 on aika,mutta jos nopeesti meen niin ehdin kyllä [:D] Vaikka ne edellisen päivän jaksot tulee aamu 9.30 vissii uusintana,mutta nii..
 
Kyllä mä jotenkii perässä pysyin kun touhusin samalla,että ne puhuivat keskosuudesta ja imetyksestä..meni aikalailla kuitenkin ohi [&:]
Mutta sillee ihan hyvii neuvoja antoi imetyksestä,jos itellee tulee ongelmaa niin tietää miten toimia,jos vaikka alkais sujuu [;)]
 
Näyttipä hurjalta se, kun ne sen yhden vauvan kädet kapaloi siten, ettei se voinut huitoa niillä. Tuli tippa linssiin [:D]
 
Joo ja mua rupes hymyilyttää,kun se nainen laitto ohjeiden mukaisesti vauvan makaamaan rintansa päälle niin toinen pikkusilla jaloillaan lähti kapuamaan äidin rinnalle kun maitoo halus  Oi,miten söpö<3 [:D]
 
^ Joo, mulle tuli tippa linssiin ja päätin säästää sen tallennuksen, että voin näyttää sen miehelle. Näytti niiiiin ihanalle että ei ole tosikaan <3<3 
 
Katoin uusintana ekaa kertaa ton ohjelman äsken. Siis voi että miten täs on herkistynyt. Vedet tuli silmiin jo siinä imetysvaiheessa, kun se yks nuori äiti kerto miten ei saanu vauvaa imemään, vaa se työnsi aina nyrkit suuhunsa. Siinä se vauva oli sit jo vähä kasvanu ja näytti imevän. [:D]

Ja kun päästiin ite keskosaiheeseen, niin sit vollotin jo oikeen kunnolla. Varsinkin kun näytti sitä vanhinta keskosta joka oli syntyny viikolla 35. Se liippas jotensakin niin läheltä ja mietein et oma mussukka on nyt ton ikänen ja siinä se kiltisti imi tuttipullosta maitoa ja pääsee kohta kotio rakkaiden vanhempiensa hoivaan. Sitten silittelin mahaani ja kerroin rakastavani pientä kultaani.. [:)]

Tunteet on kyl ollu nii pinnassa tässä jo kuukauden aikana. Itku tulee herkästi jos on vähänkin jotai liikuttavaa ajateltavaa. Kait se on sitä valmistautumista sit tulevaan, niin on herkkänä vauvan tarpeille ja pitää sen niin hyvänä ko taitaa.. <3

Voi ku sais jo pian halittavaksi oman rakkaan mussukan. [:)]
 
Takaisin
Top