Vaivat

Ei se kai ihan selkeää ole kun se voi tulla myös pienissä osissa, ite ainakin mietin pitkään et onko tää nyt sitä mutta tulin siihen lopputulokseen ettei valkovuoto voi olla niin jähmeää kun se oli sellasta vähän niinkun pikkuisen kuivahtanutta liimaa. Mut ehkä joku kokeneempi tietää enemmän. :) Tarkoitan vaan ettei se välttämättä ole mikään iso selkeä klöntti vaikka jotkut kuvaa että tuli joku nyrkin kokoinen pallo mut se taitaa olla vähän liioiteltua...
 
Dressman-kävely on tuttua täälläkin. :) Viimeksi eilen lyllersin esikoisen perässä kun mies oli juoksulenkillä. Enhän mä edes pysy pojan perässä ja alko sattua lonkkaan, selkään ja alapäähän mahaa unohtamatta. Ehkä mä pysyn jatkossa ihan kotinurkilla.

Eilen lääkäri teki polilla sisätutkimuksen ja paikat on jo auki, ihan tyypillinen tilanne uudelleensynnyttäjälle. Vauvan pää ei oo kiinnittyny mutta kyllä se silti välillä tuntuu kurkkaavan tuolta alapäästä. Sen verran tuntuu painavan tonne alas.
 
Mä yritin vaihtaa Dressmanin pariin juoksuaskeleeseen kun esikoinen kaatui ojaan ja sukelsin melkein ite perässä :oops: nyt tuntuu että onkohan sitä ikinä enää yhtään ketterämpi.. jos jääkin tällaiseks :grin
 
Mä oon ainakin ihan rampa. Jos kumarrun nostamaan lattialta jotain niin en meinaa päästä enää ylös.
 
Sama täällä! Nelinkontin jos lattialle menee niin lähin tuoli on oltava mistä kampeaa ittensä ähinän kera .. huoh
 
Mulla pääsi kyyneleet kauppareissun jälkeen, sen verran turhauttavaa olla puol invalidi.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Kyllä tänään on niin paljon supistellut ja sattunut että ihan hermoa kiristää. :mad: äsken kun kävin vessassa löyty alushousuista aavistuksen vertakin. :confused: Joko sitä koht pääsis tositoimiin. Huomenna ois rv 38+0.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Taitaa olla limatulppa nyt joka on irronnut eilen/yöllä. Tauotta jomottaa vatsaa ja selkää. Pidetään peukkuja ettei tartte tästä viikkotolkulla kärsiä, vaan jos tää nyt ennakois oikeasti jotain :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Toivotaan tosiaan että nyt Jemmu pääsee tositoimiin!! Voin sitten alkaa ennustella seuraavaa synnyttäjää jos tää mun etiäinen osuu oikeaan. :grin Jännittää sun puolesta, ilmoittelehan tilannetta sitten kun pystyt...

Mun yötä piinasi menkkakivut, jotenkin ne ei silti olleet selkeitä supistuksia vaan enemmän jatkuvaa särkyä. Enkä edelleenkään unenpöpperössä ihan erota alavatsa/supistussärkyä selkäsärystä, tai kyllähän se supistuskin selän puolella voi tuntua. Toivottavasti nämä säryt ja vihlonnat jotain pohjatyötä tekee vaikka jotenkin en enää usko että vauva syntyisi etuajassa...
 
Unettomuus :sad001 Nukun kyllä aina alkuyön, mutta muutamana yönä olen taas herännyt aamuyöstä valvomaan, ja se johtuu tasan tarkkaan päiväsajan jänkäämisestä lapsen isän kanssa. Nyt se on toivottavasti taas hetkeksi ohi, saa nähdä kauanko menee ennen kuin stressi hellittää.
 
Sulla on sit Itu1 tosiaan selvännäkijän verta suonissa ! voit ottaa äitiysloman sivutyöksi tuon ja ennustella vaikka meille kaikkea :grin
mulla myös menkkakipumaisia tuntoja yöllä välillä mutta pienesti vasta.. se on ikävä fiilis kun paikallaanseisoessa vaikka kauppajonossa alkaa heikottaa, verenpaineista ehkä johtuu mut eilen taas kävi niin. Ei viittis julkisella paikalla pyörtyä.
 
Sinitiitu mulla on samanlaisia heikotuksia ja syytän kanssa verenpaineita!Ei ihan samanlaista yrjötysheikotusta kuin aiemmin raskaudessa mutta jostain syystä piinaa useimmin aamulla/aamupäivällä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Sama juttu täälläkin Sinitiitu, paikallaan ei parane liian kauaa seistä kun alkaa heikottaa ja pahimmassa tapauksessa huimata ihan kunnolla. Mies hoitaa nykyisin tiskauksen yksin, kun en pysty. Pariin otteeseen alkanut ihan silmissä sumenemaan. :sad001 Jalkojen liikuttelun olen huomannut auttavan, samoin salmiakin. Olen aika varma että matalasta verenpaineesta johtuu.

Liitoskipuja ei tule yhtään ikävä (jos niistä nyt pääsee eroon, ei kai lantio voi jäädä liian löysäksi?) Vaikka lääkäri oli sitä mieltä ettei kyse ollut siitä olen aika vakuuttunut että mulla oli jotain löystymisestä johtuvaa kipuilua aika alusta asti. Ainakin ne on samassa paikassa kuin nyt on paljon voimakkaammin. Ihana kun kyljellään nukkuessa paitsi hartiat jumittuu myös lonkka kuolee ja yöllä herätessä on pakko vaihtaa puolta, kun sattuu. :sad001

Menkkakipusupistukset tuli myös yhtenä yönä tutuiksi. Kesti unenpöpperössä hetki tajuta mistä on kyse, kun sattui vatsaan, selkään ja reisiin. Sit muisti että täähän on tuttu tunne. Nekö nyt siis on niitä jotka voi saada kohdunkaulallakin jotain aikaan?

Sitten on myös lähes ainainen väsymys huonosti nukuttujen öiden takia ja toisinaan närästys kaverina. Ja olen todennut että tarvitsisin yöpaidan suojan. Päivällä rinnoista ei tule mitään, mutta toisinaan illalla ja yöllä siihen malliin että yöpaita vaihtuu aika tiuhaan. :p Ainakin voi lohduttautua että mitä ilmeisimmin rinnat toimii joten ehkä imetyskin onnistuu.
 
Voi liitoskivut! Voin samaistua täysin Vargynjaan, varsinkin tuohon nukkumiseen! Itse vaan joudun hereillä ollessa 10min välein jo vaihtamaan kylkeä jos makoilen kun lonkat puutuu samantien ja muutenkin nukkuminen todella hankalaa kun lonkat kipeytyvät todella paljon :/ ja kyllä tuo heikotuskin on tuttua, varsinkin kun paikallaan seisoo nii välillä verenpaine tippuu yhtä äkkiä todella alas ja silmissä alkaa sumentua

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon huomannut, että hengästyn tosi helposti. Puhuessakin pitää välillä pitää hengitystaukoja ja varsinkin, jos on yhtään liikkunut. Ihan pelkkä yläkertaan nouseminen aiheuttaa kovan hengästymisen...
 
Iness! Sun kirjotus olis voinu olla mun kirjottama, sanasta sanaan ihan samat hommat! ....toi lonkkien puutuminen....murrr! Ärsyttävää!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Jemmu taitaa päästä kohta synnyttämään. :) Täällä on vielä yksi joka on aivan kurkkua myöten täynnä raskautta. Mekin oltiin tänään kaupoilla hoitamassa tärkeitä juttuja ja eihän siitä meinannut tulla mitään niiden liitoskipujen takia. Tuntuu että se vauva tippuu justiinsa, paineen tunne on hirveä. Kävin vaivaset kolme kertaa pissalla sen ehkä 2,5h aikana mikä oltiin menossa. Mä en pääse enää kävelemään. Vituttaa olla tällänen invalidi!
 
Ja vielä lisäyksenä että nytkin supistelee taas. Ääääh!
 
Takaisin
Top