Varhaisultra

Aion ehdottomasti mennä... varailemaan varmaan johonkin 7+ viikolle...
 
Pääsinkin jo tänään ultraan ja tuomio oli keskeytynyt keskenmeno. Raskaus oli oikeessa paikassa ja pieni alkio näkyi, mutta sykettä ei (tänään viikkoja min. 6+5). Viikon päästä kontrolliultra, mutta toivoa ei annettu. Nyt toivon spontaania vuodon alkamista, ettei tarvis lääkkeelliseen tyhjennykseen mennä.

Yllättävän hyvä olo nyt! Enää ei tarvi panikoida oireiden vähyyttä eikä matalaa hcg:tä. Mun äidin vaisto tiesi, ettei kaikki ole hyvin! :sad001

Tätä lasta ei oltu tarkoitettu mulle!

Nyt keräilen itseäni hetken ja toivon pikaista toipumista keskenmenosta! Uutta yritystä kohti, kun sen aika on!

Ihanaa odotusta teille kaikille! :Heartred
 
Voih.. :sad001 voimia peruna. Hyvä kun pääsit aiemmin ultraan, niin ei tarvitse olla epätietoisuudessa.
 
Kun ei osannut täysin rasksudesta nauttia, niin nyt ei putoa ihan niin korkealta! Harmittaa tämä silti! :sad001

No nyt vaan rahaa keräämään ja uuteen yritykseen! :Heartred
 
: ( Kuinka ikävää. Raskaana olo on yhtä huolta, eikä se kyllä synnytykseen lopu :nailbiting:
 
Koitan malttaa olla menemättä varhaisultraan, vaikka tiedän että kovasti tekisi mieli. Esikoisesta kävin. Toisesta en. Koitan odottaa nt-ultraan.
 
Vihdoin uskallan liittyä keskusteluun. Yritystä takana 17 kuukautta ilman yhtään toivon kipinää. Juuri ennen ensikäyntiä lapsettomuuspolille plussasin. Oman laskennan mukaan laskettuaika olisi 24.5.2019 ja nyt siis rv 5+1. Esikoinen olisi tulossa Malttamaton kun olen, kiinnostaisi varhaisultra. Onko kokemuksia Tampereen Ovumia Fertinovasta? Onko ajat kovin pitkälle tulevaisuuteen?
 
Takaisin
Top