Varhaisultra

No niin käyty jälleen ultrassa kk mukaan 7+2 mutta vastasi ultrassa 6+5 ja syke näkyi n 6 mm meidän "kala" [emoji173]️[emoji173]️[emoji120] nyt sain mielenrauhan vihdoin, siellä on elämää..
 
Huh, tänään iltapäivällä on vihdoin varhaisultra nro 2. Jännittää ja pelottaa ihan sikana. Viimeksi kolme viikkoa sitten alkio vastasi viikkoa 6+2, vaikka olin ihan varma, että olis ollu 7+0 tai ihan vähintään 6+5. Kohtuullisen pieni heitto joo, mutta silti pelkään vaan pahinta:sad001
 
Kesken oli mennyt. Kehitys päättynyt jo yli 2 vko sitten. Pahalta tuntuu, mut kyl mä varmaan jotenkin tiesin tän.
 
Eikä! Voimia mrs r.. niinhän puhuit tuosta aavistuksesta mutta niin kurjaa..
 
Me mennään huomenna sinne kiehtoon, ja pitäis olla ~7+2. Arveluttaa kyllä että näkyykö mitään kun vatsan päältä ultraavat siellä ilmeisesti :bag: Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, ja aikaisemmin ei ole mitään saatu näkymään vatsan päältä näillä viikoilla, oli raskaus keskeytynyt tai ei.. Pelottaa ihan hirveästi sinne meno (mulla niitä keskeytyneitä keskenmenoja 3)
 
voi ei mrs :sad001 voimia :Heartred

elmeri, mullakin eka ultrattiin päältä mutta ei näkynyt kunnolla,syke kylläkin näkyi. toivottavasti näkyy ja on hyviä uuutisia :)
 
Eilen varhaisultrassa 8+0 ja pallero vastasi täysin viikkojaan. Istukka kehittymässä tiukasti kohdun alapäähään, niin varoitteli vain että niin voi myös olla ekassa ja tokassakin ultrassa, mutta että kyllä ne sieltä yleensä nousee. Montaa asiaa olin kerennyt huolehtia, mutta en kyllä tätä[emoji23]
 
Syke löytyi! Todella vaikea oli saada mitään näkyviin, varsinkin se syke. Mutta siellä se läpätti ja mitta vastasi paria päivää pienempää. Mittaaminen oli tosi haastavaa, koska kohtu on taaksepäin kallellaan ja ultrattiin vatsan päältä.

Kuitenkin nyt siis kaikki hyvin. Ihan uskomatonta.
 
Huh, tänään iltapäivällä on vihdoin varhaisultra nro 2. Jännittää ja pelottaa ihan sikana. Viimeksi kolme viikkoa sitten alkio vastasi viikkoa 6+2, vaikka olin ihan varma, että olis ollu 7+0 tai ihan vähintään 6+5. Kohtuullisen pieni heitto joo, mutta silti pelkään vaan pahinta:sad001

Tosi pahoillaan.
Näittekö sillon 6+2 sykettä?
 
Tosi pahoillaan.
Näittekö sillon 6+2 sykettä?
Joo, vielä silloin oli syke. Olin kuitenkin jo silloin hyvin varma, että jotain on pielessä, koska olin niin varma hedelmöittymisajankohdasta ja koko heitti. Myös ultraaja oli niin kokenut gyne, että pidin mittavirheen mahdollisuutta pienenä.

Sanoin ensimmäisen ultran jälkeen miehelle, että olen 90 % varma, että tää menee kesken. Mutta kun mitään vuotoa tai mitään muutakan keskenmenoon liittyviä oireita ei tullut, aloin hiljalleen uskoa mittavirheeseen. Ainoa keskenmenoon viittaava oli tuo pahoinvoinnin hiljallinen väheneminen niinkin aikaisilla viikoilla. Mulla kuitenkin oli vielä joskus rv 7 ihan kunnon pahoinvointia.
 
Millon sulla loppu pahoinvointi? Niin ikäviä juttuja keskenmenot.. ensin vähän annetaan ja sit otetaan pois.
 
Millon sulla loppu pahoinvointi? Niin ikäviä juttuja keskenmenot.. ensin vähän annetaan ja sit otetaan pois.
Pahoinvointia oli vielä vähän lähes joka päivä rv 7+ viikolla. Rv 8+1 oksensin viimeisen kerran. Lähes kokonaan pahoinvointi katosi joskus rv 9 mennessä. Sen jälkeen oli vielä ihan pientä etomista aina välillä, ja sellaista on itseasiassa ollut vielä tänäänkin (tyhejnnys tehdään maanantaina). Lisäksi on ollut vielä sellaista viiltelyä ja pistelyä mahalla, mutta se voisi olla ihan normaalia kohdun kasvukipuakin, vaikka mun tapauksessa se ilmeisesti johtuu siitä, että limakalvo alkaa irrota.

Olen tietysti todella pettynyt, ettei meille tulekaan ihanaa vauvaa toukokuussa. Mä tulin kuitenkin todella helposti raskaaksi, joten eiköhän meitä pian taas onnista. Oon myös todella tyytyväinen, että menin sekä ensimmäiseen että toiseen varhaisultraan, koska muuten tää homma olisi todennäköisesti selvinnyt vasta np-ultrassa 3.11. Nyt tää asia on jo siihen mennessä hoidettu ja päästään nopeammin yrittämään uudelleen. Suosittelen siis varhaisultraa, koska keskeytynyt kekskenmeno ei todellakaan välttämättä anna mitään selviä merkkejä itsestään.
 
Takaisin
Top