Varhaisultra

Meillä on varhaisultra huomenna. Ikinä ei ole mikään jännittänyt näin paljon. Kaikki on mennyt kyllä tähän asti oikein hyvin. Ei lainkaan vuotoja tai muutakaan raskausoireista poikkeavaa. Huonoa oloa kyllä senkin edestä ja syödä täytyy koko ajan :D Mutta tottakai sitä aina myös pelkää pahinta, kun odotukset on valtavat. On varmasti maailman hienoin tunne kuulla esikoisen sydämen syke ensimmäistä kertaa. ♡ nyt siis menossa 7+4

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä on varhaisultra huomenna. Ikinä ei ole mikään jännittänyt näin paljon. Kaikki on mennyt kyllä tähän asti oikein hyvin. Ei lainkaan vuotoja tai muutakaan raskausoireista poikkeavaa. Huonoa oloa kyllä senkin edestä ja syödä täytyy koko ajan :D Mutta tottakai sitä aina myös pelkää pahinta, kun odotukset on valtavat. On varmasti maailman hienoin tunne kuulla esikoisen sydämen syke ensimmäistä kertaa. ♡ nyt siis menossa 7+4

Täällä kans eka ultra huomenna. Ihanaa, jos ja kun saa tietää viikkonsa ja lasketun ajan myös, kun mä en tosiaan tiedä mistä mun pitäis laskea (raskaus tuli yllärinä mutta alkanut ennen viimeisimpiä menkkoja kuitenkin) :D Oon laskeskellu että lokakuulle pitäs osua mutta katotaan olenko pahasti väärässä. Jännittää kans, että jos ei siellä olekaan mitään. Raskaus on ensimmäinen mullekin ja odotan vaan sitä sydämen sykettä...
 
Lilliputtis toivotaan kovasti että molemmilla menee hyvin! :) voi ainakin lohduttautua ajatuksella ettei ole ainoa jolla on tällaiset tuntemukset nyt. Laitahan huomenna fiiliksiä ultran jälkeen :wink älä kuitenkaan menetä toivoa jos sydämen syke ei vielä kuulu kun et ole varma viikoista :) tsemppiä!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Olen aivan varma että täälläkin huomenna vuodatetaan kyyneleitä, joko ilosta tai surusta. Luotetaan kuitenkin siihen että ilosta :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Niin kuuluu tai näkyy, pääasia että ON. Sykettä meinaan. :) Onpahan tänään tullut pestyä ikkunat ja vessa ja järjesteltyä astiakaappia ja kylpyhuonetta ja ja ja...
 
Kun sen sykkeen nyt eilen 9+0 ekaa kertaa näin oli se ihmeellistä. Jotenkin kun on mieslääkäri niin en kyllä itkenyt siinä mutta myöhemmin kotona katsellessani sitä kuvaa jonka sain mukaani. Tuntuu niin upealta olla keskellä luomisprosessia ja koko ajan se pieni on enemmän ihmisen näköinen. Ja nyt tuli ihan kauhea ikävä myös poikaystävää joka vaan reissailee Argentiinassa parhaillaan. Kaikki te joilla on mies vierellä niin olkaa onnellisia että on joku kainalo johon käpertyä. Minä saan täällä kissoihin turvautua huhtikuuhun asti.
 
Kissoista on meille ainakin ollut älyttömästi apua. Kun monen vuoden yrittämisestä huolimatta syli vaan pysyi tyhjänä, oli korvaamatonta että oli joku pieni jota hoivata ja joka osoittaa rakkautta.

Mulla myös viime viikolla ultrassa pysyi kyyneleet sisällä, mutta kun pääsin koko rakennuksesta ulos, itkin ja nauroin pihalla niin että varmaan pitivät ohikulkijat vähintään hulluna :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Me päätettiin että mennään sittenkin varhaisultraan :) aika on huomenna ja rv 7+1 tuolloin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Olen aivan varma että täälläkin huomenna vuodatetaan kyyneleitä, joko ilosta tai surusta. Luotetaan kuitenkin siihen että ilosta :)

No ei tullu itku mut mun oma sydän löi ehkä vähän ekstrakierroksia - me nähtiin JA kuultiin se vauvan sydän. Kaikki ok, siellä pikkunen möllötteli ja saatiin kuvia mukaan. Laskettu aika sikiön koon mukaan 4.11. eli ehkä sit siirryn marraskuisten puolelle pulisemaan, jotenkin en vaan voi uskoa et nyt olis 6+1 ku tuntuu et kaikkien oireiden tms. mukaan ois jo pitemmällä. Mutta katotaan nyt, sama se milloin tulee, kunhan tulee ja on terve :Heartred
 
Noista ruoka-aineista kun oli puhetta, niin tässä linkki THL:n ohjeisiin: http://www.thl.fi/fi_FI/web/fi/aihe...laiset/raskausaika/valtettavat_elintarvikkeet

Varmaan monelle onkin tuttu linkki ja tutut ohjeet, mutta jos joku miettii, niin tuolta on hyvä katsoa. :) Mulle on ollut melko tuttuja suurin osa raskausajan ruoka-ainerajoitteista, mutta mulle uutta oli maksa, kolesterolia alentavat elintarvikkeet ja pellavansiemenet vältettävien listalla...
 
Lilliputtis meilläkin sydämen syke näkyi..jostain syystä ei saatu kuunnella olisiko se kuulunut, ehkä laitteista kiinni. Mutta vahvasti näytti pamppailevan. Sanoi myös että muutenkin näyttää olevan kaikki todella hyvin ja käsiään heiluttelee ♡ meillä menossa mitan mukaan 7+6. Kyllä siinä kyyneleet tuli silmistä kun kuuli että kaikki on hyvin :)

Voihan ne viikot Lilliputtis teilläkin vielä seuraavassa ultrassa muuttua.

Ellishattara paljon onnea mukaan huomiseen ultraan!! (;

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos Kurmeliini :)

Vielä ei jännitä kauheesti, mut huomista ootan innolla :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ja mulla vielä 1,5 viikoa ultraan! Tulen hulluksi ennen sitä - ääääää! :wink Millä viikoilla teillä se nt ultra tehdään? Mulla viikkoja ultrapäivänä 12+3.
 
Mulla ei ole edes aikaa vielä, huokaus... Eka neuvolakin vasta ensi viikolla, vaikka rv 8+6 viimeisten kuukautisten mukaan... Sitten jos ultraakin saa odottaa vielä pari viikkoa siitä, niin tulen varmaan hulluksi. Yksityiseen ultraan ei ole millään laittaa rahaa, joten pakko vain odotella.
 
Mullakin nt-ultra rv 12+3 ja tällä viikolla oli eka neuvola ja viikkoja on 9+. Ollaan käyty varhaisultrassa, mutta silti vaan odotan, että pääsis uudestaan ultraan, kun sit jos kaikki ois hyvin, olis jo sen verran viikkoja, ettei tarvis enää niin pelätä keskenmenoa.
 
Miulla kans viel reilu viikko np-ultraan. Silloin 11+5 muistaakseni. Ei kyllä millään jaksaisi odottaa! Ja odotan myös sitä, että sen jälkeen voi kertoa muillekin :).
 
Takaisin
Top