Varhaisultra

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Oottepa te osa jo pitkällä kun täällä ei oo ees vielä menkat myöhässä :rolleyes: viivat on tosin sen verran vahvat et voi olla pari päivää enempikin kun 3+3... tarkkaa ajankohtaa ovulaatiotestillä en tikutuksesta huolimatta bongannu. On noi vaan herkkiä noi nykytestit.

Mut jos noin 100€ maksaa niin ehkä vois raskiakin käydä tai sit ootan np-ultraan niin kun edellisistäkin.

Sama tilanne. Tein positiivisen testin 3+1 ja huomenna vasta 4+0 eli periaatteessa viikon aikasemmin tuli +
Eli ylihuomenna vasta menkat myöhässä. Lisäks sain clear bluen digiin 2-3 jo 3+4. Viikkoja mulla ei voi olla enemmän, koska tikutin oviksen ja tunsin sen ihan ajallaan ja kiinnittäminen oli DPO 6-7 (seurasin lämpöjä ja laski tuolloin reippaasti kunnes taas nousi ylös)

Aluksi ajattelin että voin olla vaan tyytyväinen, että hcg nousee reippaasti, mut onhan tässä nyt tullu tressattua sitäkin asiaa :sad001
 
Sama tilanne. Tein positiivisen testin 3+1 ja huomenna vasta 4+0 eli periaatteessa viikon aikasemmin tuli +
Eli ylihuomenna vasta menkat myöhässä. Lisäks sain clear bluen digiin 2-3 jo 3+4. Viikkoja mulla ei voi olla enemmän, koska tikutin oviksen ja tunsin sen ihan ajallaan ja kiinnittäminen oli DPO 6-7 (seurasin lämpöjä ja laski tuolloin reippaasti kunnes taas nousi ylös)

Aluksi ajattelin että voin olla vaan tyytyväinen, että hcg nousee reippaasti, mut onhan tässä nyt tullu tressattua sitäkin asiaa :sad001
Mulla oli hcg 1444 rv 4+3 ja sain siis äärettömän tumman plussan kanssa joskus 3+. Oli melkeen yhtä tumma kuin eka viiva.
Kaikki oli hyvin ja viikot piti paikkansa joten älä huoli. :)
Toisilla hcg tuplaantuu nopeammin!
 
Mulla taas hcg on noussu hitaammin ainakin edellisessä odotuksessa viikkoja oli ehkä 5+3 kun sain vasta 3+ testiin..
 
Mulla oli hcg 1444 rv 4+3 ja sain siis äärettömän tumman plussan kanssa joskus 3+. Oli melkeen yhtä tumma kuin eka viiva.
Kaikki oli hyvin ja viikot piti paikkansa joten älä huoli. :)
Toisilla hcg tuplaantuu nopeammin!

Kiitos viestistä :) Toivottavasti mullakin noin :)
 
Hmm, saisinkohan kinuttua julkiselta puolelta varhaisultran kun on niin paljon epävarmuustekijöitä.. Yksityiseen ei ole varaa.
 
Täällä alkaa nyt myös päivien lasku, tuli kutsu ultraan joka on 27.9.. ääääh, hirveen pitkä aika ootella!! Tsemppiä ja hyviä hermoja muillekkin ultran odottajille :D
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista :Heartred vitsi kun itse kävin ultrassa jo niin varhaisilla viikoilla niin ei millään jaksais odottaa sinne np ultraan, mutta ei viitsis maksaa taas uutta ultraa, eli pakko kqi se on vaan odotella. Ilmeisesti mun LA onkin jo 29.4. niin sen mukaan viikkoja nyt jo 8+1 niin ei tässä nyt niiiiiiin kauhean pitkää aikaa ole :)
 
Viikko vielä varhaisultraan :smiley-bounce013 joka on esikoisen synttäripäivänä 25.9 :Heartred
 
En käy varsinaisesti varhaisultrassa, mutta edellisten kohdalla on aina ekalla neuvola käynnillä ultrattu, joten odottelen siihen asti :)
 
Nää viestit hyppii tosi hassusti. Mutta viikot siis 6+6 ja pieni sydän sykki eli kaikki hyvin. Ei meinaa onnen kyynelistä tulla loppua [emoji4]

Onnea hyvistä ultrakuulumisista :)
 
Mä oon nii kade neuvolassa ei oo ultraa eikä koskaa oo ekassa neuvolassa ees yritetty kuunnella sykkeitä.
 
Takaisin
Top