Uusi ryhmä kiinnostuneille?

 Tässä nyt jonkilainen kuva sitten. :) Kuvassa muuten näyttää paljon pienemmältä mitä livenä, tai sitten kuvittelen vaan. :D 
 
Mulla pötsi näkyy jo ihan kunnolla ja paljoo ei sitä piiloon enää saada. Viikkoja on kasassa 21+4 ja painoa tullut jo huikeet +10kg Painoo tulee vaikka oon hirmu tarkka siitä mitä syön ja nyt tulikin passitus uuteen sokerikokeeseen vaikka oon siellä jo kertaalleen käyny. Ultran mukaan meille on tulossa tyttö :)
 
Mulla on jo muutaman viikon näkynyt masu ja tuntuu vaa kasvavan koko ajan lisää ja lisää :) viikkoja siis kasassa 21+4 :) Ja tossa reilu viikko sitten käytiin rakenne ultrassa ja poika lupaus saatiin, ihan selvästi itsekkin näin että jotain siellä haarojen välissä on ;) Mies vaan tokaisi ultraajalle että niihän sen pitikin olla, meillä siis 1,5v tyttö jo ennestään niin toivottiin kumpikin poikaa ja se saatiin :) Onkos teillä muilla lapsia ennestään vaiko esikoista odottelette?
4.6 Maanantaina olis seuraava neuvola, saan Kelan paprut ja niin saa nekin sitten eteenpäin ennenku alkaa kelan mammoilla kesälomat.. Ootteko miettinyt otatteko äitiyspakkauksen vai rahan? Ite aattelin rahan ottaa kun ei siellä viimeksikään ollu oikeen mitään mitä olisin käyttänyt, vaikkakin se 140e on pieni raha siihen verrattuna mitä paketti sisältää, mutta turhaan ottaa sitten pyörimään ja kantamaan jossain vaiheessa kirppikselle :D Ja saahan sillä 140e jotakin vaatetta ja itselle mieleisiä :)
 
mun maha on ollu turvoksissa alusta asti, housut puristi jo ennen kun tein raskaustestin, nyt oon rv 21+6 maha on mun mielestä jo tosi iso ja melkein 2 viikkoa sitten neuvolassa mitattiin se sf-mitta niin 20cm onko teillä mitattu ja paljon se on ollu ? paino vaihtelee nyt se on noussu 3-4 kg 

meillä on eka tulossa, luultavasti tyttö kun ei näkynyt merkkejä pojasta :)
 
Mulla vasta maanantaina neuvola niin sit tietää sen sf mitan, kuulemma eivät hirveesti sitä mittaile ennen rv 20.. jos nyt maha ei ihan jäätävän iso ole ;D
 
mulla ei oo viel mitattu ku ei oo ollu mtn mitattavaakaan eikä oo kyl viel yli 20vk akaan :)

eilen tapahtu kyllä jtn kummallista.. maha tuli kipeeks jo illalla, ihan niinku mun vatsalihaksia ois revitty erilleen! yöllä kipu vaan paheni ja heräsinki siihen välillä ku vaihto asentoa tms ja ajattelin aamulla soittaa lekurille.. mut kivut oliki laantunu jo aamul ja mun maha kasvanu yön aikana! eka kokeilin kädel et mitä vittua, ja sit piti jäädä sitä oikeen ihmettelemään että juu-u semmonen pömppä sinne yöllä tupsahti :D ei kai ne vatsalihakset oikeesti revenneet? :O onko muille käyny näin.. ?  tai onks teil  ollu maha kipuja alku raskauden jälkeen vielä et onkohan normaalia?
 
Mulla ainaki oli tuossa vähän aikaa sitte muutamana päivänä melko kippee masu, tuntu juts niinkö joku ois venyttäny sitä sieltä sisältä ja päältä. Oikeestaan tosi kiristävä tunne. Sillon se kasvoki melekosesti ja ei oo ennää mikkää kovin pieni :)
 

Tässäpä minun möllikkämasu ja kuvassa viikkoja on 21+1 eli kuva on otettu eilen aamulla.
Eli kovasti se on kyllä kasvanut :)

 


Ja tässäpä kuva viikoilta 11+1. Tässä jo pikkuisen sitä alkuraskauden turvotusta, et kovasti on kyllä kasvanu noilta viikoilta tää masu.
 
hyvin on kyllä kasvanut ! :) ehkä noi munki kivut oli sit juurikin sitä et se alko kasvaan.. vihdoin :D pe otan viikko päivityksen ni sit sen näkee kui paljo ne pakku tos viime yönä :D
 
Se tosiaan on hurahtanu näijen 10 viikon aikana mukavasti. Saapa nähä mitenkäs iso siitä kasvaakaan. Meinaa olla töissä jo tosi raskasta nostella kaikkee ja masuakkaan ei oikein kehtais litistellä minkään painavan väliin. Laitahan kuvia niin näkee mitenkäs se kasvelee :)
 
otinpas tänään jo kuvat ku muistin et lähen viikonlopuks pois niin en kerkeä sillon kuvia varmaan nappailemaan.. :D tosi tyhmää ku näytän edelleen siltä että oon vaan lihonnu törkeesti :/ niinku kyllä olenkin, mut ei haittais niin kovin jos ois kiintee pallo pötsi jo :D edestäpäin ei huomaa mtn! paitsi että jenkkikset on ilmestyny :DD



 
anteeks törkeät tissini :DD tuskin tätä palstaa kauheesti miehet lukee..
makuulteen kyllä näkyy jo pömppä mikä ilmesty toissayön aikana että ehkä se tosta kohta pyöristyy :)
 
Kyl se masu varmasti tosta kohta pyöristyykin, ala pömppöö havaittavissa. Hassua vaan miten paljon erinlaisia raskausmasuja meillä eri odottajilla on. Jännä olis nähdä sit se ihan lopputulos. Mulla varmaan hidastuu tää kasvu jossain vaiheessa kun jo niin iso tai sit oon ihan jättijättimaha sitten. Vähän jopa jännittää et repeenkö ihan liitoksista :D
 
Mul on otettu sf-mitta ekan kerran jo vk 16+ jotain ja viimeks kun olin neuvolassa pari viikkoa sitten oli muistaakseni 18cm ja viikkoja oli sillon 20
 
Mulla otetaan nyt seuraavalla neuvolakäynnillä se sf-mitta. Eli nyt kesäkuun 7.pvä eli ens viikon torstaina.
 
mul on seuraavas neuvolas 20+3 joten varmaan sit mitataan kai, mitä se mittaus noin niinku suomen kielellä kertoo? tai mikskä semmosta mittaillaan? :D ekoissa kuvissa viikol 14 näky viel vatsalihasten rajat, et on se kyl varmaan kasvanu, mut tolleen joka suuntaan epämääräsesti pöhöttyneesti :D pitäis varmaan harkita jäätelönsyönnin vähentämistä :DD
 
Takaisin
Top