Unet

Mä näin aamuyöstä unta et miehellä oli toinen nainen :sad001 Inhottava uni ja kun mulla nuo unet tuppaa vielä jäädä koko päiväksi kummittelemaan mieleen.
 
Tommoset on Freyja kyllä inhottavia unia :sad001
Täällä vaan lisääntyny synnytysunet,mutta ei ainakaan toistaiseksi oo mitään kamalaa niissä tapahtunut :Heartblue
 
Minä näin poliisien kotihälytys ohjelmaa koko viime yön. :D Katsoin kyllä yhden jakson illalla, mutta yöllä uniin tuli sitten uusi jakso. Oli meinaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita!
 
Viime yönä oli ensimmäinen vauvauni pitkään aikaan. Vaihdoin kaksosille vaippoja siinä keskellä yötä. :D Toiselle kun sain vaihdettua, oli toinen jo kakannut vaippaan. Meiltä loppuivat vaipat, eikä mies auttanut yhtään. Tulevaisuutta? :D
 
Vauvaunia oon nähny vähän väliä,mutta viime yönä olin ekaa kertaa synnyttämässä.Heräsin keskellä yötä ja sanoin miehelle että nyt on vaan pakko ponnistaa, mies toimi kätilönä :D tytön sijaan saatinkiin poika ja aloin sitten itkemään että eihän meillä ole mitään poikavaatteitta ostettuna :D
 
Mä näin unta kanssa että synnytin. Vauva pyöri ja hyöri mahassa eikä suostunut tulla ulos ja lopulta jumiutui perätilaan ja jouduin hirveästi pelkäämääni sektioon :x
 
Täällä on myös synnytetty koko yö. Ensin olin yhtä aikaa samassa salissa jonkun palstalaisen kanssa, joka synnytti perätilavauvan. Vauva vain liukui ulos ja synnytys näytti todella helpolta ja kivuttomalta. Omat eivät sitten suosineet mitenkään syntymään..

Toisessa unessa mies synnytti kaksoset. :D Älkää kysykö miten, sillä en tiedä. En ollut mukana synnytyksessä. Minä olin kuitenkin raskaana siinä unessa.. menin osastolle, kun mies oli synnyttänyt. Hän istui siellä vaaleanpunaisessa sairaalapaidassa ja imetti A vauvaa. :D Minä RAKASTUIN niihin vauvoihin! Tuntuivat jotenkin siinä unessa niin todellisilta, vaikka olivat tähän maailmaan vähän kyseenalaisesti saapuneetkin.. :D

Onkohan yöllä supistellut sen verran, että en ole herännyt, mutta synnytys tullut kuitenkin uniin..
 
Oon huomannut että jos herään ja supistaa niin oon hetkeä aiemmin nähnyt unta vauvasta :)
 
Siis hitto kaikki ohjelmat joita katon illalla ennen nukkumaan menoa tulee mun uniin. Esim. Katottiin miehen kanssa the expendaples3 tos yks ilta ja yhtäkki unessa sit juoksinkin luotisateessa eaikoinen sylissä kun kaikki yritti murhaa pienen ja mut o.O eihän täs enää tiiä mitä uskaltaa kattoa :D
 
Tapoin viime yönä kimppuun käyvän karhun puremalla sitä kurkkuun........ Ja siinä unessa minusta oli outoa vain se että miksi karhun veri maistuu niin pahalta?
Nyt pääkoppa oikeesti jotain rajaa näihin uniin :D
 
Jälleen kerran vauva tuli unessa mun kyljestä ulos :D katteltiin tv:tä ystävän kans kun vauva rupes möyrimään ja työnsi kättä niin kovaa ihoa vasten, että tuli KUNNON KOHOUMA ja käsi näkyi ihon läpi. Rupesin ottaa äkkiä kuvia siitä. Yhtäkkiä näkn, että kasvotkin näkyy ihon läpi. Sit se tulikin koko poitsu sieltä :D vaatteet päällä. :P
 
Mä oon nyt viimeisen viikon aikana nähnyt melkein joka yö synnytysunia.. Niin ne ajatukset vain tulee uniin, tähän asti oon yrittänyt olla stressaamatta koko synnytyksestä mut pakkohan se on nyt jo alkaa vähän ajatella :D
Yksi yö näin unta, ettei miehen kanssa päästy edes sairaalasta kotiin kun vauva oli jo kerran tippunut turvakaukalossa olessaan kadulle, ei saatu kaukaloa kiinni autoon ja kaukalo tippuuu kesken ajon jalkotilaan ym. kauheaa.. unessa itkin sitä paskamutsi -fiilistä ja siihen sitten heräsin. Jälkikäteen anaurattaa nuo unet, huomaa että ensimmäinen tulossa :D
 
Yks yö olin synnyttämässä. Vauvan pää oli jo tullu ulos, siinä se vauva kahteli ympärilleen isoilla silimillä, sillä oli tosi pitkät ripset ja se oli tosiaan vasta alle puoliksi ulkona. Kätilö sit sano et nyt pidetään 40 minuutin hengähdystauko ennenku jatketaan synnytystä, et koita sinäkin vähä levähtää :-D ei se siinä unessa tuntunu yhtään oudolta ku katteli sen ihanan pienen isoja silmiä :-)
 
Takaisin
Top