Uusien toivojat ja odottajat <3

Jospa se siitä vähitellen alkais! Supistukset ku alkaa niin pysyy vaan pystyssä ja liikkeessä, niin saattavat voimistua :) Itellä ainaki oli pelko, et supistukset loppuu, niin sairaalaan lähtiessä supisti 3min välein :D Sairaalassa en sit halunnut heti mtn kunnon puudutteita ku pelkäsin synnytyksen hidastumista, spinaali saatiin sit justiin tökättyä ponnistukseen ku olin täysin auki vaan oxynormin voimin... :D
 
Warheart, no juu, öisin vaan vähän tekis mieli nukkuakkin kun oon ollu ihan pessimisti asenteella, että sit valvon turhaan :D Mutta lenkillä kävin aamulla, nyt aattelin kyllä levätä ja kerätä voimia, ja illemmalla meen sit saunaan :)
 
Timbe mahtavaa!!!! Nyt vaan rentoudut, jos vaikka se pistäis homman kunnolla liikkeelle:wink pistät miehes hieronta hommiin, teette jotain ihanaa iltapalaa ja oot hellittävänä... kyllähän meni loppu viikko jännäks:wink
 
Äippä, mies lähtee iltavuoroon, joten saan ihan itekseni hieroa itteeni :D äitini kyllä tulee meille osaksi iltaa.
 
No voihan kakka:/ no koitat nyt kuitenkin ottaa rennosti kun äitis apuna:wink voih kun ois itsekin jo noin pitkällä... vasta rv 31 tänään, pokspoks:)
 
Mä kans öisin yritin nukkua, vaikka kuin supisti, mut kyl sen sit vaan jotenkin tiesi ku oli tosi kyseessä. Kahden aikoja alkoi yöllä supistaa, neljän aikaan taisin aamupalalle nousta :)
 
Timbe miljoonasti onnea:) tuuhan sit kertoo miten synnytys meni, kunhan jaksat ja kerkiät:)
Onko se sit talvitintin vuki seuraavaksi:wink ?
 
Timbelle sylillinen onnea! :Heartred ihan menin kananlihalle kun luin eka noita aikaisempia kirjoituksia ja sitten olikin jo pieni maailmassa :)
 
Pikasynnytys kertomus :D eli synnärille tultiin 22.00, 23.00 6cm auki ja alettiin valmisteleen epiduraalia. 00.40 8cm auki, 0.55 pudentuspuudute (mistä ei oikein ollu apua) ja 9cm auki. 01.00 pinni päähän vauvalle ja kalvot puhkastiin. 1.45 ponnistusvaihe alkoi kunnolla ja kesti 18min :) Kerrassaan täydellinen synnytys vaikka viimeiset kolme ponnistusta olivat järkyttäviä, koska epiduraalin vaikutus alkoi loppumaan. Kestoksi merkittiin 6tuntia :)
 
Onnea Timbe! :) Ihanaa, että synnytys sujui hyvin ja jäi hyvät fiilikset. :happy:

Äippä saas nähdä kuka päättää seuraavaksi putkahtaa. :wink
 
Takaisin
Top