Uusi ryhmä kiinnostuneille?

Merkkari

Silmät suurina ihmettelijä
Heippa!
Ajattelin tässä ettäpä jos pistettäisi uusi facebook ryhmä pystyyn kiinnostuneiden kesken kun kerta tuosta edellisestä ollaan "myöhässä"... Jos mielenkiintoa on niin laitelkaa ensin tänne infoa niin voin ryhmän perustaa.
 
Voishan sellasen tehä. Liittyisin (:  
tai voishan sitä aloittaa uuden keskustelun tänne. 
Oikeestaan vituttaa ku kaikki on liittyn sinne fb ryhmään vissii ekal raskausviikol...
Itse voin sanoa, et oon ollu 5 viikol, ennenku tiesin olevani raskaana, jonka jälkeen menin 9vk ultraan ja LA siirtyi 15+6  joten en kyllä ole ollut tietoinen että synnytän  lokakuussa. Liityin tänne, koska ajattelin  et sais puhuttuu muiden raskaana olevien kanssa, jotka on nyt sit kaikki fb.s -.-
 
Mä tulen kans, ryhmän alku näyttäis olevan jo kasassa. Toiveena olis että ryhmän nimi on jotain muuta kuin "lokamasut" tms., siis joku ihan random mikä ei liity raskauteen tai äitiyteen mitenkään :).
 
Mä voisin myös liittyä ilomielin mukaan, ensimmäisestä kun niin pahasti myöhästyin!
 
Vaikka oonkin mukana siellä toisessa, niin miksei toistakin ryhmää vois perustaa. Mietin vaan, että kaikki ei edes oo facebookissa, ja täälläkin on näin hiljasta, niin riittääkö uuteen ryhmään keskustelua? Ja sit tänne ei jää kuin facebookittomat.
 
Täälläkin voisi olla yksi halukas liittymään tämmöiseen fb ryhmään! :) 
 
Täytyy myöntää, että itseä harmittaa kun kaikki siirtyvät/siirtyneet faceen.. Itsellänikin siellä profiili, mutta mulle ois riittäny juttelu täällä.. Yli viikko sit laittanu viestiä vielä tonne huhtikuun hulinat ryhmään, ja epäilen et siel ei oo kukaan ees käyny kattomassa.. Harmittaa, kun aluksi täälläkin riitti vilinää ihan yleiselläkin tasolla.. :/
 
Vaikka olenkin facebookryhmässä niin silti voisin täälläkin jutella niiden kanssa ketä ei facebookryhmässä ole.. :) Ajattelin että avaan uuden keskustelun mutta en tienny mitä olisin se nimeksi laittanut kun toukokuu on kohta jo mennyt niin jos sitten ensi viikolla avaisi kesäkuulle oman keskustelun :) vai onko täällä enään ketää kenelle jutella?
Mielelläni tutustuisin teihin muihinkin lokakuisiin :)
 
mullakin juu siirtykin vasta nt ultrassa laskettu aika lokakuulle joten "myöhästyin" myös tuolta fb ryhmästä.. jos sinne liittyy niin onks se semmonen yksityinen ryhmä et ne jutut ei näy jokaiselle hyvänpäivän tutulle faces? :D mites teillä on muuten masut kasvanu jo`? mulla on aamulla "piilossa" eikä näy mtn ja illalla pömpöttääki sit jo ihan reippaasti :D
 
Täällon masu kasvanu jo aika hurjasti. Ei ennää peitellä ees meijän työvaatteilla. Pitkään kyllä sai pijettyä töissä piilossa kun yritin mahd. pitkään pitää salassa, mut nyt jo asiakkaat huomauttelee et ootkos raskaana jne :D Eikä oikeen voi muita vaatteita käyttää enää kuin mammavaatteita.
 
Masu näkyy jo, tosin en ole lihonut, kuin 1,5kg koko raskauden aikana, mutta kyllä siitä jo huomaa, että raskaana on (:
 
Täällä nyt on jokunen kilo tullut, mut ei onneksi hirveesti ja jospa niitä ei nyt tuliskaan ihan älyttömiä. Sitä kun kuuntelee välillä nuita tuttuja, niin on tullu 25 kiloo porukalla jne. Ei passaa tässä vaiheessa päästää ihan valloilleen. Mut eihä sitä maha mittää jos niitä tullee. Muistaa liikkua ja syyä oikeen, niin ei tuu huono omatunto.
 
Täällä myös maha alkanut ihan viime aikoina näkymään selvemmin ja itsekin alkaa huomaamaan että nuo viimeisetkään omat tavis housut eivät mahdu jalkaan. On siis siirrytty äitiyshousuihin. Hassua miten yht äkkiä tuo maha on ilmestenyt. Painoa on tullut about pari kiloa raskauden aikana. Saa nähdä mille kiloille päädytään. Minusta on ihanaa kun maha alkaa olla niin kuin raskaana kuuluu, tosin kyllähän tuo maha tulee vielä huimasti kasvamaan.
 
Itselläkin maha tullut parin viime viikon aikana näkyviin ja joku asiakaskin jo kyseli myös, että olenko raskaana.. :) me käytiin tiistaina siellä 4d-ultrassa ja saatiin tietää, että poika on tulossa ja muutenkin kaikki kunnossa! Kaikki tutut sanoneetkin, että meille varmaan tulee poika.. No osuivat oikeaan! Mä ainakin olisin kiinnostunut täällä vaihtamaan kuulumisia ja voishan sen kesäkuun ryhmän perustaa jo vähän ajoissa? Mitenkäs muut, ootteko kiinnostuneita saamaan sukupuolen selville?
 
Meillä rakenneultra oli perjantaina ja saatiin seleville, että meille olis tulossa pikkuruinen prinsessa <3 ja meille taas just kaikki veikkailleet juurikin tyttöä :d ja sehän se siellä sitten oiskin tuloillaan. paitsi äiti meinas, että ois ollu tulossa poika kun niin matalat sydänäänet ja eikä mulla tuota pahoinvointia lainkaan, eikä hälläkkää yhenkään pojan kohalla. mut kaikkihan me ollaan erinlaisia, raskaudetkin.. että eipä tepsinyt se teoria mulla.>
 
mä halaun saada kyl kanssa selville, jompi kumpi meistä tulee varmasti vähän pettymään :D mä olen aina halunnut tyttöä, vain yhden tyttölapsen niin olen happy ja mies taas tahtoo tietysti pojan :D mun mies tekee kauheesti töistä (12hpäviäs + paperihommat himas) eikä kavereitakaan kauheesti oo niin ois ihana saada tyttö jonka kanssa vois tehä kaikenmailman tyttöjen juttuja sitten.. oon ihan pallo hukassa jos tulee poika.. en mä halua mtn sota/miekkaleikkejä leikkiä tai astuilla pikkuautojen päälle 24/7.. (on mullakin isot ongelmat :D ) tietysti kumpi vaan on rakastettu lapsi.. itse oisin tahtonu vähän vanhempana adoptoida pikkutytön jostain joka tarvitsee rakastavan kodin, mutta mies ei ois iki päivänä suostunut edes ajatukseen. joten kohtalo saa nyt sitte päättää kumman "haave" toteutuu.. mitä pikemmin saan tietää ultrassa että se onkin poika niin sitä nopeammin varmasti kerkeän ajatukseen tottua :) pojalla on kyllä sitten aika paljon mekkoja odottamassa tuolla kaapissa xD
 
Masu näkyy jo todella selvästi, on näkynyt jo viikkoja.. :D eikä tosiaankaan voi vaatteilla enää peitellä.. :) Paino noussut n.7kg ja olen rv. 21+5.
Rakenne ultra oli viime viikolla, ja kyllähä myö sitten samalla selvitettiin että kumpi sieltä on tulossa, niin tyttöhän sieltä!<3 Nyt on sitten hieman helpompi esim. ostella kaikkea, kun tietää että kumpi on tulossa.  
 
Vautsi: Olet siis pikkaisen edellä meitä. Meillä taas viikot 21+1. Täälläkin masu pullotellut jo pitemmän aikaa, mut tosiaan ei voi enää kukaan erehtyä, että mikä masu tää on, sen verran on jo iso ja raskausmasun muotoinen. Kuvien avulla kyllä pystyy seuraan tuota kasvua tosia hyvin kun vertailee aina edellisiin ja viikkoja. Tykkään tästä masusta kyllä suoraan sanoen hulluna, mut katotaampa mitä mieltä olen ku kaikki alakaa painaan ja joka paikkaan koskeen :D Nyt ainakin on nautittava kun voi!
 
laitettasko tännekkin kuvia niistä töpöistä masuista? :) mul ei viel viime viikol näkyny seisaaltaan (paitsi se + 5kg :( vk 18, mut makuulteen näky pömppä.. ottelen aina pe kuvaa ku tulee seuraava viikko taas täyteen =)


 
Takaisin
Top