Varhaisultra

Mun kokemuksen mukaan yksityiselle saa ajan usein melko nopeastikin. Itsellä oli jo vko 7 kun soitin ja sain seuraavalle viikolle ajan. Tämä nyt ei kyllä ollut Tampereella että ei ehkä auta sua. :)
 
Kävin alussa viikkojen varmistuksessa terveyskeskuksella. Silloin ei osannut sanoa kuin juuri sen että on tosiaan 5+n eli ei onneksi sitä vanhempi tapaus. Ei näkynyt muuta kuin muutamien millien pussukka jossa jotain hämyistä sisällä. Kaikkiaan vähän mitäänsanomaton tapahtuma, ei voi sanoa onko elossa, ei voi sanoa onko tuulimuna, ei voi sanoa mitään. Itse olin silti naurettavan kiitollinen mustavalkokuvista The Jyväsestä. :)
Saan toisenkin varhaisultran vielä erinäisistä syistä. Jännittää pitää vielä päiväkaudet! Ennen seuraavia viikkoja! Ja kuukausia! Ja öö loppuelämää!
 
  • Tykkään
Reaktiot: M3L
On tämä (alku)raskaus aikamoista odottamista ja jännittämistä. Olin juuri varhaisultrassa ja siellä se pikkuisen sydän löi. :Heartred Elämäni pysäyttävimpiä hetkiä.

Pieni vastasi viikkoja (8+1). La jopa aikaistui parilla päivällä, koska oli ennemmin vähän isompi. Melkein 2cm jo!

Varhaisultrassa jo käyneet, mikä syke teidän pikkuisella on ollut?
 
Onnea ultraan menijöille! :Heartred
Me mennäänkin samoissa Poppy kun neuvolan laskuri on päivän jäljessä :) En viitsi tuota laskettua muuttaa kuitenkaan tuonne.
 
Mua kiinnostais tavallaan mennä mut sit toisaalta en haluaisi hosua. Toisaalta taas haluun heti vaan varmistuksen, että siellä todella on joku enkä iha turhaan haaveile kaikesta.
 
Mulla on neuvolaohjelmaan kuuluva ultra 11.10., viikkoja silloin 8+2. Onhan siihen odottelemista... Kysyin tulisiko mies mukaan, ja lupasihan se tulla. Tuntuu ihan hyvältä, ettei tarvi mennä yksin, jos sieltä ei löydykään elämää.
 
Onnea hyvistä uutisista! Se on kyllä huojentavaa kuulla, että kaikki on hyvin.
 
Mä tuolla toisessa ketjussa valittelin, kun tein sen toisen digitestin, joka ei sitten näyttänytkään toivottuja viikkoja ja nyt olen koko viikonlopun ollut ihan hermona. No tänään soitin neuvolaan, niin mun ihana neuvolatäti varasi mulle keskiviikoksi ultran :) Onneksi pääsen niin pian (silloin 7+6)! Sittenpähän saan selvyyden, että onko siellä masussa elämää...
 
Takaisin
Top