Uusien toivojat ja odottajat <3

Mulle ei nyt tällä kertaa pakkautunut maito rintoihin ollenkaan, vaan tosi tasaisesti noussut maito. Tissit tuntuvat melko tyhjiltä jatkuvasti, mut maitoa kyllä tulee ja se on selvästi paksumpaa kuin aikaisemmilla kerroilla. Osasyy voi olla matalat hiilarit ravinnosta, kun joutunut rajaamaan todella paljon taas ruokia pois. Parempi kyl näin :)
 
Juuuuuu äippä. Oltiin jo puoliltapäivin siellä, mutta en oo tänne ehtinyt :)
Kaikki oli vauvan lääkärintarkastuksessa oikein mallikkaasti :) kuulo käydään vielä myöhemmin testaamassa kun tuolla ei ollu sellaista laitetta. Torstaina sit eka neuvola.
Tänään on tullu vähän paremmin mun mielestä jo maitoa, mutta silti kyllä vaatii lisämaidon. Yritän saada pidettyä tuon lisämaidon määrän tuossa samassa niin jos sillä pysyis ainakin ona maidontulo ees tuossa pienessä määrässä.
Vauva nukkuu tosi paljon ja on hiljainen kuin mikä, TOISTAISEKSI :P
 
Timbe ihanaa että kaikki siellä mallillaan:) toivotaan että siellä maito alkais nousemaan, pikku hiljaa pikku hiljaa:wink
 
Muistuttelen taas imetyksen tuki ry:n facefyhmästä ja tukiäideistä, sieltä saa tosi hyviä neuvoja, kun vaan jättää huomioimatta ne ylifanaattiset kanssaimettäjät :)
 
Tytsy, en oo facessa :sad001 ja en tiiä, onko siellä sit osittaisimetykseen vinkkejä? Katsotaan nyt :)
Toisessa rinnassa maito on ihan pakkaantunu, siihen kyllä huolin vinkkejä!
 
Mulla ihan käsilypsy ollut ainut vaihtoehto ylitäyden rinnan tyhjäämiseen. Pahimmat oon saanut pois ihan lavuaarin päällä tissiä painellen,mut helpoin tapa ollut suihkussa tyhjääminen. Imettäessä painaa/hieroo kevyesti patteja, niin tyhjenevät paremmin. Imetysasennolla myös voi olla merkitys, vauvan leuan puolelta pitäs rinnan tyhjentyä tehokkaammin, mut itse en ole huomannut eroa. Toisaalta tässä alussa kudosten turvotus voi olla tosi kova, että viileä voi auttaa laskemaan turvotusta/kuumotusta.
 
Timbe imetysten välillä kannattaa rinnalla pitää viileää, että turvotus laskee, ja sitten imettäessä esim lämmintä kaurapussia niin heruu helpommin. Mulla kans lämmin suihku on ollut hyvä paikka saada lypsettyä.
 
Koitan tänään suihkussa.. pumpulla ei oikein onnistunut, ja neiti ei jaksa oikein tissillä imeä kun nukahtaa siihen.. kaalinlehtiä pidin yöllä..
 
Meillä kans aluks aina nukahti todella nopeasti tissillä, mut herättelin sit aina ja uusiks vaan. Nyt ollut havaittavissa ekaa tiheää imua, eilenkin tankkaili 22-00.36, sit sammui ja heräili seuraavan kerran vasta viiden jäljestä, söi ja jatkoi isin kans unia :) Paljon mukavampi herätyskello toi pieni tuhisija, mitä puhelimen herätyskello :D
 
Kiitos kaikille vastauksista muutenkin. Mitäpä tekisin ilman tätä foorumia :Heartred
 
Timbe älä! Täältä kyl saa vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin ja mahtavaa kun voi purkaa omaa huolta(ja miks ei iloakin) niin ei tarvii yksin murehtia :)
 
Neuvolassa käyty ja kaikki mallillaan. Hyvin kasvaa, 3900g painoa ja pituus epävarma 51cm. Eli kevyet 300g viikossa noussut paino typyllä :) Seuraava neuvola ois sit ens kuun puolivälissä ja kuukauden päästä jälkitarkastus. Niin joo, tytön nimeksi päätettiin Iita Amalia Annikki :Heartred
 
Ihanaa warheart että kaikki mallillaan:) kaunis nimi pikkusella:Heartred me ollaan pyöritelty Siiri Tuulia nimeä, jos nyt sit siltä siis näyttää :wink
 
Moikka!
Viikonloppuna sitten tein keskeytyksen kotona. Ensin torstaina kävin hakemassa sairaalasta ekan lääkkeen ja sitten loput 4 otin lauantai aamuna. Ilman kipuja selvisin ja ei vuodotkaan ollu mitenkään erikoisen runsaat. Nyt vielä kyllä vuotoja on.
Omasta mielestäni ihan oikea päätös tässä tilanteessa ja ihan hyvät fiilikset on :)
 
Wop ihanaa että sulla itselläsi on hyvät fiilikset keskeytyksestä:) toivotaan että vuotokin loppuisi pian! Mut muista että jos jossain kohtaa haluat jutella asiasta niin täällä ollaan...
 
Takaisin
Top