Varhaisultra

Moi, kävin itse vasta Perhe Artessa varhaisultrassa, alkio vastasi viikkoja ja sydän löi kovasti (8+0). Ultraava kätilö oli aivan ihana, suosittelen muillekin. Minulla on itsellä yksi kkm takana ja tässäkin raskaudessa on voimakas keskenmenon pelko koko ajan läsnä. Olen kärsinyt erilaisista vuodoista koko alkuraskauden ja kukaan ei tunnu ottavan huoltani tosissaan, mutta ei auta kuin odottaa seuraavaa ultraa!
 
Nyt rupes kyllä jännittää!Mulle soitettiin neuvolasta että perjantain lääkäri ultra joudutaan perumaan.Mutta hän on saanut järkättyä mulle tänään ultran tunnin päästä!Ultra on ennen pojan 1vee neuvolaa.Tosi kiva että aikaistui ja sai järkättyä neuvolakäynnin yhteyteen mutta oon ihan paniikissa kun mulla ei oo mitään oireita ja odotan vähän huonoja uutisia että sykettä ei löydy.Mies on työmatkalla Italiassa ja tulee vasta torstaina joten mun tuki ja turva ei ole lähellä.Perjantai olisi ollut sen takia hyvä päivä että mies olisi tullut mukaan ultraan.Apua!
 
Tsemppiä Leia ultraan! :happy:
Ja onnea Nuttu hyvistä ultrakuulumisista :happy:

Itsellä vielä pari hassua tuntia jännitystä ennen ultraa :bag:
 
Huonoja uutisia tuli.Vähän oli outo lääkäri kun sano että yleensä ultraa mahan päältä että sillon on raskaus pidemmällä...ultrasi kuitenkin alakautta,ei meinannut oikeen löytää mitään.Kertoi että ei ole niin kokenut...Sanoi että kohtu kallistunut taaksepäin yms.Kertoi kuitenkin lopuksi että kyllä hän olisi sykkeen nähnyt jos sellainen olisi.Nyt siis 7+3 ja niinhän se olisi pitänyt näkyä.Huomenna mulle pitäisi nyt soittaa sen lääkärin joka ultrasi viimeksi viikolla 5+9 ja sitten tiedän jatkosta että saanko ne tyhjennys lääkkeet...Paska fiilis mut kyl mä tätä osasin odottaa vaikka toivo oli kuitenkin kokoajan.
 
Voi ei Leia :sad001:sad001 ikävä kuulla :sad001:sad001 voisko olla kuitenkin vain kokemattomuuden piikkiin, minkä vuoksi ei löytänyt?
 
Itse olin jo Kiehdon parkkipaikalla menossa varhaisultraan, mutta toisin kävi. Ihmettelin kun paikka näyttää niin hämärältä ja pimeältä, aivan kuin olisi kiinni. No niinhän se olikin. Katsoin omaa varaustani ja se onkin vasta ensi viikon maanantaina :dead::dead:

Pitää perua se ja siirtää tämän vkon loppupuilelle, jotta saisin sen ennen ensimmäistä neuvolakäyntiä. Mutta toisaalta ei yhtään yllätä, tämä räveltäminen on aika tyypillistä minua :banghead::wtf::wink
 
Leia tuntuu kyl hämärältä käynniltä.. mä varmaa kävisin tarkistaa uudelleen ennenku ottasin tyhjennyslääkkeet. Oon pahoillani.. kurja olo sulla varmasti ja mieskin kaukana!
 
Varmaan saan lähetteen naistenpolille ja sielä tarkastetaan vielä kunnolla.Ainakin niin viimeksi kun oli tällänen tilanne ja sen jälkeen sain sieltä heti ne tyhjennyslääkkeet.Joo en kyllä ihan pelkästään tuon lääkärin ultrauksen perusteella ottais vaikka kyllä se nyt aika varma on että tää siihen meneekin.Onnea muille hyvistä ultra kuulumisista!
 
Meillä on varhaisultra 23.10, pitäisi tuolloin olla omalla laskennalla rv 7+2. Jännityksellä nyt odotellaan tuonne asti, että kestääkö alkio kyydissä. Ekaa kertaa ollaan plussan äärellä, joten raskausajatus kuumottaa kovasti mielenpäällä kokoajan.
 
Kovasti voimia kaikille, jotka ovat saaneet ikäviä uutisia. Toivotaan, että ensi kerralla sujuu hyvin!
Itsellänikin on kaksi km takana ja kova pelko siitä ollut tässä taustalla.

No, eilen pääsin viimein ultraan ja sieltä löytyikin tuplayllätys: näyttää kaksoisraskaudelta. :dummy::dummy1:
Siellä on kaksi pussia, joista toisesta löytyi viikkojaan (7+0) vastaava tyyppi, sydän löi ja jotain liikettä näkyi. Vieruskaverin pussissa ei näkynyt mitään, mutta kätilö sanoi, että toinen voi peittää toisen, niin että molemmat näkyvät sitten vasta np ultrassa. On myös mahdollisuus, että toinen ei kehity.
Olin aamulenkillä koiran kanssa jo melkein tihrustanut itkua, että ei sieltä kuitenkaan mitään löydy, niin tähän ei oltu kyllä miehen kanssa mitenkään osattu varautua. :grin

Toivotaan, että nyt tyyppi/tyypit pysyy kyydissä aina syliin asti! :Heartpink

Onnea kaikille, joilla on tullut hyviä uutisia!
 
Ai niin, kävin myös Helsingin Perhe-Artessa, siellä oli tosi ihana kätilö. Alakautta tehtiin ultra.
maksoi 85€ yhteensä.
 
aivan mahtavaa aleksina! :happy: toivottavasti tulee molemmat sylii asti! :Heartred

täällä varattu ens ti aika pelkään että päätynyt kkm :/
 
Kuinka jännää Aleksina ja paljon onnea!! :Heartred Oliko sulla millaisia oireita ollut? :-)
 
Oi vitsit! Tuplasti onnea ultrakuulumisista ja toivottavasti toinen oli vaan toisen takana piilossa :happy:

Minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan oireista? :)

Itsellä on vähän takaraivossa kytenyt ajatus, että mitäs jos siellä onkin kaksi:wtf::woot::)

Onko teillä Aleksina kaksoisraskauksia ollut suvussa?

Varmasti oli aikamoinen uutinen:):happy:
 
Takaisin
Top